GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

edit  :mrgreen:

mislim, ako ideš u istu krivinu s jedne i s druge strane, ako je dobro napravljena,
nagib je s jedne strane desni, a s druge strane lijevi  (y)

 
U državama u kojima se vozi desnom stranom bi tribala bit potrošenija liva strana gume, jer su livi zavoji duži.

Znači, taj tvoj je englez.

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
A šta sve vama pada napamet.  :mrgreen:

Normalna pojava, odnosno isto kao što će lijevak bolje opalit balun lijevom nogom, odnosno dešnjak desnom, tako i kod vožnje motora nekome je lijevi zavoj više leži od desnog i obrnuto, i onda je tu sigurniji, jači je i dublji na kočenju, kao i na otvaranju , pa samim time i više troši gumu na toj strani nego na drugoj.

S druge strane , tu postoji i mogućnost nekog tehničkog nedostatka na motoru, ali onda je tu uz izraženiju potrošnju na jednoj strani u igri i nepravilna potrošnja, a uzrok tome može biti npr. neispravne vilice pa ne radi svaki tub podjednako ( u tom kontekstu ako se netko igrao sa podešavanjem ovjesa pa nije jednako podesio lijevi i desni tub ) , pa onda ako zadnje kolo nije centrirano kako treba itd....
 
bimba said:
A šta sve vama pada napamet.  :mrgreen:

Normalna pojava, odnosno isto kao što će lijevak bolje opalit balun lijevom nogom, odnosno dešnjak desnom, tako i kod vožnje motora nekome je lijevi zavoj više leži od desnog i obrnuto, i onda je tu sigurniji, jači je i dublji na kočenju, kao i na otvaranju , pa samim time i više troši gumu na toj strani nego na drugoj.

S druge strane , tu postoji i mogućnost nekog tehničkog nedostatka na motoru, ali onda je tu uz izraženiju potrošnju na jednoj strani u igri i nepravilna potrošnja, a uzrok tome može biti npr. neispravne vilice pa ne radi svaki tub podjednako ( u tom kontekstu ako se netko igrao sa podešavanjem ovjesa pa nije jednako podesio lijevi i desni tub ) , pa onda ako zadnje kolo nije centrirano kako treba itd....
Da se nadovežem :mrgreen:
Do nazad dvi tri godine lijevi zavoj mi je puno bolje pasa ali sad mi je svejedno zašto neznam.
A dešnjak sam i jaja su mi normalne velicine :mrgreen:
 
DADO+ said:
:misli:  da li mi može netko objasniti;

da li je razlog veće potrošenosti gume na desnoj strani, zato što
je netko dešnjak ili zato što je na drugoj strani mjenjač ili
jednostavno više ima boljih desnih zavoja ili nešto treće?

(iako taj isti misli da mu bolje leže lijevi zavoji :LOL: )

u principu; :misli: da li je to normalno ili samo slučajnost? :mrgreen:
Ja sam lijevak a isto više trošim desnu stranu(i isto imam osječaj da mi lijevi zavoj bolje leži  :mrgreen:)
Uglavnom razmišljao sam o tome i ono što je meni palo na pamet je da je to možda zato što je desni zavoj uvjek jači  :misli:
 
mda... i mene to muči

kad vozim od Mošćeničke prema Vidikovcu potrošim desnu stranu a kad se vraćam lijevu..

dragi Lastane, šta nije uredu  :misli:
 
Modesty40 said:
mda... i mene to muči

kad vozim od Mošćeničke prema Vidikovcu potrošim desnu stranu a kad se vraćam lijevu..

dragi Lastane, šta nije uredu  :misli:

Voziš u krug? :misli: :neznam:
 
poštar said:
Da se nadovežem :mrgreen:
Do nazad dvi tri godine lijevi zavoj mi je puno bolje pasa ali sad mi je svejedno zašto neznam.
A dešnjak sam i jaja su mi normalne velicine :mrgreen:

Otkad je "S" normalna velicina?
:misli:
 
Ja desnu manje trosim jer me frka da ne izletim u kontra smjer, u lijeve sam hrabriji, tam je samo vegetacija ako se preracunam.
 
Meni su jednako potrošene jer neznam sta je gore. Kliznut desno u siguran pad pa mozda izbjegnes drvo ili lijevo pa ostaneš na motoru i dok se čupaš naleti auto koji te dokrajči. Ipak mislim da se vise ljudi izvuklo bez posljedica kod klizanja u lijevu stranu.
 
Sredju said:
Ja desnu manje trosim jer me frka da ne izletim u kontra smjer, u lijeve sam hrabriji, tam je samo vegetacija ako se preracunam.

Isti sam takav !  (y) Imam urodjen strah od saobracaja iz suprotnog smjera
 
Gdje kupiti u HR nesto slicno , ili isto ako ima?

https://www.amazon.com/Slime-40001-Motorcycle-Tire-Inflator/dp/B000ET9SB4?utm_source=Viber&utm_medium=Chat&utm_campaign=Private
 
Poz

Imam dimenzije guma 2,75 16 sprijeda i 3,25 16 straga i izbor je dosta mali.
Zanima me moze li se ta dimenzija prevesti u neku normalnu kao npr. 100/70 16?
 
80/80-16
90/80-16

Mislim da je to Malaguti Ciak
 
Nikom nije palo na pamet da prilikom potrošnje gume sa strane (ne govorim tu o samom rubu gume koji se troši po zavojima) ulogu igra i kretanje u pretjecanje vozila ispred sebe i povratak iz pretjecanja u svoju traku :wink:

Razmislite! Kad vozite u koloni koliko puta naglo cimnete nalijevo (kao Krezumica) i nagnete motor kad pretječete po jedno ,2 ili 3 vozila na brzaka po nekoj magistralnoj cesti kad su gužve i onda se morate vratiti u svoju traku radi nailaska vozila iz kontra smjera. Uglavnom se tada i naglije ubrzava pri polasku te koči na povratku u kolonu da se prišteka natrag između automobila. Pri takvim manevrima guma se ne može ravnomjerno trošiti.

Mislim da tu isto ima nekakvog utjecaja na nepravilnu potrošnju guma.

E sad što Bimba kaže na to :misli: :misli: :misli:
 
Pozdrav!
U kupnji sam novih guma za predstojeću sezonu pa sam u maloj nedoumici.Gledao sam po old postovima ali nisam našao adekvatnu smjernicu za ovo kaj meni treba. Trebam gumu da drži jebeno po suhom i da se brzo grije i troši (znam da će biti upitnik iznad glave "da se brzo troši???" tko to priželjkuje uopće, ali ako se brzo troši znaći da je mekana mješavina i da ljepi na suhom a to meni treba). Ne radim puno kilometara s motorom ali kada se vozim hoću da drži zato hoću mekanu gumu koja savršeno drži na suhom bez dugog perioda zagrijavanja. Cijena mi nije jako bitna pa se dvoumim između Metzelera M7 i Supercorse (navodno da se brzo grije i da jako dobro drži po preporuci frenda sa mlađeg brata cbr600rr)