Ovako , kako sam shvatio, guma traži više olova kod balansiranja nego što si očekivao.
Idemo redom:
- prvo ne znam kod koga to radiš i kako to taj radi , jer i tu ima svega
a) ako je ručna balanserka , nije znanstvena fantastika i svemirski materijali, ali ipak postoje neki minimalni standardi ( mora biti u livelu cijela balanserka, ispravni ležaji sa minimalno otpora itd..
- drugo, to šta je prije tražila guma manje , sada više ne znači ništa. Primjer, stara guma je bila van balansa recimo 25 grama u jednoj točki, felga 30 grama. Ako su se te dvije točke na felgi i gumi kod montaže gume poklopile jedna nasuprot druge, ukupno kod balansiranja bi tražilo 5 grama. Da su se našle na istoj strani, kod balansa tražile bi 55 grama. Te stvari se mogu lako riješiti na način da se prvo balansira sama felga , nađe se gdje je najteža i na tu poziciju se stavlja točka koja je na gumi itd....
- treće, ako kod balansa traži dosta grama, onda se guma zarotira na felgi za 180 stupnjeva i ponovo se proba
- četvrto, ukupna dozvoljena težina olova kod balansiranja je 7% od ukupne težine kola ( Guma + felga ) , i sve ispod toga je u redu. Ovisno do felge do felge pa tako i gume , tu pričamo o nekom prosjeku za prednju 17" od cca 10 kg. dakle sve do nekih 70 grama je u redu. Ako se pravilnim postupkom dovelo gumu -felgu u poziciju gdje traže minimalno grama, a ukupna težina olova je preko 70 g., e onda nešto ne valja sa gumom ili felgom.
To je ovako ukratko na brzinu. E sad tko je točno radio i kako , moraš mi dati detalje pa mogu biti konkretniji.