GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

BIMBA,imamo mali problemčić,ako može pomoć ...  :mrgreen:
Guma koja nam je stigla,Mitas Sport Force+,120/70/17,jaaako baca nakon balansiranja na felgi gdje smo skinuli moj GP Racer,a sve bilo savršeno...gotovo bez utega... :misli:

Lik je kod montaže narokao 40g utega  :shock: i opet jako baca... :?
Greška u gumi ? 
dot 2015    (y)
 
Ovako , kako sam shvatio, guma traži više olova kod balansiranja nego što si očekivao.

Idemo redom:

- prvo ne znam kod koga to radiš i kako to taj radi , jer i tu ima svega
a) ako je ručna balanserka , nije znanstvena fantastika i svemirski materijali, ali ipak postoje neki minimalni standardi ( mora biti u livelu cijela balanserka, ispravni ležaji sa minimalno otpora itd..
- drugo, to šta je prije tražila guma manje , sada više ne znači ništa. Primjer, stara guma je bila van balansa recimo 25 grama u jednoj točki, felga 30 grama. Ako su se te dvije točke na felgi i gumi kod montaže gume poklopile jedna nasuprot druge, ukupno kod balansiranja bi tražilo 5 grama. Da su se našle na istoj strani, kod balansa tražile bi 55 grama. Te stvari se mogu lako riješiti na način da se prvo balansira sama felga , nađe se gdje je najteža i na tu poziciju se stavlja točka koja je na gumi itd....
- treće, ako kod balansa traži dosta grama, onda se guma zarotira na felgi za 180 stupnjeva i ponovo se proba
- četvrto, ukupna dozvoljena težina olova kod balansiranja je 7% od ukupne težine kola ( Guma + felga ) , i sve ispod toga je u redu. Ovisno do felge do felge pa tako i gume , tu pričamo o nekom prosjeku za prednju 17" od cca 10 kg. dakle sve do nekih 70 grama je u redu. Ako se pravilnim postupkom dovelo gumu -felgu u poziciju gdje traže minimalno grama, a ukupna težina olova je preko 70 g., e onda nešto ne valja sa gumom ili felgom.

To je ovako ukratko na brzinu. E sad tko je točno radio i kako , moraš mi dati detalje pa mogu biti konkretniji.
 
bimba said:
Ovako , kako sam shvatio, guma traži više olova kod balansiranja nego što si očekivao.

Idemo redom:

- prvo ne znam kod koga to radiš i kako to taj radi , jer i tu ima svega
a) ako je ručna balanserka , nije znanstvena fantastika i svemirski materijali, ali ipak postoje neki minimalni standardi ( mora biti u livelu cijela balanserka, ispravni ležaji sa minimalno otpora itd..
- drugo, to šta je prije tražila guma manje , sada više ne znači ništa. Primjer, stara guma je bila van balansa recimo 25 grama u jednoj točki, felga 30 grama. Ako su se te dvije točke na felgi i gumi kod montaže gume poklopile jedna nasuprot druge, ukupno kod balansiranja bi tražilo 5 grama. Da su se našle na istoj strani, kod balansa tražile bi 55 grama. Te stvari se mogu lako riješiti na način da se prvo balansira sama felga , nađe se gdje je najteža i na tu poziciju se stavlja točka koja je na gumi itd....
- treće, ako kod balansa traži dosta grama, onda se guma zarotira na felgi za 180 stupnjeva i ponovo se proba
- četvrto, ukupna dozvoljena težina olova kod balansiranja je 7% od ukupne težine kola ( Guma + felga ) , i sve ispod toga je u redu. Ovisno do felge do felge pa tako i gume , tu pričamo o nekom prosjeku za prednju 17" od cca 10 kg. dakle sve do nekih 70 grama je u redu. Ako se pravilnim postupkom dovelo gumu -felgu u poziciju gdje traže minimalno grama, a ukupna težina olova je preko 70 g., e onda nešto ne valja sa gumom ili felgom.

To je ovako ukratko na brzinu. E sad tko je točno radio i kako , moraš mi dati detalje pa mogu biti konkretniji.
7% od 10 kg je 700 grama

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
Zaboravio čovjek napisati nulu ako je suditi prema računici u nastavku posta (0,7%) (y)
 
Bimba vrlo koristan post  (y)
 
bimba said:
To je ovako ukratko na brzinu. E sad tko je točno radio i kako , moraš mi dati detalje pa mogu biti konkretniji.
Hvala na detaljnom pojašnjenju... (y)

Balansiranje je bilo strojno sa priključkom za moto gume...jedini lik u gradu koji to ima..

