GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Bimba vidim da dosta znas o gumama pa daj mi reci malo o gumi pirelli angel city 110/70-17 i 130/70-17 dali bi to bilo dobro na nakedu kawasaki er5 radim dosta km i nisam neki trkac vise mi treba za sve uvjete icjena igra ulogu hvala :mrgreen:
 
Pirelli Angel City je odlična guma za sve uvjete i uz to ima stvarno vrhunsku cijenu.

Kada kupuješ gume za ER5 trebaš imat na umu jednu stvar, a to je brzinski indeks ( S do 180 km/h ili H do 210 km/h ). Kada motor više koristiš na kratkim relacijama, grad i lokalna vožnja, režim stani -kreni, poželjan je manji indeks brzine ( guma se lakše grije ) , dok kada si više na otvorenoj cesti onda uzmeš veći brzinski indeks.

Dakle, ako si na motoru svaki dan, uglavnom krače relacije, Angel City najbolji mogući izbor  (y)

Ako si više na otvorenoj cesti i duže relacije, Metzler Lasertec u H indeksu  (y) 
 
Hvala bimba ma rijetko putujem autoputem vise volim stare ceste  :mrgreen: i hvala za pojasnjenje i past ce pirelli angel city s taman i er5 ide 170-180 i vecinom je ta voznja grad i sela da le lako grije posto se polako vozim  :mrgreen: (y)
 
bimba said:
Pirelli Angel City je odlična guma za sve uvjete i uz to ima stvarno vrhunsku cijenu.

Pozdrav bimba!  :piva:
I meni je za oko zapela ova guma, pogotovo zbog cijene, a pošto sam student to mi je bitna stavka. Većina vožnje mi je otvorena cesta i zavojite dionice. Motor je 250-ka, 30 ks, zadnje 4 godine se vozim na Roadtec Z6 i guma je vrlo dobra, rijetko kad je proklizala ili me iznenadila. Nisam rejser i ne vozim se agresivno, ali Z6 mi se čini malo lijena tj. neutralna kad treba baciti motor u zavoj. E sad da li bi mi preporučio te Pirellice ili da možda gledam nešto drugo s obzirom na napisano.

Koliko sam vidio prednja guma ima dimenzija za moj motor 110/70/17, dok bi zadnju morao uzeti 150/60/17 umjesto tvorničkih 150/70/17
 
Ico92 said:
Pozdrav bimba!  :piva:
I meni je za oko zapela ova guma, pogotovo zbog cijene, a pošto sam student to mi je bitna stavka. Većina vožnje mi je otvorena cesta i zavojite dionice. Motor je 250-ka, 30 ks, zadnje 4 godine se vozim na Roadtec Z6 i guma je vrlo dobra, rijetko kad je proklizala ili me iznenadila. Nisam rejser i ne vozim se agresivno, ali Z6 mi se čini malo lijena tj. neutralna kad treba baciti motor u zavoj. E sad da li bi mi preporučio te Pirellice ili da možda gledam nešto drugo s obzirom na napisano.

Koliko sam vidio prednja guma ima dimenzija za moj motor 110/70/17, dok bi zadnju morao uzeti 150/60/17 umjesto tvorničkih 150/70/17

E sad, tu ima nekoliko opcija, ali idemo redom.

150/60-17
Prvo ću te upozorit na nešto. Stavljanjem gume koja nije homologirana , pod tim mislim na dimenziju, dovodiš sebe u mogući problem, a to je da imaš problema na tehničkom i da te ne puste zbog gume. To sve više i više gledaju i ljudi imaju sve više i više problema po tom pitanju. Dakle, po tom pitanju prvo moraš znati da ulaziš u određeni rizik i biti spreman na to.
S druge strane, prelaskom na 150/60-17 ideš na nižu gumu , to znači da će zadnji kraj potonut i rasteretit prednji kraj, šta će se definitivno odrazit negativno na vozne osobine. Koliko i da li uopće, to češ znato kada je staviš. To se može kompenzirati tako da utopiš prednje vilice u trokutima, ali u tom slučaju cijeli motor ide dole. Nužno ne znaći ništa loše, dapače , u teoriji bi sve to skupa trebalo funkcionirati da se motor još bolje vozi nego sada, ali ipak dok ne probaš ne znaš...
Da ne bi sve skupa bilo negativno, velika prednost u cijeloj priči je to da stavljanjem 150/60-17 dobivaš na širini izbora i u većini slučajeva dobivaš jednaku kvalitetu ili bolju za manju cijenu.

Što se tiče preporuke guma, Angel City je definitivno guma za preporučiti, pogotovo ako se uzme u obzir cijena. Međutim, prvenstveno trebaš pročitati ovo gore, dobro razmisliti, i onda se odlučiti da li ideš na 150/60-17 ( tu se onda nemaš što misliti nego Angel City ), ili ne želiš riskirati i ostaješ na 150/70-17 ( u tom slučaju se javi pa ćemo pronaći nekoliko opcija ).

(y)
 
bimba said:
E sad, tu ima nekoliko opcija, ali idemo redom.

