motor je sa ovim marvingom izuzetno tih, možda promjeni zvuk kad ga "opletem" malo u više
obrtaje,al za sad nesmijem dok sve ne uštimam kako treba,
Riješio prirubnice vratio stare dok ne nabavim nove, jer su ove koje sam kupio bile promjera 28 mm, a stare 31 mm,pa stoga bilo je i nemoguće karburatore nabaciti iako sam to uspio,ali vidi se rezultat
alacdolje:
A što se tiče por 15 , ima prvo neka tekućina degriser koja se razblaži u određenom omjeru sa vrelom vodom i mućka se u rezervoaru nekih dvadesetak minuta ,međutim čim sam usuo u rezervoar i počeo okretati isti ,popustile su trake (gdje mi je bila pamet
vidio na jutub da se to tako radi) ali sam spasio stvar napravio sam dihtunge od tvrde debele kože za petkok i sa druge strane plovak .,nakon toga se sve ispere sa vodom da izađe sva prljavština i pjena, Dalje sad se usipa neka tečnost "metal prep" i isto se mućka i prevrće rezervoar više od pola sata, zatim se ponovo ispere vodom .
Kad se sve dobro posuši fenom tako da ne ostane ni kap vode. Sasipa se boja i također se vrti rezervoar 20 minuta,poslije se višak boje iscijedi preko rupa na petkoku i plovku, i za 96 sati je spreman rezervoar za benzin.
Moram reći da nisam nita slično vidio što se tiče boje, to se tako dobro drži i toliko je tvrda da je nevjerovatno ,teško se ošmirgla. A viškom sam ofarbo i plovak i još neke stvari.
Prije svega još kad nisam još kupio por 15 , običnom kiselinom protiv hrđe sam očistio unutrašnjost rezervoara i kad se osušio usiso sam usisivačem skoro punu šaku hrđe ko pijesak