GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

choco said:
meni ne trese toliko kad normalno vozim na pravcu, koliko u krivini...(pa zato pitam, moze li biti do balnsa guma ili je do viljuske). Ok, hvala
Može biti do vise toga.
Provjeri:
-ležaje kotača (prednje/zadnje)
-ležaje volana (upravljaca)
-ležaje/piksne zadnje vilice
-javi kad provjeriš :mrgreen:
 
Stealth51000 said:
Po preporuci Bimbe sam uzeo M7 RR, i generalno sam izuzetno zadovoljan...brzo dođe na temperaturu, ima gripa da se mogu vozit "veselo". Do sada nikada nije popustila niti me iznenadila...držim se kao budala tlakova 2,5-2,9 i nemam volje eksperimentirat.
Trenutno sam u problemu pošto moram uzet nešto novo, s obzirom da je supruga u drugom stanju i tura u dvoje nema neko vrijeme...vožnje su se svele na skosanja prema Plominu ili Karlobagu i povremeni samostalni vikend izleti od cirka 500 km ako ne i više...
Vožnja mi je (usudio bi se nazvat tako) sve agresivnija ...
Volio bi izbjeći gume koje treba zagrijavati, paziti da je sve na temperaturi i u konačnici koja neće oprostiti kao ova guma...
Pa bi te zamolio Bimba za komentar barem ili ako ti je potreban kakav info još...
Imam prijatelja sa kojim se redovno vozim, on tvrdi da mi je vrijeme za neki Racetec  :LOL:
A da se javiš mistersmotu :misli: :mrgreen:
 
maRRin 06 said:
A da se javiš mistersmotu :misli: :mrgreen:

d9b6ff99a356541ccab8b0387c004262.jpg
 
Prijatelj koji nije na forumu ima enduro motor (pegaso 650) koji se vozi samo po cesti. Trebao bi gume. Zadnja je klasika -  130/80/17, ali naprijed ima obruc 2,5 x 17. Mislim da sada ima naprijed gumu 110/80 (ili 90 nisam siguran)/17

Uglavnom, htio bi neku prednju gumu koja ide na obruc 2,5 x 17.
Bimba, sta bi covje kupio?
 
Ja bi samo  napisao par svojim dojmova za Bimbu...

Vozim motore tek nekih 2-3 godine I kad sam poceo ovdje pisat, vecina me sprdala I pravila od mene budalu I ismijavala se mojim pitanjima o gumama...hebiga prvi put u zivotu sam se susreo sa moto gumama, pa morao sam  pitati jel tako...

al jedino Bimba I par ostalih clanova foruma mi pomoglo oko odabira itd...

i bimba uvik ima vrimena da ti objasni, napise ti PP, cak te zove na mobitel, covik ima strpljenja na tone,

I iako ga nisam nikad sreo u zivo mogu reci da je covik profesionalac samo taki I skidam mu kapu do poda...steta sta nema malo vise takvih ljudi, bilo bi svima bolje..

I dok god ja vozim motore, ja cu uvik uzimat gume u Bimbe  (y)

Pozdrav Bimbi  :D
 
Sasa10 said:
Ja bi samo  napisao par svojim dojmova za Bimbu...

Vozim motore tek nekih 2-3 godine I kad sam poceo ovdje pisat, vecina me sprdala I pravila od mene budalu I ismijavala se mojim pitanjima o gumama...hebiga prvi put u zivotu sam se susreo sa moto gumama, pa morao sam  pitati jel tako...

al jedino Bimba I par ostalih clanova foruma mi pomoglo oko odabira itd...

i bimba uvik ima vrimena da ti objasni, napise ti PP, cak te zove na mobitel, covik ima strpljenja na tone,

I iako ga nisam nikad sreo u zivo mogu reci da je covik profesionalac samo taki I skidam mu kapu do poda...steta sta nema malo vise takvih ljudi, bilo bi svima bolje..

