GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

smile 77 said:
pitanje je koliko ce on sam imat povjerenja u tu gumu na tim temperaturama,
i sam vozim na gp raceru cijelu zimu,kao sta reces malo da prorade i posli sve pet, samo nema spustanja tempa (y)
tesko je to ovako preko tipkovnice prenjeti nekome ma isto je i rjecima,gumu mora osijecat i imat vjeru u nju.
jer ako je nesiguran i nema povjerenja moze nas 50 rec da je ok ,to je po meni individualno.

Apsolutno si u pravu :) Ja sam na jednim gumama stalno gubio grip a iskreno neko michelin smeće za skutere dok mojem susjedu su sasvim dobre što jednostavno ovisi o stilu vožnje i količine gasa :)
 
Sredju said:
Pozz.
Imam priliku kupit Dunlop D212 GP PRO
283_-1452532575.jpg

Koja je tvrdoca te gume na slici? Stavio sam skoro nazad Diablo Rosso Corsa. Da li bih ih mogao kombinirati?

Ispod bar koda piše CODE i brojevi. Ne mogu ih ovako pročitat , mutna je slika, trabaju mi točni brojevi
 
bimba said:
Ispod bar koda piše CODE i brojevi. Ne mogu ih ovako pročitat , mutna je slika, trabaju mi točni brojevi

Code je 631976, ali i pored GP PRO stoji broj "1".
Oboje sugerira na soft. Trazi za nju 100 eura. Sto znam, posto ta sa tim kodom ne kosta kao i ostale 200 euro po komadu vec samo 130.
DOT joj je 1913.
 
Matko, šta će bit u ponudi za curinog RS-a kroz skorije vrime?? Oni Qualifieri su dobri samo po pravcu, a i tu tuku ko plastika kad naleti na nešto.

Dimenzije 110/70-17 prednja, 150/60-17 stražnja.

Ubaci u ponudu i ST ako ima koja dobra, tipa Angel ST ili GT.

Svakako ću te uvatit za kavu sutra popodne, pa ćemo proćakulat za otok, a i za ovo!! :)
 
U 150/60-17 zaboravi ST gumu, ne postoje, samo sport, racing street il race

Pirelli Diablo Rosso II ( H )  :wink:  Suho i vozne osobine
Metzeler Sportec M5  odlično raspoređene karakteristike za sve uvjete

 
Sredju said:
Code je 631976, ali i pored GP PRO stoji broj "1".
Oboje sugerira na soft. Trazi za nju 100 eura. Sto znam, posto ta sa tim kodom ne kosta kao i ostale 200 euro po komadu vec samo 130.
DOT joj je 1913.

Sve 5 , odlična cijena, jedna napomena. Čista race guma, u uvjetima ceste teško grijanje i teško održavanje radne temperature i to treba imat u vidu. Za one koji se stvarno ekstremno voze ima smisla i bit će upotrebljiva. Za sve ispod toga, kada je cesta u pitanju, zeznuta guma koja neprašta greške.
 
Kolega mi poklonio neupotrebljen metzeler drift, slick star točno 10 godina. Malo sam bio skeptičan iako sam već vozio bez problema na starim dobro uskladištenim slickovima. Obzirom da su uvijek prije vožnje na grijačima apsolutno nije bilo nikakvih problema! Drži kao i nove metzelerke koje isto imam. E sad da li će trajnost biti manja to ću vidjeti ali ovako naoko se troši ravnomjerno i umjereno.
Pišem ovo za sve koji se boje starih dotova, govorim naravno isključivo o gumama za stazu..

(y)
 
pitanje za bimbu :)
danas sam nabacio Rosso II , na cbr.ku :)
interesuje me na koliko da ih pusem?
kad je hladno,kad je toplo.
stil je po gradu umjeren,van grada agresivnije.
 
Bimba, na Zx6r 2000 god., imam M7RR montirane kod tebe naprid 120/60 (jer je takva bila na njemu, a da ne diramo ovjes) nazad standard 180/55. Prije voznje provjerim tlakove, vozim sam. evo skoro im 5000km i primjetio sam da je prednja potrosena vise na polunagibu/rubu nego zadnja recimo na sredini di bi tribala bit ona vise(trpi ubrzanja i slicna divljanja na hladno di proklizava i sl).
Je li to do mog stila voznje ili postavki ovjesa (koji je malo tvrdji i nisan stiga s Bobom to postelat jos al nadam se za 10tak dana da budemo)... reka bi da se prednja lipo trosi, ravnomjerno.

imas kakav savjet do cega bi to bilo  :misli:
 
Face_Off said:
Bimba, na Zx6r 2000 god., imam M7RR montirane kod tebe naprid 120/60 (jer je takva bila na njemu, a da ne diramo ovjes) nazad standard 180/55. Prije voznje provjerim tlakove, vozim sam. evo skoro im 5000km i primjetio sam da je prednja potrosena vise na polunagibu/rubu nego zadnja recimo na sredini di bi tribala bit ona vise(trpi ubrzanja i slicna divljanja na hladno di proklizava i sl).
Je li to do mog stila voznje ili postavki ovjesa (koji je malo tvrdji i nisan stiga s Bobom to postelat jos al nadam se za 10tak dana da budemo)... reka bi da se prednja lipo trosi, ravnomjerno.

imas kakav savjet do cega bi to bilo  :misli:

Do stila voznje je to (na stil mozes utjecat, ali taj efekt ne mozes anulirat, moze samo biti manje izrazen).
A i kad pogledas, po sredini se prednja dosta slabo trosi, osim ako ne kocis ko sivonja bas svaki put. A u polunagibu, koliko god ti se cinilo da se kotac samo okrece, guma trpi i bocno i tu dolazi do trenja i potrosnje gume. Kako si u polunagibu ipak cesce nego u full nagibu - dobijes to sto si opisao. Na stazi bi vjerojatno ta potrosnja bila blize rubu gume jer bi tamo guma cesce trpila.