Na tvrdnju da nije dobro napravio,lik kaže 'stroj ne laže'... :mrgreen:

Idemo sutra ponovo po ovim tvojim uputama da vidimo jel 'majstor' sfušario ili je nešto drugo    (y)
 
Johnny 1 said:
Hvala na detaljnom pojašnjenju... (y)

Balansiranje je bilo strojno sa priključkom za moto gume...jedini lik u gradu koji to ima..

Na tvrdnju da nije dobro napravio,lik kaže 'stroj ne laže'... :mrgreen:

Idemo sutra ponovo po ovim tvojim uputama da vidimo jel 'majstor' sfušario ili je nešto drugo    (y)

Zakretanje gume na felgi je ono sto je meni pomoglo vise puta.
Osim jednom, no onda se radilo o Dunlop Roadsmartu za kojega se kasnije saznalo da mu je to feature.
 
evo da se javim, moja guma je u pitanju, problem je riješen, uglavnom prošle godine kod tog lika ( necu imenovati ) sam stavio prednju gumu i tada mi je rekao da je felga savršena i nije trebao ni jedan uteg, sto se pokazalo u voznji bez ruku je isao kao po spagi, ove godine kupim novu gumu i odem kod istog tog lika i on mi stavi na jednu stranu felge 40 grama sto mi je bilo čudno, montiram ja motor na 80 trese bez ruku, ja kod njega,  kaže on ne može stroj lagati ( ima pravi stroj ne ručni ), kaze da je guma možda tvornički deformirana, ja dodjem kuci i skinem te utege i probam 120 bez ruku ide kao po spagi, tako da mi je felga i dalje savrsena :) a njega kada vidim reci cu mu da mu ne valja stroj :)

 
error said:
Zaboravio čovjek napisati nulu ako je suditi prema računici u nastavku posta (0,7%) (y)

(y)
 
Johnny 1 said:
Hvala na detaljnom pojašnjenju... (y)

Balansiranje je bilo strojno sa priključkom za moto gume...jedini lik u gradu koji to ima..

Na tvrdnju da nije dobro napravio,lik kaže 'stroj ne laže'... :mrgreen:

Idemo sutra ponovo po ovim tvojim uputama da vidimo jel 'majstor' sfušario ili je nešto drugo    (y)

Ako pričamo o stroju za balansiranje, mehaničkoj balanserki, treba imati na umu sljedeće
- treba ga svaku malo kalibrirati ( postoje upute za svaki posebno kako i kada )
- drugo, kod svake balanserke postoji mogućnost unosa odstupanja, tolerance , od 5% na više. To znaći da se može podesiti da kada traži 10 grama da traži nulu
- treće, postoji statički balans ( gore dolje ) i dinamički balans ( lijevo desno i gore dole ) . Statički balans se mora i koristi se za moto gume, dinamički balans za auto gume. Kod strojnog balansiranja , balanserka mora imati program za moto gume ( statički balans ) i prije balansiranja se mora postaviti na njega . Ukoliko ne, i stroj ostane na dinamičkom balansu ( ili možda nema tu mogućnost ) , balansiranje je netočno i stvara još veći problem.

Ne želim omalovažavati svoje kolege i donositi sud da svi rade naopako i nemaju adekvatnu opremu,dapače, u HR ima odličnih mehaničara i radionica,  ali kada je balansiranje moto guma u pitanju, ali u dosta slučajeva se to ne radi kako treba.
 
Mate kad dolazi kamion sa gumama :misli:
 
U ponedjeljak, jučer ili danas je utovar
 
bimba said:
U ponedjeljak, jučer ili danas je utovar

a ja u utorak idem na brod,vracam se 10.03......onda mi rezerviraj termin 11.03.,nisu gume vise niti za guranje,a kamoli za vozit.....
 
passenger said:
a ja u utorak idem na brod,vracam se 10.03......onda mi rezerviraj termin 11.03.,nisu gume vise niti za guranje,a kamoli za vozit.....
Ostaviš pare i motor neko ce ih valjda prominit :mrgreen:
 
Meni u Vulkalu bili strojno balansirali, odnesem kotač mehaničaru di je motor bio, stavi on na ručnu balansirku čisto da vidi a ono balans ništa haha, kotač staje u istoj točki sam tak
 
I potrosit dokle ja dojdem.....
 
BM0021 said:
Meni u Vulkalu bili strojno balansirali, odnesem kotač mehaničaru di je motor bio, stavi on na ručnu balansirku čisto da vidi a ono balans ništa haha, kotač staje u istoj točki sam tak
Znači ima bisera posvuda... :eek:hne: