gilera stalker - fun club :)

Ima li kakvih vijesti o 2011 Stalkeru? Pošto je tu već novi Typhoon..
 
Bok ekipa!
Novi sam na forumu. Registrirao sam se samo zbog ovog fun cluba =)
Vozim stalkera 50DT 03' godište i ima nepunih 10k km =)
S obzirom da nemam baš znanja o motorima vjerujem da ako budem imao ikakva pitanja ovdje ću dobiti odgovore..
Zanima me dali je moguće promjeniti pozadinu sata za brzinomjer i ubaciti diode da imam lijepše osvjetljenje?
pozdrav svima
 
NOroad said:
Ima li kakvih vijesti o 2011 Stalkeru? Pošto je tu već novi Typhoon..
stalker izgleda ide u ropotarnicu povijesti  :(
Graf Kiky said:
Bok ekipa!
Novi sam na forumu. Registrirao sam se samo zbog ovog fun cluba =)
Vozim stalkera 50DT 03' godište i ima nepunih 10k km =)
S obzirom da nemam baš znanja o motorima vjerujem da ako budem imao ikakva pitanja ovdje ću dobiti odgovore..
Zanima me dali je moguće promjeniti pozadinu sata za brzinomjer i ubaciti diode da imam lijepše osvjetljenje?
pozdrav svima
sve je moguce  :mrgreen:
 
Evo i mene da malo spamam  :mrgreen:

Kako vidim OP ti si s tim Stalkerom preso Hrvatsku uzduz i popreko,nema sta ,svaka cast.

Ajde da i ja beknem kako sam dospio na ovaj forum.
Pred sigurno dve godine od sestre sam dobio svoj prvi skuter  :mrgreen:
Naravno Gileru Stalker :LOL:
Od tada (2 godine) ta Gilera mi stoji u dvoristu neregistrirana,ja stalno bio po terenima pa mi je se i nije dalo popravljat i registrirat.
Danas sam bas doso kod tate (gdje se trenutno nalazi skuter) i odlucio da bi bilo vrijeme da ga sredim  :mrgreen:

Nakon toga razocaranje ... gorivo,kao da mu negdje curi,sajla brzinomjera je mjenjana prije nego sto mi ga je sestra dala a sad kad vozim nece da prede 15 km na sat ... kad vozim ,potegne nekih 20,plafon 30 i onda pocne drecat ko luda i kao da vrti u prazno (tj nema prijenosa snage na kotace).Susjed mi reko da je moguce da je otisla neka opruga kvacila (osobno se bas i ne kuzim u tome) posto su roline mjenjane ... kako je skuter stajao sic je skroz popucao ....... mali miljon stvari za napravit  :(

Nekako mi se cini kao strava skuteric,al stvarno dode mi da ga zapalim  :mrgreen:
Salim se.Eto probat cu se malo pridruzit vama,posto vidim da znate znanje pa ce valjda i taj Stalker doci na cestu gdje mu je i mjesto.

Btw ... pozdrav iz Rijeke  (y)
 
Ja sam mog registrirao prije 4-5 dana  iako ga više ne vozim. Iznenadilo me je kao i fjaku to što sam zbog popunjene prometne dozvole uz nju morao mijenjati i knjižicu vozila što me došlo još dodatnih 100-tinjak kuna više.  :palacdolje:

Inače Stalker je jo na nekih 35000 km jer se rijetko vozi od kada sam kupio Hyosung MS3 250. Prepustio sam ga bratu a on nikako da ga provoza.
Kupio sam mu i novi akumulator jer je ovaj nakon 7 godina počeo pokazivati znakove iznemoglosti.
Novi maintenence free sam platio 116 kn štoo je čini mi se prilično povoljno.

 
a i ja se isto slabo vozim sa stalkerom tek sada prešao 40000
 
Pozdrav, novi sam na forumu pa se najbolje nesnalazim.. Imam pitanje za gileru stalker.. Dali se na njega moze ugraditi neka druga instrument tabla jel njegova klasiicna je dosadna :)
 
Stalkerista said:
Pozdrav, novi sam na forumu pa se najbolje nesnalazim.. Imam pitanje za gileru stalker.. Dali se na njega moze ugraditi neka druga instrument tabla jel njegova klasiicna je dosadna :)

Dao bih pola stalkera, one dvije balonke i cijeli sat za jedan pravi "contagiri"  :mrgreen:
 
dolac said:
Hehe od viska glava ne boli

Ma nije nis posebno, na novom Runneru mi izgleda ko staro željezo koje si dopeljao sa otpada... Ok, budem ga zapakirao, metnuo mašnicu, i šaljem ti za Božić :mrgreen:
 
MCX said:
Ma nije nis posebno, na novom Runneru mi izgleda ko staro željezo koje si dopeljao sa otpada... Ok, budem ga zapakirao, metnuo mašnicu, i šaljem ti za Božić :mrgreen:
Jesi ozbiljan...dam ti ja adresu pa ti posalji
 
Imam Stalkera, 2002 g., odnedavno, presao je nekih 15k. Odfurao sam ga na jedan hrvatski otok za drndanje po makadamu (znam da to nije bas i neki zivot) ali mi se po preporukama cionio idealan za takvu rabotu.

