GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Mozda ce nekome biti zanimljivo za procitati i direktno usporediti.

Dobili smo par guma na testiranje i usporedbu sa Metzelerom M7RR.

Tih par guma su:

Michelin Pilot Power 3 2CT
Pirelli Rosso Corsa 3
Metzeler M7RR
Conti Sport Attack 3.

Uz te su se nudili i Mitas i Bridgestone.

Mitas nismo uzeli iz "straha" a Bridgestone iz razloga financijskih uvjeta.


Tokom zime je kao i svake godine bilo razmisljanje sto uzeti za pocetak sezone.
Ove godine je pocetak nekako "prebrzo" dosao - 22.02.!

U testovima nevedena kao najbolji odabir u slucaju mokrih kolnika, brzo grijanje na neku radnu temperaturu, niska radna temperatura .....
Zato je odluka pala na prave "zimske" gume: Michelin Pilot Power 3 2CT.

Tako da sam zahvaljujuci relativno lijepom vremenu ove godine skupio vec nekih 1750 - 1800km.
I to sve naravno sa Tuono i Michelin Pilot Power 3.

Sta reci o gumi.

Kao prvo gume su vozene na mozda malo previsokom tlaku za doba godine - 2,5 prednja i 2,9  bara zadnja guma.
Iako se to nije vidjelo ili osjetilo za vijeme voznje. Gume su se svejedno zagrijale na neku tzv. radnu temepreaturu.
Recimo da se moglo na njima zagrijati hladne ruke :)
Dimenzije su 120/70-17 i 190/55-17

Sve ovogodisnje kilometre sam odvozio bez suputnice na motoru. Sam!

Temperature zraka su bile ( osim jucer kada je bilo toplije ) izmedju 8°C i do 12°C.
Temperatura kolnika - nemam pojma jer nisam imao cime izmjeriti :)

Moj prvi dojam od prvog metra sa Michelin Pilot Power 3 2CT je bio da se guma ulijeva povjerenje!
Ono u sto sam bio uvjeren je da guma dozvoljava vece nagibe u zavojima od ostalih kokurenata. Na slici br 1. se to isto i pokazalo.
Struktura guma je meksa od konkurentskih proizvodzaca.
Kako tuono ima malo tvrdji ovjes ta mekoca unosi udobnost i pomaze ovjesu kod neravnina na cesti.
Kod kocenja u zavoju guma nema tendenciju ispravljanja motocikla ali itekako ima tendenciju sirenja putanje.
Sto se pak zahvaljujuci mogucnosti veceg nagiba moze iskompenzirati.
Naravno ukoliko ti onaj osobni mjerac nagiba u zavoju bez punjenja gaca to dozvoli :) :)

Kod mokrih dionica nisam isao herojski testirati granice - ali sa nekom normalnom voznjom i normalnim dodavanjem gasa ili kocenja nemirnosti nema.
Osim kod prelaska preko bijelih oznaka na samom asfaltu. No nista sto bi trebalo zabrinjavati vozaca jer su cijeli motor vrlo brzo smiri!
Sto se pak bitumenskih zmijica tice ne znam sto b ih rekao. Neki puta je reakciju vrlo ocita, dok je pak u nekoj drugoj situaciji uopce nema.

Za ulazak u zavoje potrebno je dati malo jaci impuls, pogotovo kod kracih S zavoja i malo brzeg tempa.
U protivnom se guma ponasa nekako lijeno u usporedbi sa konkurentskim modelima.
Kod ubrzavanja iz zavoja guma ostaje neutralna cijelo vrijeme.

Ono sto mi se cini je da kod jacih kocenja prednja guma - vjerovatno zbog vece amortizacije kroz mekocu cijele strukture - zamijesa i unosi mali nemir.

Druga slika je za vrijeme ekspolatacije gume - slikano ovaj ponedjeljak.
Nisam bio dosao do ruba jos. No sa visim temperaturama ce biti i toga.



 
bimba said:
Ovaj ti je još bolji, bravo napreduješ  (y)

Evo pa se cudi
2.jpg


2015 kawa ninja 10-ka dolazi na BT016
 
Napusti sahranu
 
Sredju said:
Kaze da tema grip na suhom uopce nije vise tema u ovoj klasi guma. Sve 4 imaju nenormalno dobar grip na suhom.
Bridgstone ima najcvrscu i nefleksibilnu podlogu gume (misli se na karkasu) i grijanje gume rjesava mjesavinom u gumi, s tim postize najbolju preciznost i rukovanje motorom, S21 je precizan kao skalpel u odnosu na ostale tri gume koje se ponasaju kao machete.
Zbog tvrde karkase prenosi vise vibracija u ovjes, u odnosu na S20 neznatno duze traje.