I dok god ja vozim motore, ja cu uvik uzimat gume u Bimbe  (y)

Pozdrav Bimbi  :D
ti si u velikoj zabludi  :no: Bimba je mit - Bimba ne postoji 8) ocito jos vjerujes u Djeda Mraza/Bozicnjaka  :palacdolje:
ovdje su samo automatizirani odgovori foruma 8)





:LOL: :mrgreen:
 
Zapru said:
ti si u velikoj zabludi  :no: Bimba je mit - Bimba ne postoji 8) ocito jos vjerujes u Djeda Mraza/Bozicnjaka  :palacdolje:
ovdje su samo automatizirani odgovori foruma 8)





:LOL: :mrgreen:

Aj ne pametuj nego ravno po Dunlopice  :LOL:
 
Zapru said:
sta idi, imao...

i nikad vise. tako je nastala i kletva da bog da ti u dunlopu kisno odjelo radili  :LOL:

:lolcry: :lolcry: :lolcry:


Da nije mr.MotoDunlop baniran rekao bi ti da ga ne znas vozit  :LOL:
 
Jedno pitanje za znalce. Mogu li na CBR1000RR stavit zada 180/55? Tvornički je 190/50. Što se dobije/izgubi ugradnjom takve dimenzije? Hvala...
 
Zadnja ti je felga 6.0x17 , i to je široko za gumu 180, znači da će je malo razvuć. Nisam siguran kako bi ti funkcioniralo dok se ne proba ( tu moraš vodit računa da nisu kod svih guma kalupi isti, tako da ima guma deklariranih 180 a fizički su skoro 190 ).
Širina zadnje gume je u pravilu definirana snagom i razvojem iste, koju treba prenijeti na podlogu ( postoje izuzeci kod kojih širina zadnje gume ima veze i sa estetikom kao što su customi i choperi, ili primjer Yamahe MT-07 koji bi po meni bio još upravljiviji i vozniji sa felgom 4,5 i gumom 160 ali je Yamaha stavila 180 čisto radi vizualnog dojma da motor izgleda ozbiljnije ).
S druge strane šira guma pruža veći otpor kod skretanja i naglih promjena pravaca.

Dakle, ako gledamo iz kuta voznih osobina, u principu uža guma je bolja, ali s druge strane postoji minimum ispod kojeg se ne može ići a njega određuje snaga koju treba prenijeti na podlogu.
U tvom slučaju je opet pitanje koliko bi motor bio vozniji s obzirom na širinu felge.

Šta ti je napameti, odnosno zbog čega bi to radio  :misli:
 
choco said:
meni ne trese toliko kad normalno vozim na pravcu, koliko u krivini...(pa zato pitam, moze li biti do balnsa guma ili je do viljuske). Ok, hvala

to ti nema veze sa balnsom 100%, neki je tehnički problem. Je li trese konstantno ili na određenoj brzini  :misli:
 
Stealth51000 said:
Po preporuci Bimbe sam uzeo M7 RR, i generalno sam izuzetno zadovoljan...brzo dođe na temperaturu, ima gripa da se mogu vozit "veselo". Do sada nikada nije popustila niti me iznenadila...držim se kao budala tlakova 2,5-2,9 i nemam volje eksperimentirat.
Trenutno sam u problemu pošto moram uzet nešto novo, s obzirom da je supruga u drugom stanju i tura u dvoje nema neko vrijeme...vožnje su se svele na skosanja prema Plominu ili Karlobagu i povremeni samostalni vikend izleti od cirka 500 km ako ne i više...
Vožnja mi je (usudio bi se nazvat tako) sve agresivnija ...
Volio bi izbjeći gume koje treba zagrijavati, paziti da je sve na temperaturi i u konačnici koja neće oprostiti kao ova guma...
Pa bi te zamolio Bimba za komentar barem ili ako ti je potreban kakav info još...
Imam prijatelja sa kojim se redovno vozim, on tvrdi da mi je vrijeme za neki Racetec  :LOL:

Da li si M7RR-a ikako doveo u krizu  :misli:
 
bimba said:
Zadnja ti je felga 6.0x17 , i to je široko za gumu 180, znači da će je malo razvuć. Nisam siguran kako bi ti funkcioniralo dok se ne proba ( tu moraš vodit računa da nisu kod svih guma kalupi isti, tako da ima guma deklariranih 180 a fizički su skoro 190 ).
Širina zadnje gume je u pravilu definirana snagom i razvojem iste, koju treba prenijeti na podlogu ( postoje izuzeci kod kojih širina zadnje gume ima veze i sa estetikom kao što su customi i choperi, ili primjer Yamahe MT-07 koji bi po meni bio još upravljiviji i vozniji sa felgom 4,5 i gumom 160 ali je Yamaha stavila 180 čisto radi vizualnog dojma da motor izgleda ozbiljnije ).
S druge strane šira guma pruža veći otpor kod skretanja i naglih promjena pravaca.

Dakle, ako gledamo iz kuta voznih osobina, u principu uža guma je bolja, ali s druge strane postoji minimum ispod kojeg se ne može ići a njega određuje snaga koju treba prenijeti na podlogu.
U tvom slučaju je opet pitanje koliko bi motor bio vozniji s obzirom na širinu felge.

