GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija

Stavi hidraulični prekidač štop lampe.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
v3kac said:
Jel to sad to ili ima još posla sa karburatorima  ?  :mrgreen:

Sa karburatorima nikad to nije to. Uvijek petljaš po njima. Moram ih sinkronizirati to je sigurno. U ovom trenu procedura je slijedeća: Prajmam ga 15 sec, palim ga s čokom, on odmah pali i radi na cca 1000 rpm prilično mirno. Nakon pola minute rpm raste do oko 3000, gasim čok i on se ugasi. Prajmam još oko 5 sec i palim ga bez čoka. Pali na zub i radi mirno ali ne hvata baš gas momentalno (situacija sa snimke) još oko 1-2 minute dok se još malo ne zagrije. Onda radi super.  Skače na gas i želi poletit. Meni se to čini skroz ok s obzirom da je kod mene na brdu u jutro kad to radim oko 5 °C.
 
Elias said:
Stavi hidraulični prekidač štop lampe.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Sa zadnjom kočnicom sam se mučio dok je nisam doveo u ovo stanje u kojem je sad. želio bih izbjeći ponovno ispuštanje tekućine, odzračivanje, pumpanje... I želio bih ga zadržati što više autentičnim. Ali... ako ne ide  drugačije... i to je opcija.
 
Malo sam preslušao video . Gas ne prima dobro ,to se čuje na uho. Koliko vidim ,stavljeni su otvoreni zračni filteri,nešto kao kn ili plagijati ,nebitno.U svakom slučaju ,fergazere dole,sve širom,sve ,sve ,sve.Da te ne iznenadi nedostatak potiska kad ti najviše ustreba ,izvlačenje iz zavoja ,preticanje...  8) (y) :021:
 
Kawah said:
Malo sam preslušao video . Gas ne prima dobro ,to se čuje na uho. Koliko vidim ,stavljeni su otvoreni zračni filteri,nešto kao kn ili plagijati ,nebitno.U svakom slučaju ,fergazere dole,sve širom,sve ,sve ,sve.Da te ne iznenadi nedostatak potiska kad ti najviše ustreba ,izvlačenje iz zavoja ,preticanje...  8) (y) :021:

Istina! Ali.. tu je još jako hladan. Kad se malo zagrije prima puno bolje. Ima tu još nešto što me muči. Fergazeri su zablendani. Američko tržište ili neki k...
 
Tražim "Čeladu". Nešto što vizualno odgovara godištu, a udovoljava novim standardima. Mora biti retro, zatvorena i rabljena kako bi sam sredio grafiku da vizualno odgovara motoru. Žao mi je šarati po novoj kacigi, a ne želim kupovati nešto što je samo ukras za policiju. Ako se ikad sretnem s rubnjakom ili zastružem po asfaltu volio bih zadržati njuškalicu - kakvu-takvu.

Svi savjeti i ponude su dobrodošli.
 
Vabi said:
Istina! Ali.. tu je još jako hladan. Kad se malo zagrije prima puno bolje. Ima tu još nešto što me muči. Fergazeri su zablendani. Američko tržište ili neki k...
[/quote 
Kak misliš zablendani ,u kojem smislu ,na koji način ? Malo je vjerojatno da je agregat prigušen ,koliko se  sjećam  to 44kw,kasniji zx550a je imao 48 kW .Kaj mu piše u knjižici? (y)
 
Kawah said:
Vabi said:
Istina! Ali.. tu je još jako hladan. Kad se malo zagrije prima puno bolje. Ima tu još nešto što me muči. Fergazeri su zablendani. Američko tržište ili neki k...
[/quote 
Kak misliš zablendani ,u kojem smislu ,na koji način ? Malo je vjerojatno da je agregat prigušen ,koliko se  sjećam  to 44kw,kasniji zx550a je imao 48 kW .Kaj mu piše u knjižici? (y)

Vijak za poštelavanje smjese je zatvoren, zapečaćen (welch plug). To su radili za američko trište radi ekologije. On je tvornički naštelan i to je to. Te blende se mogu izbiti van ali možda da probam prvo vratiti originalni airbox? Imam ga negdje na policama. Po papirima je 44 kw.
 