Conti SA3, kao i svaki Conti, sranje na kisi, malo su mu omeksali karkasu da bi dobili malo bolji grip na kisi u odnosu na Conti SA2, ali su izgubili na precisnosti vodjenja gume i na handlingu u odnosu na istu.

Ne prevodi mi se vise, posrao je pirelli, za kupovinu preporucuje Conti ili Metzeler, a ja Conti ili Metzeler mogu stavit samo na kariole.
Njemacke gume i japanske kondome ne kupujem.

Komunicirao sam sa voditeljem emisije prije par tjedana.
Uglavnom nisu testirane sve gume koje bi recimo odgovarale konkurenciji iz razloga jer ih nemaju sa cime testirati.
Kod primjera Michelin Pilot Power 3 nije im testiranje uspjelo jer navodno ta guma ne odgovara pretvrdom ovjesu BMW S1000R sto je i sam voditelj u jednoj emisiji rekao.
Zato su za potrebe testa koristili Aprilia Tuono! kako bi test izgledao da su koristili KTM 1290?!? Ili pak novi Suzuki naked od  1000 ccm? Sto pak znaci da im test u mojim ocima nije potpun i recimo vrlo pristran.
Nepotpun jer nisu koristeni i drugi motori gdje bi neka guma pokazala pun potencijal ili pak nedostatke.
A pristran jer gledaju samo koja guma odgovara na S1000R ?!?!?

U neku ruku je i potvrdio moje misljenje. Naravno ne javno :(
 
1500km do sad ove godine na M7RR. Jos uvijek pre-pre-zadovoljan. :021:

Mislim da ce trebati Angelina Jolie (kakva je bila prije 10god) doci s nekom drugom gumom da nesto drugo probam. Izvan toga nema sanse da ista drugo kupim u sljedecih par god. :mrgreen:
 
bimba said:
Imam ti slobodan termin tamo negdi u listopadu  :mrgreen:
Narucit cu se hahaha
 
kronik said:
Komunicirao sam sa voditeljem emisije prije par tjedana.
Uglavnom nisu testirane sve gume koje bi recimo odgovarale konkurenciji iz razloga jer ih nemaju sa cime testirati.
Kod primjera Michelin Pilot Power 3 nije im testiranje uspjelo jer navodno ta guma ne odgovara pretvrdom ovjesu BMW S1000R sto je i sam voditelj u jednoj emisiji rekao.
Zato su za potrebe testa koristili Aprilia Tuono! kako bi test izgledao da su koristili KTM 1290?!? Ili pak novi Suzuki naked od  1000 ccm? Sto pak znaci da im test u mojim ocima nije potpun i recimo vrlo pristran.
Nepotpun jer nisu koristeni i drugi motori gdje bi neka guma pokazala pun potencijal ili pak nedostatke.
A pristran jer gledaju samo koja guma odgovara na S1000R ?!?!?

U neku ruku je i potvrdio moje misljenje. Naravno ne javno :(

taj tip, sorry, kenja

ima 100 godina, ne čuje, ne vidi, a kao osjeća premekane stranice PP3 u vožnji :LOL: :LOL: :LOL:


uzeo sam nove PP3, idu na BMW-a uskoro, i sigurno ću biti nezadovoljan gumom :LOL:

ak ne budu dobre, dobil bu ih Bimba nazad :mrgreen:


ti likovi sa šatro testovima sa gumama su gori od onih sa akumulatorima




Srki

 
Nije on ni vozio, vec je prenio misljenje vozaca.

A Conti SA moze hvalit koliko hoce, guma nije ni za sta.
Eno ih pun ebay za 150 eura set sa starim dotom.
Ja imam na Fly 125 Conti twist i kad padne kisica, skoro svaki put kad krecem sa semafora zaslajfa, a platio sam je ko pravu gumu.
plastika obicna.
 
Sredju said:
Nije on ni vozio, vec je prenio misljenje vozaca.

A Conti SA moze hvalit koliko hoce, guma nije ni za sta.
Eno ih pun ebay za 150 eura set sa starim dotom.
Ja imam na Fly 125 Conti twist i kad padne kisica, skoro svaki put kad krecem sa semafora zaslajfa, a platio sam je ko pravu gumu.
plastika obicna.

Za Conti Sport Attack "1" nisam vozio.