Šta ti je napameti, odnosno zbog čega bi to radio  :misli:
Imam na Hornetu Racetec Interact K2/K3, a Hornet se prodaje. Mislim da kupcu vrlo vjerojatno neće trebat racing street guma  nego će mu čak bit i problem zbog brze potrošnje, a i malo je luđaka kao ja da na Hornet stavljaju takve gume.  :mrgreen: Imam jednu BT-023 prednju i jednu Z6 zadnju pa bi to stavio na Hornet jer mi se čini malo prikladnije. Ili bi uzeo jednu zadnju BT-023 i stavio skupa s tom prednjom da budu iste. Eto to mi se muva po glavi...
 
Dado33 said:
Prijatelj koji nije na forumu ima enduro motor (pegaso 650) koji se vozi samo po cesti. Trebao bi gume. Zadnja je klasika -  130/80/17, ali naprijed ima obruc 2,5 x 17. Mislim da sada ima naprijed gumu 110/80 (ili 90 nisam siguran)/17

Uglavnom, htio bi neku prednju gumu koja ide na obruc 2,5 x 17.
Bimba, sta bi covje kupio?

Da li si siguran u dimenzije. Pegaso postoji u dvije varijante, Trail verzija ( enduro ) sa prednjom gumom 100/90-19 i zadnjom 130/80-17 , te Strada ( ajmo reć cestovni ) sa dimenzijama 110/70-17 naprijed te 160/60-17 nazad. Opcija sa 17" obje felge i nazad gumom 130/80-17 nikad nije postojala ( moguće je jedino da on ima Trail-a pa je nabavio ili netko prije njega felgu 17" naprijed i stavio je.

Možeš li ovo provjerit da budemo sigurni u kojem smjeru ići  (y)
 
b0du1 said:
Imam na Hornetu Racetec Interact K2/K3, a Hornet se prodaje. Mislim da kupcu vrlo vjerojatno neće trebat racing street guma  nego će mu čak bit i problem zbog brze potrošnje, a i malo je luđaka kao ja da na Hornet stavljaju takve gume.  :mrgreen: Imam jednu BT-023 prednju i jednu Z6 zadnju pa bi to stavio na Hornet jer mi se čini malo prikladnije. Ili bi uzeo jednu zadnju BT-023 i stavio skupa s tom prednjom da budu iste. Eto to mi se muva po glavi...

E sad mi je jasnije  :D (y)

Nisam siguran da bi to funkcioniralo kako treba , pogotovo šta se radi o Racetecu a on je i fizički 180.  :?

 
b0du1 said:
Jedno pitanje za znalce. Mogu li na CBR1000RR stavit zada 180/55? Tvornički je 190/50. Što se dobije/izgubi ugradnjom takve dimenzije? Hvala...

Možeš. Dobit ćeš vidno agilniji motor koji će se lakše prebacivati u kratke vezane zavoje i lakše se u samom zavoju obori još više. S druge strane.... Kod otvaranja gasa kad počneš izlazit iz zavoja ćeš lakše izgubit grip. Treba manje agresivno otvarat.
Možda da probaš 190/55..... Dobiješ agilnost koju nema 190/50, a ne gubiš puno gripa kod agresivnih otvaranja.
 
blagi said:
Možeš. Dobit ćeš vidno agilniji motor koji će se lakše prebacivati u kratke vezane zavoje i lakše se u samom zavoju obori još više. S druge strane.... Kod otvaranja gasa kad počneš izlazit iz zavoja ćeš lakše izgubit grip. Treba manje agresivno otvarat.
Možda da probaš 190/55..... Dobiješ agilnost koju nema 190/50, a ne gubiš puno gripa kod agresivnih otvaranja.
ok, hvala  (y)
 
bimba said:
Da li si M7RR-a ikako doveo u krizu  :misli:

U kojem smislu? Na otvaranju iz zavoja mi zna zakomešat kad pretjeram, ali ono minimalno i to mi se desilo svega par puta...i to znam da sam ja pretjerao...ali niti podloga nije bila top...tako da tu ne krivim gumu...
Dosta dobar imam osječaj za dozirati gas u zavojima...
Više mislim da u tim slučajevima je problem u ovjesu motora koji je na limitu, da ne zaboravimo imam 115 kg...
Tako da je sve na ful stvrdnuto...


Mislim evo ti video od vožnje od pred tjedan dva ako ti to išta pomaže...


https://youtu.be/e-raWEezSTA