GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Dado33 said:
On ima verziju koja u originalu ima kotace 17-19, ali je zamjenio taj prednji obruc od 19, sa obrucom od 17 inca. Zadnji kotac je ostao isti, ali sada mu je  naprijed 2,5x17 sa zracnicom.

(To je obruc koji je uzeo sa zadnjeg kotaca svoje stare XL600R. Na njegovo mjesto je dosao zadnji obruc 2,25x18 sa moje XR600R, a ja sad imam zadnji kotac na kojem je njegov 2,25x19 sa njegovog prednjeg kotaca od pegasa.
Dakle, sada pegaso ima prednji obruc 17 inca, njegova XL-ka ima 18 inca, a moja XR - 19. I svi zadovoljni  :mrgreen:
To je vec nekoliko godina stara avantura. S pegasom se ne vozi puno, ali konacno je potrosio gume pa bi kupio nove.
Ostali spomenuti obruci trose cross gume  :0648: )
Takvu rosadu vise nikad nebi radio. Malo sam se ceskao po glavi dok sam prebirao izmedu 200 tinjak zbica...

Na felgu 2.5-17 ide guma 110/70-17 ili 110/80-17. E sad , ako gledamo dostupnost , izbor i cijene, 110/70-17 mu je puno bolji izbor. Ako gledamo sa isključivo tehničke strane, i s obzirom na širinu felge i dimenziju i širinu zadnje gume, 110/80-17 idealnija opcija.

Što se tiče cijena i modela , samo mi javi za koju dimenziju se odlučio  (y)
 
bimba said:
Ja bi to postavio ovako. Ono čega treba biti svjestan kada su gume u pitanju ( barem ja imam takav stav i tako gledam na gume kad se vozim ) količina gripa koju guma daje je 50% performansi gume, ostalo je takođe veoma bitno i utječe na kvalitetu vožnje , a to su vozne osobine, reakcije pod opterećenjem itd...

Tvoja vožnja je dosta tečna i uglađena , otvaranja su linearna i sa osječajem, i po tom pitanju vrhunska sportska guma kao što je M7RR ti je za sada i dovoljna. S druge strane, dovoljno se voziš brzo da one druge vrijednosti gume kod tebe mogu doći do izražaja i možeš ih osjetit , pa samim time Racing Street gume imaju smisla, i definitvno bi donijele ono nešto i pružile dodatno zadovoljstvo u vožnji.

Dakle, prije nego što se odlučiš da li ići stepenicu više ili ne , moraš imati na umu tri stvari:

- financije, i to ne u startu ( cijena guma ) , nego dugoročno u omjeru kn/km jer pričamo o puno manjoj kilometraži.

- uži raspon performansi, odnosno značajni gubitak na mokrom

- da ne bi išli sve negativno idemo malo pozitivnih stvari. Gume kao što su Racetec RR, Supercorsa , GP Racer itd... su ipak jedna druga kategorija i značajna razlika u odnosu na sve ostale, i smatram da ih se isplati barem jednom probati( naravno da se vozi dovoljno brzo da se može osjetiti ta razlika ) a onda nakon toga razmisliti o ova dva prva faktora , i onda odlučiti za dalje da li ih ima smisla ubuduće koristiti ili ne  (y)

Hvala na odgovoru,
igrom slučaja sam u tvom kraju sutra pa prođem se javit kratko ako stignem...
 
Ima li netko iskustva s onim "crvima" z akrpanje guma, tj dans mi je straznja guma paltfus a u qurtzu sam s vremenom da bi otisao do vulkanizera (btw kaj je z hobitima ?)

moze li guma pokrpana "crvom" zdrzati do kraja sezone (planirma jos nekih cca 2000.km) i onda uzimam nove gume, ili je to kockanje pa ako drzi drzi ako ne jbg.

eh da rupa je od holz sarafa i ne znam kolika (cca 2-3mm) naime vijak je jos u njoj
 
Mislim da nećeš imati problema, krpal sam svoju 2 tjedna staru gumu i držala je do izmjene (nekih 3000km, prvo sam vozil oprezno i bojažljivo ali sam se kasnije zaboravil malo :oops: ).
Frendu smo jednom na stazi isto zakrpali, isprva je bil napet za mijenjanje ali je svejedno odvozil do mijenjanja kompleta. U oba slučaja su bili šarafi u gumama.