Conti Sport Attack 2 je po meni odlicna guma!!
Na suhome cak mozda i bolja od M7RR.
Jedino ne traje dulje od 2700-3000km :(

Sada je pitanje kako ce SA 3 trajati :)
 
Srki said:
taj tip, sorry, kenja
osjeća premekane stranice PP3 u vožnji :LOL: :LOL: :LOL:
Srki

evo i ja sam bas na to pomislio :LOL: :LOL:

guma mi se za sada pokazala odlicnom. I vjerujem da ce odraditi "puno" kilometara prije nego li je skinem.

iako neki govore o promjeni ponasanja gume u zavojima nakon 4500km?!?!?

 
meni osobno je (do sada šta san prova) PP3 daleko najdraža guma.....triba bit pošten i reć da zapravo nisan još ni naletija na lošu gumu...i ova M7rr šta mi je bimba preporučija je pogodak....al jbga nije mi PP3.....
da ti ja odgovorim na to padanje performansi nakon 4-5-6-7 tisuća km (ovisno o stilu vožnje).....istina je i nakon nekog vremena taj pad postane baš osjetan al opet ta kilometraža je i predviđena za ovu klasu guma (čak i manje).....a iskreno to sam primjetija kod više michelin guma.....gubitak gripa iako bi čovik po šarama reka da ima još par tisuća km u sebi.....isto tako zakleja bi se da michelin generalno drži pinku slabije na stvarno vrućem asfaltu od konkurencije (ode u dalmaciji 7-8 misec) al zato je zima-proljeće-jesen neprikoslovena a i po kiši također.....

e sad kad san sve to izlaja.....PP3 je za mene broj jedan jer ima najagresivniji profil u klasi, pada u zavoj na samu pomisao....u zavoju drži ka na tračnicama....možda malo teže (al stvarno malo) prebacuje iz zavoja u zavoj i pri tom mislim samo na spore kratke zavoje......nezz volija bi sljedeće provat nešto novo al PP3 me vuče nazad  :D
 
Ova je tema ošla u kurac.
Svi pametnjakovici a niti jedan nije ni I od iskoristio gumu :palacdolje:
Kakite bez veze .
Govorim o pojedincima :wink:
 
poštar said:
Ova je tema ošla u kurac.
Svi pametnjakovici a niti jedan nije ni I od iskoristio gumu :palacdolje:
Kakite bez veze .
Govorim o pojedincima :wink:

Glas razuma  (y)
Ovu temu obozavam gledat, svi traze extr grip i vrh sport klase a chichen strip im je 2 cm. Pa vi mozete vozit na bilo cem :mrgreen:
 
Dragon Racing said:
Glas razuma  (y)
Ovu temu obozavam gledat, svi traze extr grip i vrh sport klase a chichen strip im je 2 cm. Pa vi mozete vozit na bilo cem :mrgreen:

Ti znas i koji broj gaca ima moja punica.
 
Sredju said:
Ti znas i koji broj gaca ima moja punica.
Sredju kralju
Ajde operi vangle,mistrije,gletere,karijolu.....
I ostavi se tipkovnice i pametovanja  (y)
Dobronamjeran savjet :wink:
 
Kad smo na pp3...

Ja lagano hvatam 5 ipo-6 tisuca na njima, ima do granicnika koliko hoces ali...

Ove zime dok su temperature bile debelo ispod onih za ugodno ceranje po magistrali,bio sam toliko siguran u tu gumu da se vozilo ko ljeti bez obzira na vjecno vlazan put itd. Spremna prakticki za 10 minuta...i nikad nije pustila...   

Sad kad je malo zgrijalo,i kad bi guma koja po izgledu sare ima jos 70% zivota u sebi trebala drzat ludilo, pocela je lagano pustat. Nije to jos nista strasno i nekontrolirano, ucini dva-tri skalina i opet uhvati ali se to dogada sve cesce i cesce....

jebe me to netrosenje gaznog sloja dok performanse pocmu naglo opadat kad se uhvati 5 tisuca, jer inace vidis po gumi sto se dogada jeli....  Ocekivo sam ipak malo vise kilometara s obzirom kako guma fizicki izgleda,iako na papiru to i nije losa kilometraza...

Sad,ima li veze nas nacin voznje koji se svodi na izljetanje na magiatralu, ucinis 30 kilometara i stanes na kavu,nakon jos 50 ide cigar i tako opalis 300 km sa 10 zagrijavanja/hladenja u jednom diru, u to se ne razumjem... a vise manje svi tako vozimo....