Stalker je 'zadovoljno preo' dok jednog dana - odjednom, na jacem gasu se nije poceo gusiti. Malo sam sa priucenim mestrom raskapao i dosli smo do saznanja da u fergic ide benzin kad ne radi (u klipu je bilo pola litre goriva). S obzirom da smo dosli do saznanja (optickom metodom) da na na vakum crijevo u feric dolazi gorivo sve nam je bilo jasno. Vakum ventil je riknuo. Problem smo privremeno rijesli sa malom pipicom koju sam zatvarao kad se nisam vozio kako mi nebi zalijevao klip gorivom kad motor ne radi. U Zagrebnu sam (na otoku nije bilo) nabavio novi vakum ventil. U medjuvremenu sam primjetio da motor trosi vise od uobicajenog i drugi dan tesko upali (trebam cistiti svjecicu koja je jako zacadjena).

E sad sliedi pitanje. Kako radi vakum ventil. Dali on stalno propusta gorivu u fergic ili on ukljucuje iskljucuje dovod goriva dok motor radi ( u nekim intervalima, npr. prateci hoda klipa). Jer ako da, onda ce moj problem ugradnjom vakum ventila biti rijesen jer mi se cini da sadasnje stanje sa obicnom pipicom nije dobro jer gorivo stalno dolazi u ventil. Znam da je jos tu i plovak, ali svejedno, mislim da je ipak vakum ventil nuzan za ispravan rad. Dali sam u pravu ili ?

Moze li malo strucniji odgovor.
 
pojma nemam o motorima, gumištucnama i cincilatorima, ;) ali slicno se dogodilo i meni
isto otok samo mljet i makadam
nakon malo dobrog off ugušio se i nece da upali...

svječica totalno morka od benzine, u filteru zraka "pola litre benzine", više i ne znam kako sam upalio...

imao par djokera zovi i oni me navodi, mislim  da sam prekinio dovod goriva, verglao, palio svječicu, okupao se u moru pa ponovo isto to :D ... i nakon nekog vremena upalio samo je dimio nakon toga 5-10 minuta

nakon toga sve ok

P9112060.JPG


evo slika
 
triba obavezno očistit filter zraka, kompletno kučište i spužvu nakon dužih avantura po makadamu i prašini  :wink:
 
zerdelja said:
Odfurao sam ga na jedan hrvatski otok za drndanje po makadamu (znam da to nije bas i neki zivot) ali mi se po preporukama cionio idealan za takvu rabotu.
...
Kako radi vakum ventil. Dali on stalno propusta gorivu u fergic ili on ukljucuje iskljucuje dovod goriva dok motor radi ( u nekim intervalima, npr. prateci hoda klipa).

Ja se s njim non stop drndam po makadamu, poslije par km izgledamo i ja i on ko da smo izašli iz tvornice cementa  (y)
Ako je ispravan, kad mašina radi podtlak povlači membranu u onom cilindru na dole pa gorivo nesmetano teče u karb. Kad je ugašen ne bi smjelo ništa teći iz rezervoara (lako vidiš jel ti ventil u banani ili ne, skineš gornje crijevo šta se kači na karb i ako se benga slijeva ko Nijagara dok je ugašen, onda je u banani... Ja ih više niti ne mijenjam, vozim krepani ventil jer non stop crkavaju a koštaju ko pol zadnje gume... Ne znam kako ti se to događa, kada benga ide kroz plovak, a igla na plovku zatvara protok čim se plovak napuni...  :neznam:

Meni se to recimo događalo kad sam se spuštao par km nizbrdo sa ugašenim skuterom i onda kada ga hoću kresnuti na dnu nema šanse... 5min. kurblanja i nekako kresne a iza dima ko u priči... Nemam pojma, jedino objašnjenje je da remen nekako okreće varijator/mašinu koja povlači bengu i dok dođeš dole si pun benge... :neznam:
 
MCX said:
Meni se to recimo događalo kad sam se spuštao par km nizbrdo sa ugašenim skuterom i onda kada ga hoću kresnuti na dnu nema šanse... 5min. kurblanja i nekako kresne a iza dima ko u priči... Nemam pojma, jedino objašnjenje je da remen nekako okreće varijator/mašinu koja povlači bengu i dok dođeš dole si pun benge... :neznam:

Hvala na odgovorima, vidim da svi imamo odprilike isti problem. A ovo s spuštanjem sa ugašenim motorom pa nemogućnost paljenja... točno to se i meni par puta desilo. Ajde... sad mi je lakše jer sam mislio da se to samo meni događa.
 
I da, ako peglaš svaki dan po prašnjacima, filter obvezno barem svakih 10 dana operi i malo razmaži "uljni film" po njemu s vanjske strane  (y)
Meni se neda ili zaboravim, pa onda imaš šta vidjeti,  :shock: dva sloja "malte" na njemu :mrgreen: