GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Superrrrr zvuk  8) (y)
 
Ajmo RejseRRI!!

Gumiti za Grobnik, oliti alternativa gp rejseru.
Nisu mi se svidile na stricfajteru, trom mi je bio na prebacivanjima. Sad na supercorsama je to drugi par rukava.
Sto da uzmem za jesenski performace na Grobniku?
Supercorsu, racetek?
Hvala Lastane  (y) 8)
 
s2r said:
Ajmo RejseRRI!!

Gumiti za Grobnik, oliti alternativa gp rejseru.
Nisu mi se svidile na stricfajteru, trom mi je bio na prebacivanjima. Sad na supercorsama je to drugi par rukava.
Sto da uzmem za jesenski performace na Grobniku?
Supercorsu, racetek?
Hvala Lastane  (y) 8)

Sa supercorsom ideš na sigurno, prednja SC1 , zadnja SC0 ili SC1 ovisno o trenutku , odnosno o temperaturi.

Što se tiče Raceteca, nemam iskustva po pitanju Grobnika, koji je sam po sebi specifičan i moguće je da će radit kako treba ali i ne, tako da tu ulaziš u određeni rizik (y)
 
Nisam , ali Bimbi je sezona i još je u uredu. Nije jednostavan odgovor ( ako želiš na brzinu onda nije to to ) . Malo strpljenja i sutra u toku dana odgovorim  (y)
 
bimba said:
Sa supercorsom ideš na sigurno, prednja SC1 , zadnja SC0 ili SC1 ovisno o trenutku , odnosno o temperaturi.

Što se tiče Raceteca, nemam iskustva po pitanju Grobnika, koji je sam po sebi specifičan i moguće je da će radit kako treba ali i ne, tako da tu ulaziš u određeni rizik (y)
Hvala! Cujemo se na jesen onda!
 
Ja sam si na kraju ponovno uzeo M7RR. Dilema je bila uzeti neku sport-touring gumu, kako se vozim ipak umjereno, plus dosta sam u dvoje na motoru, a preko tjedna je tu i gradska vožnja (do posla i nazad po svim vremenskim prilikama), a i na stranu to najviše trošim međusektor kako god se okrene, ali kako sam sa sadašnjim setom bio zadovoljan, išao sam na sigurno. Je da su mi malo neiskorištene ali bar imam rezerve. :mrgreen: Razrađuje se novi set - http://i.imgur.com/tshAiz2.jpg :) .
 
s2r said:
Ajmo RejseRRI!!

Gumiti za Grobnik, oliti alternativa gp rejseru.
Nisu mi se svidile na stricfajteru, trom mi je bio na prebacivanjima. Sad na supercorsama je to drugi par rukava.
Sto da uzmem za jesenski performace na Grobniku?
Supercorsu, racetek?
Hvala Lastane  (y) 8)

nazovi futera, keca il marka pa vidi šta će ti reć ... to troje ljudi ti je što se tiče guma za grobnik jedino relevantno dat savjet :wink:
 
tibor_zg said:
nazovi futera, keca il marka pa vidi šta će ti reć ... to troje ljudi ti je što se tiče guma za grobnik jedino relevantno dat savjet :wink:

A dobro, shvacam sto oces rec, al nisam ja jos u toj "klasi", uzmem ove supercorse pa cemo vidit, imam cestovne supercorse na stricfajteru, al mi je bolje uzet novi set i vozit se s mirom nego otrest gore zbog pregrijanosti guma ili potrosenosti istih.
 
s2r said:
A dobro, shvacam sto oces rec, al nisam ja jos u toj "klasi", uzmem ove supercorse pa cemo vidit, imam cestovne supercorse na stricfajteru, al mi je bolje uzet novi set i vozit se s mirom nego otrest gore zbog pregrijanosti guma ili potrosenosti istih.


poslušaj Tibora i konzultiraj se gore kad dođeš...
možeš i na cestovnoj SC odvozit, samo treba tlak prilagoditi vožnji na stazi
pet krugova po izlazu i van na "hlađenje"  (y)
 
bimba said:
Da li si siguran u dimenzije. Pegaso postoji u dvije varijante, Trail verzija ( enduro ) sa prednjom gumom 100/90-19 i zadnjom 130/80-17 , te Strada ( ajmo reć cestovni ) sa dimenzijama 110/70-17 naprijed te 160/60-17 nazad. Opcija sa 17" obje felge i nazad gumom 130/80-17 nikad nije postojala ( moguće je jedino da on ima Trail-a pa je nabavio ili netko prije njega felgu 17" naprijed i stavio je.