A rizik uvijek postoji i priznajem da nije baš lijep osjećaj kad se sjetiš da imaš "crva" u gumi :neznam:
Svejedno, "crvi" nam već jedno vrijeme spadaju u obaveznu opremu kad idemo na put a jedno vrijeme sam ih i vozil uvijek ispod sica (y)
 
niti jedna guma mi nije izdržala dulje od cca.2000 km bez šarafa ili čavla tak da je meni 'crv' osnovna oprema.  :wink:
...drži crv bez ikakvog problema  (y)
 
Hvala  (y)

dakle crvljive gume i vozi  :LOL:
 
Gato said:
Ukoliko jos nisi rijesio problem, provjeri i jesu li ti podesenost i kolicina ulja jednaki na oba teleskopa.
Bilo kakva neuskladjenost lijeve i desne strane prednje vilice moze rezultirati trešnjom, miješenjem, lelujanjem i sl.
ulje u jednoj je manje... pomalo je semering pustao.
 
choco said:
ulje u jednoj je manje... pomalo je semering pustao.

Onda prvo rijesi to, (ako su ti gume i balans istih dobre) i postavi podesenja obje strane jednako, pa ces vidjeti jeli se sto poboljsalo. (y)
 
Danas poslovno bio u Splitu, posjetio Bimbu, odvojio je malo vremena da počaskamo u moru posla. Eto samo da izrazim pozitivan komentar i zahvalim na ukazanom vremenu i znanju...

Na meni je samo da naručim  :mrgreen:
 
Stealth51000 said:
Danas poslovno bio u Splitu, posjetio Bimbu, odvojio je malo vremena da počaskamo u moru posla. Eto samo da izrazim pozitivan komentar i zahvalim na ukazanom vremenu i znanju...

Na meni je samo da naručim  :mrgreen:
krivo, na tebi je samo da imas pare  :mrgreen:
 
bimba said:
Na felgu 2.5-17 ide guma 110/70-17 ili 110/80-17. E sad , ako gledamo dostupnost , izbor i cijene, 110/70-17 mu je puno bolji izbor. Ako gledamo sa isključivo tehničke strane, i s obzirom na širinu felge i dimenziju i širinu zadnje gume, 110/80-17 idealnija opcija.

Što se tiče cijena i modela , samo mi javi za koju dimenziju se odlučio  (y)
Hvala. Nazvat će  (y)
 
110 70 17 150 70 17 za bandita 600n 96. god ne planiram nikakva divljanja jer se jos privikavam na veliki motor  :021:
pozeljno da je ima u auto antoniju
Hvala
 
sid said:
Ima li netko iskustva s onim "crvima" z akrpanje guma, tj dans mi je straznja guma paltfus a u qurtzu sam s vremenom da bi otisao do vulkanizera (btw kaj je z hobitima ?)

moze li guma pokrpana "crvom" zdrzati do kraja sezone (planirma jos nekih cca 2000.km) i onda uzimam nove gume, ili je to kockanje pa ako drzi drzi ako ne jbg.

eh da rupa je od holz sarafa i ne znam kolika (cca 2-3mm) naime vijak je jos u njoj

Krpal sam s crvekima 3-4 puta i nikad nisam imao problema. Gume sam potrošio kao što bi i da nisu bile krpane. Čak sam u Irskoj tak zakrpal gumu, a bil sam sa supatnicom s 3 kofera i tank torbom i izdržala je par tisuća do Belgije di sam moral kupiti novu jer mi se počelo po sredini blesikati platno, a na platnu još oko 1500 km do doma nije baš sigurno ni kad guma nije krpana, a i globa je gadna ak te droti klepnu.
 
2.2 prednja 2.5 zadnja
 
Crv stavljen prije 1500 km i drži do smrti gume,zadnjih 30 km voženo ko po jajima ,ali stigla do kuće !
2j34i1s.jpg

24ee5c5.jpg

vdonwz.jpg

eqro5g.jpg