GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Pitanje za rejsere  8)

Posto ide jesen i temerature ce pocet padat, zanima me do koje temperature racing-street guma moze dobro radit?
Svjestan sam da dosta doga ovisi o nacinu voznje, tlakovima itd, al onako otprilike? 15 stupnjeva, nize??

Hvala


 
Evo ti na 12 C, gp racer, premotaj na 2:30 pa vidi jel drži

https://youtu.be/-rcJ5F2SOAQ
 
Sasa10 said:
Pitanje za rejsere  8)

Posto ide jesen i temerature ce pocet padat, zanima me do koje temperature racing-street guma moze dobro radit?
Svjestan sam da dosta doga ovisi o nacinu voznje, tlakovima itd, al onako otprilike? 15 stupnjeva, nize??

Hvala

Nisam rejser (ni blizu toga  :mrgreen: ), ali vozio sam na Dunlop Sportsmart 1 i 2 sto su zapravo obicne sport gume i mogu rec da bitno gube na gripu kad je vani 15C i manje. Cak se i na 17-18C osjeti da to nije to ako nisi agresivan u voznji i imas ih dobro zagrijane.
Metzeler m7rr kao i ppuuuuno starija michelin PP (slicna/ista klasa guma) bitno manje pate od toga pa je voznja i po hladnijem sasvim uredna


Nisam nikad imao GP racer i slicne gume i mogu samo mislit kako je na njima po hladnijem  :mrgreen:



P.S.
neki dan mi stigo infrared termometar sa ebaya. Bas mjerio temperaturu guma nakon djira. Startna temperatura 15-20C, po dolasku u garazu 40-42C. Malo se izgubi temperature dok dodjem do garaze jer po svojoj ulici vozim lakse, ali iskreno, ocekivao sam da ce temperature guma biti vise (na slici su m7rr napumpane na preporucene tlakove)


IMAG0452_zps26xfh4c7.jpg
 
3alfa3 said:
Nisam rejser (ni blizu toga  :mrgreen: ), ali vozio sam na Dunlop Sportsmart 1 i 2 sto su zapravo obicne sport gume i mogu rec da bitno gube na gripu kad je vani 15C i manje. Cak se i na 17-18C osjeti da to nije to ako nisi agresivan u voznji i imas ih dobro zagrijane.
Metzeler m7rr kao i ppuuuuno starija michelin PP (slicna/ista klasa guma) bitno manje pate od toga pa je voznja i po hladnijem sasvim uredna


Nisam nikad imao GP racer i slicne gume i mogu samo mislit kako je na njima po hladnijem  :mrgreen:



P.S.
neki dan mi stigo infrared termometar sa ebaya. Bas mjerio temperaturu guma nakon djira. Startna temperatura 15-20C, po dolasku u garazu 40-42C. Malo se izgubi temperature dok dodjem do garaze jer po svojoj ulici vozim lakse, ali iskreno, ocekivao sam da ce temperature guma biti vise (na slici su m7rr napumpane na preporucene tlakove)


IMAG0452_zps26xfh4c7.jpg
M7 RR sam imal lani i dobrano se spanal i kad je bilo ispod 10. Guma je super za zimu i uzel bi je opet al nema dimenzija za moj motor - drugu dimenziju nebi stavljal za sada zbog TC-a kojeg ne mogu recalibrirat...jedino bi mogal smanjit njegov utjecaj ili potpuno iskopcat ga.
Za sada cu vozit na Racetecu RR i vidit kako ce se ponasat kad padne temp...eventualno probam opet orig. Gume diablo rosso ili corsa, a Ko i to nebude dobro bidem iso oprt na M7 👍
 
Normalno da nisu, nije cesta pista  (y)


 
cRuNk said:
Nije to problematika, navikne se covjek i na puno gore.

Jedna od razlika, motor ti prednjim krajem gleda u "nebo":

- na kocenju pred zavoj ne propada dovoljno, nemas dovoljno tezine na prednjem tocku i moguce da klize (svi volimo kada prednji klize  :mrgreen:)
- s obzirom da ti tocak nije dovoljno "uronio", zbog duzeg medjuosovinskog razmaka motor se ne rusi i "ne zeli" u zavoj
- na otvaranju gasa (kada prodjes apex) motor znatno siri putanju


Ljudi voze sve i svasta i ni ne znaju kako se lijepo motor vozi kada je podesen oprugama na tezinu vozaca. Nije jeftino, ali jebemu mater nije ni skupo s obzirom da ti je ovjes, pored guma, najvaznija stavka na motoru.

(y) dosta i od mene off-a, mozemo nastaviti u 600rr temi ako koga zanima

danas sam odvezao malo "zesce" i primjetio ovo sto si napisao gore,tj sve 3 :p barem sad primjetim i vjerujem da moze bolje padat motor i na izlazu iz krivine da se manje propinje,jer kad ga obaram moram se bacit udarit ga dat gas svasta nesto hahahaha da se obori :D nece lako,a na izlazu legnem na tank i pored njega i malo podupravljanje drzim,ali opet na izlazu siri putanju... mada su opet to jos uvijek meni manje poznate stvari,jer sam novi na 2 tocka  :021:
 
Onda napravi negativan hod naprijed na 45 mm a nazad na 30.
https://www.youtube.com/watch?v=F9yQylk1heI
 
cRuNk said:
Ne trebaju iza, trebaju naprijed  (y) btw i tebi vjerojatno isto  :LOL:
logično :LOL: (y)
 
probat cu ako ista bude izvodivo koliko toliko bez opruga,nisu veliki novci ali ne idem na obaranje vremena na stazi,jedino za sad vozim cestu.
probam skontat kako funkcionise sve ovo oko ovjesa,preloada ,rebounda i compressije,pa probam nastimat nesto  :afro:
 
