v3kac said:Jel to sad to ili ima još posla sa karburatorima ?
Sa zadnjom kočnicom sam se mučio dok je nisam doveo u ovo stanje u kojem je sad. želio bih izbjeći ponovno ispuštanje tekućine, odzračivanje, pumpanje... I želio bih ga zadržati što više autentičnim. Ali... ako ne ide drugačije... i to je opcija.Elias said:Stavi hidraulični prekidač štop lampe.
Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Kawah said:Malo sam preslušao video . Gas ne prima dobro ,to se čuje na uho. Koliko vidim ,stavljeni su otvoreni zračni filteri,nešto kao kn ili plagijati ,nebitno.U svakom slučaju ,fergazere dole,sve širom,sve ,sve ,sve.Da te ne iznenadi nedostatak potiska kad ti najviše ustreba ,izvlačenje iz zavoja ,preticanje... 8) :021:
Vabi said:Istina! Ali.. tu je još jako hladan. Kad se malo zagrije prima puno bolje. Ima tu još nešto što me muči. Fergazeri su zablendani. Američko tržište ili neki k...
[/quote
Kak misliš zablendani ,u kojem smislu ,na koji način ? Malo je vjerojatno da je agregat prigušen ,koliko se sjećam to 44kw,kasniji zx550a je imao 48 kW .Kaj mu piše u knjižici?
Kawah said:Vabi said:Istina! Ali.. tu je još jako hladan. Kad se malo zagrije prima puno bolje. Ima tu još nešto što me muči. Fergazeri su zablendani. Američko tržište ili neki k...
[/quote
Kak misliš zablendani ,u kojem smislu ,na koji način ? Malo je vjerojatno da je agregat prigušen ,koliko se sjećam to 44kw,kasniji zx550a je imao 48 kW .Kaj mu piše u knjižici?
Vijak za poštelavanje smjese je zatvoren, zapečaćen (welch plug). To su radili za američko trište radi ekologije. On je tvornički naštelan i to je to. Te blende se mogu izbiti van ali možda da probam prvo vratiti originalni airbox? Imam ga negdje na policama. Po papirima je 44 kw.
Vabi said:Taj airbox je toliko deformiran (one gume na spoju sa frgama) da ga je nemoguće namontirati. Više mi se sviđa prilagodba frgića s novim filterima. Treba li mijenjati dizne ili se mogu nabaviti "gljive" sa smanjenim protokom zraka? Možda pitam gluposti ali nisam previše iskusan sa starim motorima. Ovo ispada kompliciranije od starih Lada i Zastava.
v3kac said:Da se to smontirati samo treba znati da je prokleto problematično je.... 50 60 puta koliko sam ih montirao kasnije mi je trebalo oko 15 minuta za montažu a sa tim otvorenim filterima nema sreće isprobano ... i plus ako i nađeš nekoga tko zna (nema ih više) da ti složi igle i ler dize za te otvorene filtere nedaj bože kap kiše i stajat češ cijeli dan...ti probaj mi jesmo ...
Kawah said:Ja bih prvo otvorio frge da vidim na čemu sam .Razštelani su sigurno,sinhroniziraju se s obzirom na usis koji sad nije zatvoren u airboxu i drugačiji je omjer zrak : benzin ,neznatno ali utječe na rad agregata ,pogotovo na višim okretajima kad je i potražnja za gorivom veća . :021:
v3kac said:grijanjem omekšaju, uglavnom kad ti dopizdi ti reci
balky1 said:Ovo je sigurno točno, a ima još jedna bitna stvar tu (ako Kawa ima CV karburatore). Otvoreni filteri dovode to siromašnije smjese - više zraka, jednaka količina goriva kao i prije. Siromašnija smjesa uzrokuje veću temperaturu izgaranja što je potencijalni problem sa zračnom strujom hlađenim motorima. Pogotovo kod stajanja ljeti na semaforima. Motor će se pregrijavati. Zato uvijek bolje ostati na malo bogatijoj strani raspona nego siromašnijoj. Kod CV karburatora, kada se promijeni restriktivnost usisa ili ispuha, nužno je i štelovanje (tj. promjena veličina dizni). Tehnologija tadašnjih japanskih motora je daleko ispred Lade i Zastave, pogotovo oko karburatora.
Te čepove iznad šarafića smjese možeš oprezno izbušiti, šarafić je ispod.
Vabi said:Znam. Moram paziti da ne "zakoljem" vijak za štelanje s borerom. Izmjerit ću dubinu i postaviti graničnik. Motor je provjereno radio odlično s ovakvim setup-om, a jedina razlika je u ovim glupim gljivama na usisu. I sada, i radi i pali, ali jedva ok. Nije to neki grozan problem što ga moram malo duže grijati ali... Nije to pos'o.
Nero said:Imao dva motora na gljivama, nijedan od njih je radio dobro.
Ler je bio ok, kiša je bila Ok (nikad frke s tim, čak i pranje motora nije bio problem), ali su se u vožnji pojavljivale nuspojave. Trokiranje na nekim okretajima, svakakve gluposti.
Što se 5000 eur tiče, to ti i nije neka nemoguća cifra za uložit u motor. Samo generalka na boldoru me koštala 15000 Kn.
Vabi said:Znam. Moram paziti da ne "zakoljem" vijak za štelanje s borerom. Izmjerit ću dubinu i postaviti graničnik. Motor je provjereno radio odlično s ovakvim setup-om, a jedina razlika je u ovim glupim gljivama na usisu. I sada, i radi i pali, ali jedva ok. Nije to neki grozan problem što ga moram malo duže grijati ali... Nije to pos'o.