Taj airbox je toliko deformiran (one gume na spoju sa frgama) da ga je nemoguće namontirati. Više mi se sviđa prilagodba frgića s novim filterima. Treba li mijenjati dizne ili se mogu nabaviti "gljive" sa smanjenim protokom zraka? Možda pitam gluposti ali nisam previše iskusan sa starim motorima. Ovo ispada kompliciranije od starih Lada i Zastava.
 
Ja bih prvo otvorio frge da vidim na čemu sam .Razštelani su sigurno,sinhroniziraju se s obzirom na usis koji sad nije zatvoren  u airboxu i drugačiji je omjer zrak : benzin ,neznatno ali utječe na rad agregata ,pogotovo na višim okretajima kad je i potražnja za gorivom veća .  (y) :021:
 
Vabi said:
Taj airbox je toliko deformiran (one gume na spoju sa frgama) da ga je nemoguće namontirati. Više mi se sviđa prilagodba frgića s novim filterima. Treba li mijenjati dizne ili se mogu nabaviti "gljive" sa smanjenim protokom zraka? Možda pitam gluposti ali nisam previše iskusan sa starim motorima. Ovo ispada kompliciranije od starih Lada i Zastava.

Da se to smontirati samo treba znati da je prokleto problematično je.... 50 60 puta koliko sam ih montirao kasnije mi je trebalo oko 15 minuta za montažu a sa tim otvorenim filterima nema sreće isprobano ... i plus ako i nađeš nekoga tko zna (nema ih više) da ti složi igle i ler dize za te otvorene filtere nedaj bože kap kiše i stajat češ cijeli dan...ti probaj mi jesmo ...  :mrgreen:
 
v3kac said:
Da se to smontirati samo treba znati da je prokleto problematično je.... 50 60 puta koliko sam ih montirao kasnije mi je trebalo oko 15 minuta za montažu a sa tim otvorenim filterima nema sreće isprobano ... i plus ako i nađeš nekoga tko zna (nema ih više) da ti složi igle i ler dize za te otvorene filtere nedaj bože kap kiše i stajat češ cijeli dan...ti probaj mi jesmo ...  :mrgreen:

Hvala ti na savjetu. Poslušat ću ga. Upravo namačem one gumene bootse od airfiltera u tekućini za kočnice. Tvrde su ko kost i takve ne idu niti na airbox niti na frgiće. 
 
Kawah said:
Ja bih prvo otvorio frge da vidim na čemu sam .Razštelani su sigurno,sinhroniziraju se s obzirom na usis koji sad nije zatvoren  u airboxu i drugačiji je omjer zrak : benzin ,neznatno ali utječe na rad agregata ,pogotovo na višim okretajima kad je i potražnja za gorivom veća .  (y) :021:

Ovo je sigurno točno, a ima još jedna bitna stvar tu (ako Kawa ima CV karburatore). Otvoreni filteri dovode to siromašnije smjese - više zraka, jednaka količina goriva kao i prije. Siromašnija smjesa uzrokuje veću temperaturu izgaranja što je potencijalni problem sa zračnom strujom hlađenim motorima. Pogotovo kod stajanja ljeti na semaforima. Motor će se pregrijavati. Zato uvijek bolje ostati na malo bogatijoj strani raspona nego siromašnijoj. Kod CV karburatora, kada se promijeni restriktivnost usisa ili ispuha, nužno je i štelovanje (tj. promjena veličina dizni). Tehnologija tadašnjih japanskih motora je daleko ispred Lade i Zastave, pogotovo oko karburatora.
Te čepove iznad šarafića smjese možeš oprezno izbušiti, šarafić je ispod.
 