Ajdin-_- said:
probat cu ako ista bude izvodivo koliko toliko bez opruga,nisu veliki novci ali ne idem na obaranje vremena na stazi,jedino za sad vozim cestu.
probam skontat kako funkcionise sve ovo oko ovjesa,preloada ,rebounda i compressije,pa probam nastimat nesto  :afro:

Stvar je u tome sto ne mozes nastimati kad u startu ne valja. Ta preinaka nije radi sekundi na stazi vec da vidis/naucis kako se motor treba ponasati. A ne ucit i navikavati se na neispravno  (y)


Sorry bimba  :0648:
 
piljun said:
Kolko je ovo km

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk
Malo mi je problem izračunat. stavio sam ih lani na proljeće par mjeseci nakon što sam uzeo motor. Tada sam se uglavnom kotrljao i učio se vozit tako da nije ni baš mjerodavna za odredit potrošnju i vožnja je bila po glatkom asfaltu Split pa južno. Na zimu sam ih skinuo i stavio sport touring, na proljeće opet neke race da bi nedavno opet vratio njih (RENNSPORT).
E sad odradio sam nekih 14000 km sveukupno, a sa ovim Rennsport mislim sigurno oko 6000 km s tim da je oko 5500 bilo laganijeg do srednjeg ritma vožnja i sada kad sam ih ponovno vratio oko 500 malo agresivnije.

Uglavnom ova nije mjerodavna za odredit potrošnju jer sam se prošle godine na njoj učio i nisam baš nešto znao ni vozit pa je i sredina više platila.
Uglavnom ako  ćeš se kotrljat trajat će, a ako ćeš vozit agresivnije brzo će se potrošit. Ovih posljednjih 500-injak kilometara mi je potrošilo par mm.

Također ovisi dosta i o asfaltu.
 
cRuNk said:
Stvar je u tome sto ne mozes nastimati kad u startu ne valja. Ta preinaka nije radi sekundi na stazi vec da vidis/naucis kako se motor treba ponasati. A ne ucit i navikavati se na neispravno  (y)


Sorry bimba  :0648:

slazem se sa tobom u potpunosti :) dobio si privatnu poruku ,pa cemo tamo malo heklat il na 600rr djelu foruma da bimbi ne prljamo temu.
 
b0du1 said:
Malo mi je problem izračunat. stavio sam ih lani na proljeće par mjeseci nakon što sam uzeo motor. Tada sam se uglavnom kotrljao i učio se vozit tako da nije ni baš mjerodavna za odredit potrošnju i vožnja je bila po glatkom asfaltu Split pa južno. Na zimu sam ih skinuo i stavio sport touring, na proljeće opet neke race da bi nedavno opet vratio njih (RENNSPORT).
E sad odradio sam nekih 14000 km sveukupno, a sa ovim Rennsport mislim sigurno oko 6000 km s tim da je oko 5500 bilo laganijeg do srednjeg ritma vožnja i sada kad sam ih ponovno vratio oko 500 malo agresivnije.

Uglavnom ova nije mjerodavna za odredit potrošnju jer sam se prošle godine na njoj učio i nisam baš nešto znao ni vozit pa je i sredina više platila.
Uglavnom ako  ćeš se kotrljat trajat će, a ako ćeš vozit agresivnije brzo će se potrošit. Ovih posljednjih 500-injak kilometara mi je potrošilo par mm.

Također ovisi dosta i o asfaltu.
Pitam jer ih sad imam gore a nisu tako poderane još pa da znam koliko mogu računat na njih još.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
Otkril sam recept za produljunje trajanja guma. Izađeš na mini-stazu dan nakon karting utrka i evo 1-2mm novog sloja :0648:  :LOL:

77848356b8b79911ff23b722ab3b4ffa.jpg


Jedino ne znam kak karting gume drže po hladnom i mokrom... :misli:
 
Sasa10 said:
Pitanje za rejsere  8)

Posto ide jesen i temerature ce pocet padat, zanima me do koje temperature racing-street guma moze dobro radit?
Svjestan sam da dosta doga ovisi o nacinu voznje, tlakovima itd, al onako otprilike? 15 stupnjeva, nize??

Hvala

Proslu zimu prosao na Bridgestone slicku.

Kad bi se zavozio (nakon 15ak Km) nisam primjetio nikakve probleme (tlak je ostao ljetni  :mrgreen: ) , los je bio u lokalnoj voznji.

Vozio sam ga i na + 5 najnize.

Ne bi se s tim optereciva.
 
Nero said:
Proslu zimu prosao na Bridgestone slicku.

Kad bi se zavozio (nakon 15ak Km) nisam primjetio nikakve probleme (tlak je ostao ljetni  :mrgreen: ) , los je bio u lokalnoj voznji.

Vozio sam ga i na + 5 najnize.

Ne bi se s tim optereciva.
pitanje je koliko ce on sam imat povjerenja u tu gumu na tim temperaturama,
i sam vozim na gp raceru cijelu zimu,kao sta reces malo da prorade i posli sve pet, samo nema spustanja tempa (y)
tesko je to ovako preko tipkovnice prenjeti nekome ma isto je i rjecima,gumu mora osijecat i imat vjeru u nju.
jer ako je nesiguran i nema povjerenja moze nas 50 rec da je ok ,to je po meni individualno.
 
Pozz.
Imam priliku kupit Dunlop D212 GP PRO
283_-1452532575.jpg

Koja je tvrdoca te gume na slici? Stavio sam skoro nazad Diablo Rosso Corsa. Da li bih ih mogao kombinirati?