Možeš li ovo provjerit da budemo sigurni u kojem smjeru ići  (y)
On ima verziju koja u originalu ima kotace 17-19, ali je zamjenio taj prednji obruc od 19, sa obrucom od 17 inca. Zadnji kotac je ostao isti, ali sada mu je  naprijed 2,5x17 sa zracnicom.

(To je obruc koji je uzeo sa zadnjeg kotaca svoje stare XL600R. Na njegovo mjesto je dosao zadnji obruc 2,25x18 sa moje XR600R, a ja sad imam zadnji kotac na kojem je njegov 2,25x19 sa njegovog prednjeg kotaca od pegasa.
Dakle, sada pegaso ima prednji obruc 17 inca, njegova XL-ka ima 18 inca, a moja XR - 19. I svi zadovoljni  :mrgreen:
To je vec nekoliko godina stara avantura. S pegasom se ne vozi puno, ali konacno je potrosio gume pa bi kupio nove.
Ostali spomenuti obruci trose cross gume  :0648: )
Takvu rosadu vise nikad nebi radio. Malo sam se ceskao po glavi dok sam prebirao izmedu 200 tinjak zbica...
 
Pozdrav, koje gume da kupim? Pirelli angel GT ili pirelli angel GT (A)? Ova sa A specifikacijom je sa modifikacijama na karkasu gume zbog bolje stabilnosti na visokim brzinama, sad, osjeti li se ikakva razlika u praksi i pri kojim brzinama? Motor je yamaha MT09 Tracer i rijetko kad prelazim preko 220km/h
 
običnu, ova A ima jedno platno više i namijenjena je za velike i teške tourere ( FJR1300 , GTR1400 itd... ) , u tvom slučaju dobio bi sa njom kontra efekt, dakle obavezno običnu  (y)
 
choco said:
meni ne trese toliko kad normalno vozim na pravcu, koliko u krivini...(pa zato pitam, moze li biti do balnsa guma ili je do viljuske).

Ukoliko jos nisi rijesio problem, provjeri i jesu li ti podesenost i kolicina ulja jednaki na oba teleskopa.
Bilo kakva neuskladjenost lijeve i desne strane prednje vilice moze rezultirati trešnjom, miješenjem, lelujanjem i sl.
 
Stealth51000 said:
Bimba zaboravio na mene...  :jesus:

Ja bi to postavio ovako. Ono čega treba biti svjestan kada su gume u pitanju ( barem ja imam takav stav i tako gledam na gume kad se vozim ) količina gripa koju guma daje je 50% performansi gume, ostalo je takođe veoma bitno i utječe na kvalitetu vožnje , a to su vozne osobine, reakcije pod opterećenjem itd...

Tvoja vožnja je dosta tečna i uglađena , otvaranja su linearna i sa osječajem, i po tom pitanju vrhunska sportska guma kao što je M7RR ti je za sada i dovoljna. S druge strane, dovoljno se voziš brzo da one druge vrijednosti gume kod tebe mogu doći do izražaja i možeš ih osjetit , pa samim time Racing Street gume imaju smisla, i definitvno bi donijele ono nešto i pružile dodatno zadovoljstvo u vožnji.

Dakle, prije nego što se odlučiš da li ići stepenicu više ili ne , moraš imati na umu tri stvari:

- financije, i to ne u startu ( cijena guma ) , nego dugoročno u omjeru kn/km jer pričamo o puno manjoj kilometraži.

- uži raspon performansi, odnosno značajni gubitak na mokrom

- da ne bi išli sve negativno idemo malo pozitivnih stvari. Gume kao što su Racetec RR, Supercorsa , GP Racer itd... su ipak jedna druga kategorija i značajna razlika u odnosu na sve ostale, i smatram da ih se isplati barem jednom probati( naravno da se vozi dovoljno brzo da se može osjetiti ta razlika ) a onda nakon toga razmisliti o ova dva prva faktora , i onda odlučiti za dalje da li ih ima smisla ubuduće koristiti ili ne  (y)