Naravno, podrazumijeva se ispravan tlak.

I ja sve prednje gume (ne samo m7rr) trosim u polunagibu najjace. S tim da ja volim kocit u zavoj pa je to dodatno opterecenje za prednju gumu. Bas zbog toga mijenjam gume u setu - kad je zadnja ispod markera - novi set. S tim da u slucaju m7rr prednja niti nebi izdrzala 2 zadnje koliko sam mjerio dubinu profila, a o obliku profila koji bi prednja imala tada da ne pricam
 
3alfa3 said:
Do stila voznje je to (na stil mozes utjecat, ali taj efekt ne mozes anulirat, moze samo biti manje izrazen).
A i kad pogledas, po sredini se prednja dosta slabo trosi, osim ako ne kocis ko sivonja bas svaki put. A u polunagibu, koliko god ti se cinilo da se kotac samo okrece, guma trpi i bocno i tu dolazi do trenja i potrosnje gume. Kako si u polunagibu ipak cesce nego u full nagibu - dobijes to sto si opisao. Na stazi bi vjerojatno ta potrosnja bila blize rubu gume jer bi tamo guma cesce trpila.

Naravno, podrazumijeva se ispravan tlak.

I ja sve prednje gume (ne samo m7rr) trosim u polunagibu najjace. S tim da ja volim kocit u zavoj pa je to dodatno opterecenje za prednju gumu. Bas zbog toga mijenjam gume u setu - kad je zadnja ispod markera - novi set. S tim da u slucaju m7rr prednja niti nebi izdrzala 2 zadnje koliko sam mjerio dubinu profila, a o obliku profila koji bi prednja imala tada da ne pricam

Tlakovi su ok, sam se vozim...  obavit cu svakako postelavanje s ovim mestrom kad se vrate s grobnika iduci tjedan, nisan nista dira otkad je motor kupljen, dosta je tvrd, a i ja kocim i u nagibu dosta... sredina gume je ko nova, polunagib i nagib skoro do markera... a zadnja nije do markera na sredini! pretpostavljam da zadnja ima i vise mesa, al ocekiva sam da se zadnja vise potrosi od prednje.
al uglavnom htio provjerit s bimbom kakva su njegova iskustva sa m7rr i tom potrosnjom.
budem promijenio ulje u vilicama, postelat cemo svakako ovjes po meni i mojoj kilazi (a i rep je prje vlasnik dizao u odnosu na orginal pa to minja malo stvari-polozaj sjedenja i opterecenje na prednji kraj).

ukratko, ne zanimaju me desetinke nego samo pravilna potrosnja guma i da se motor vozi sto je moguce bolje - a ako je stil voznje upitan, ima kod bimbe guma za kupit  :mrgreen:
 
Pozz,trebao bi pomoc. Ne mogu nigdje naći cross gume za svoj bike,dimenzije su sljedeće:

Prednja: 90/90-18

Zadnja: 110/90-16

Bio bi zahvalan ako netko zna gdje bi mogao nabavit,hvala!
 
PowerComander said:
Pozz,trebao bi pomoc. Ne mogu nigdje naći cross gume za svoj bike,dimenzije su sljedeće:

Prednja: 90/90-18

Zadnja: 110/90-16

Bio bi zahvalan ako netko zna gdje bi mogao nabavit,hvala!

To su toliko atipične i nestandardne dimenzije za popizdit. Nazad možeš stavit Mitas C01, a naprijed nemam pojma,
traži na ebayu.
 
Ovih dana (drugi set M7RR koje su stavljene prije 1500km) je bas veselo. Hoce pustit na otvaranju gasa po ZG. Al nije do guma nego vozaca - ponasam se ko da je ljeto, a to ne ide. Znam tu i tamo upallit aplikacuju za mob koja mjeri duljinu voznje, prosjecnu brzinu itd. Skuzio da od kad sam na M7RR, prosjecna brzina je veca, a ja na gasu jaci i tu je razlog. Mogu samo mislit kako bi bilo vozit na Sportsmartu (1 i 2) koje sam imao prije da ih uz ovaj stil voznje sada stavim.

Prokleti ljudi - naviknu se na bolje, a onda to zloupotrebljavaju  :LOL:


Malo se igrao i sa tlakom zadnje gume - na 10-12C kod mirnije voznje kad se gume ne zagriju nesto znacajno, imam bolje rezultate sa 2,7 bara nego sa 2.9 kako vozim po toplijem vremenu, iako je moto tezak 225kg + mojih 100kg u opremi - osjeti se kad nicim izazvan neki zavoj hocu malo jace proc, a gume na niti 40C. Za prednju ne brinem - i dalje na 2.5 i drzi odlicno
 
AnteK said:
To su toliko atipične i nestandardne dimenzije za popizdit. Nazad možeš stavit Mitas C01, a naprijed nemam pojma,
traži na ebayu.

Nasao nutarnje,zadnju Mitas C10 a prednju samo 100/100-18 oce to bit preveliko ili? Bojim se da će bit šira nego zadnja :LOL:
 
100/100-18 prvo je preširoka za felgu, drugo to je guma za zadnji kraj.

Heidenau K41

Prednja 3.00-18  ( 90/90-18 )
Zadnja 3.25-16 ( 110/90-16 )

- isporuka 5 radnih dana
- cijena za obje do 900,00 kn
 
Joj ne samo te imao sam ih na motoru prije ovoga,zađem u blato ili snijeg ripne se zastopaju i nece nikud samo vrti na mjestu a za suho su ok...