v3kac said:
grijanjem omekšaju, uglavnom kad ti dopizdi ti reci  :mrgreen:

Budem. Ali tek toliko da znaš, da vrag vraga zajaše ja guslam po svojoj žici. I složit ću ga pošteno makar me na kraju koštao 5000 E i bila 2025. godina.
 
balky1 said:
Ovo je sigurno točno, a ima još jedna bitna stvar tu (ako Kawa ima CV karburatore). Otvoreni filteri dovode to siromašnije smjese - više zraka, jednaka količina goriva kao i prije. Siromašnija smjesa uzrokuje veću temperaturu izgaranja što je potencijalni problem sa zračnom strujom hlađenim motorima. Pogotovo kod stajanja ljeti na semaforima. Motor će se pregrijavati. Zato uvijek bolje ostati na malo bogatijoj strani raspona nego siromašnijoj. Kod CV karburatora, kada se promijeni restriktivnost usisa ili ispuha, nužno je i štelovanje (tj. promjena veličina dizni). Tehnologija tadašnjih japanskih motora je daleko ispred Lade i Zastave, pogotovo oko karburatora.
Te čepove iznad šarafića smjese možeš oprezno izbušiti, šarafić je ispod.

Znam. Moram paziti da ne "zakoljem" vijak za štelanje s borerom. Izmjerit ću dubinu i postaviti graničnik. Motor je provjereno radio odlično s ovakvim setup-om, a jedina razlika je u ovim glupim gljivama na usisu. I sada, i radi i pali, ali jedva ok. Nije to neki grozan problem što ga moram malo duže grijati ali... Nije to pos'o.
 
Vabi said:
Znam. Moram paziti da ne "zakoljem" vijak za štelanje s borerom. Izmjerit ću dubinu i postaviti graničnik. Motor je provjereno radio odlično s ovakvim setup-om, a jedina razlika je u ovim glupim gljivama na usisu. I sada, i radi i pali, ali jedva ok. Nije to neki grozan problem što ga moram malo duže grijati ali... Nije to pos'o.

Imao dva motora na gljivama, nijedan od njih je radio dobro.

Ler je bio ok, kiša je bila Ok (nikad frke s tim, čak i pranje motora nije bio problem), ali su se u vožnji pojavljivale nuspojave. Trokiranje na nekim okretajima, svakakve gluposti.

Što se 5000 eur tiče, to ti i nije neka nemoguća cifra za uložit u motor. Samo generalka na boldoru me koštala 15000 Kn.
 
Nero said:
Imao dva motora na gljivama, nijedan od njih je radio dobro.

Ler je bio ok, kiša je bila Ok (nikad frke s tim, čak i pranje motora nije bio problem), ali su se u vožnji pojavljivale nuspojave. Trokiranje na nekim okretajima, svakakve gluposti.

Što se 5000 eur tiče, to ti i nije neka nemoguća cifra za uložit u motor. Samo generalka na boldoru me koštala 15000 Kn.

Tvornički airbox je već na stolu, sastavljen, očišćen i ulickan. One gumene čizme se omekšavaju u posudi. Gljive idu ća. Ovaj vikend idu dole i frgići iako su me uvjeravali da su reparirani. Pa, "bumo vidli"... Kad sam ga kupio, onakvog, nisam ništa manje niti očekivao.
 
Vabi said:
Znam. Moram paziti da ne "zakoljem" vijak za štelanje s borerom. Izmjerit ću dubinu i postaviti graničnik. Motor je provjereno radio odlično s ovakvim setup-om, a jedina razlika je u ovim glupim gljivama na usisu. I sada, i radi i pali, ali jedva ok. Nije to neki grozan problem što ga moram malo duže grijati ali... Nije to pos'o.

Ne znam jesi li uopće pročitao moj post kako treba, ali upravo o tome sam i pisao. Možda jest JEDINA razlika, ali kod CV karburatora je to velika razlika.