150/60-17
Prvo ću te upozorit na nešto. Stavljanjem gume koja nije homologirana , pod tim mislim na dimenziju, dovodiš sebe u mogući problem, a to je da imaš problema na tehničkom i da te ne puste zbog gume. To sve više i više gledaju i ljudi imaju sve više i više problema po tom pitanju. Dakle, po tom pitanju prvo moraš znati da ulaziš u određeni rizik i biti spreman na to.
S druge strane, prelaskom na 150/60-17 ideš na nižu gumu , to znači da će zadnji kraj potonut i rasteretit prednji kraj, šta će se definitivno odrazit negativno na vozne osobine. Koliko i da li uopće, to češ znato kada je staviš. To se može kompenzirati tako da utopiš prednje vilice u trokutima, ali u tom slučaju cijeli motor ide dole. Nužno ne znaći ništa loše, dapače , u teoriji bi sve to skupa trebalo funkcionirati da se motor još bolje vozi nego sada, ali ipak dok ne probaš ne znaš...
Da ne bi sve skupa bilo negativno, velika prednost u cijeloj priči je to da stavljanjem 150/60-17 dobivaš na širini izbora i u većini slučajeva dobivaš jednaku kvalitetu ili bolju za manju cijenu.

Što se tiče preporuke guma, Angel City je definitivno guma za preporučiti, pogotovo ako se uzme u obzir cijena. Međutim, prvenstveno trebaš pročitati ovo gore, dobro razmisliti, i onda se odlučiti da li ideš na 150/60-17 ( tu se onda nemaš što misliti nego Angel City ), ili ne želiš riskirati i ostaješ na 150/70-17 ( u tom slučaju se javi pa ćemo pronaći nekoliko opcija ).

(y)

Hvala ti puno na odgovoru  (y) Svjestan sam problema oko tehničkog kao i da će doći do promjena u ponašanju motora, ali eto nisam mislio da tih 10% može napraviti primjetnu razliku u ponašanju motora. Zato su tu ljudi kao ti koji znaju svoj posao  :D Upravo me izbor guma naveo da ti uopće postavim pitanje. U dimenzijama 150/70 je izbor dosta drugačiji od 150/60, većina novih motora manje kubikaže koriste tu dimenziju pa su i te gume primjerenije performansama, a time i manje koštaju. Uglavnom još jednom hvala na detaljnom odgovoru, razmislit ću još i pogledati na forumu za Hyosunge što kažu o iskustvu prelaska na profil 60, imam vremena do početka onih pravih vožnji pa ti se onda javim da nešto skemijamo :mrgreen:
 
pozdrav svima!! da ne otvaram novu temu htio sam vas pitati vezano uz gume pirelli, kupio sam polovne gume180, 55, 17 dot 2014 sa neravnomjerno potrosenim gripovima. ovo plavo je nize od crvenog..  nisam ni gledao to nego sam gledao istrosenost sare i dot! ne vozim se puno niti ga slazem u zavojima, cisto se vozim normalno.dali cu imati kakvih problema?? hvala ako netko moze pomoci savjetom i iskustvom!!
 

Attachments

  • 2013-07-27 14.09.25.jpg
    2013-07-27 14.09.25.jpg
    78.3 KB · Views: 193
No sikiriki,samo gas! (y) :021:
 
Može savjet za gume, Bandit 650, 2009 godina.

Ne mislim obarati rekorde, neka normalna vožnja, pola grad, pola otvoreno.

Dimenzije su prednja 120/70 R17 i 160/60 R17

Razmišljao sam o nekim koje su kombinacija tvrđe sredine, i mekših rubova da se ne podere sredina brzo na autoputu i sl.
 
Kas said:
Može savjet za gume, Bandit 650, 2009 godina.

Ne mislim obarati rekorde, neka normalna vožnja, pola grad, pola otvoreno.

Dimenzije su prednja 120/70 R17 i 160/60 R17

Razmišljao sam o nekim koje su kombinacija tvrđe sredine, i mekših rubova da se ne podere sredina brzo na autoputu i sl.


O jesi ti to tržio

Moja preporuka angel st
 
Kas said:
Može savjet za gume, Bandit 650, 2009 godina.

Ne mislim obarati rekorde, neka normalna vožnja, pola grad, pola otvoreno.

Dimenzije su prednja 120/70 R17 i 160/60 R17

Razmišljao sam o nekim koje su kombinacija tvrđe sredine, i mekših rubova da se ne podere sredina brzo na autoputu i sl.

Kvalitetna i provjerena sport-touring guma, ako gledamo omjer cijene i kvalitete i tvojih potreba, ja sam isto za Angel ST ili eventualno ako ti je bitna cijena Roadtec Z6 od Metzelera.

(y)
 
Zanima me usporedba Pirelli Diablo Rosso II sa Metzeler m7rr,više me zanima suho i topli asvalt,može i usporedba u svim uvjetima
 
MadjaRR said:
Probaj Pirelli Diablo Rosso 3 super guma...
Vjerujem ali je dvojka sad na akciji pa bi bilo šteta ne iskoristiti priliku i uzet set sa ljeto. Šta ti misliš koja je razlika između dvojke i m7rr
 
Dene said:
Zanima me usporedba Pirelli Diablo Rosso II sa Metzeler m7rr,više me zanima suho i topli asvalt,može i usporedba u svim uvjetima

pisao je negdje u temi bimba usporedbu te dvije gume
 
Dene said:
Vjerujem ali je dvojka sad na akciji pa bi bilo šteta ne iskoristiti priliku i uzet set sa ljeto. Šta ti misliš koja je razlika između dvojke i m7rr

M7 rr ako ne onda DR3 lipse se trosi prednja guma a DR2 ni za tvoj motor mislim neces bit zadovoljan ima previse snage gixerr...
 
Davite čovjeka sa istim pitanjima .. evo vam    :jesus:

Citat : bimba

Pa slušaj , ako je bitna cijena, DRII je isto odlična guma a cijena ti je pristojna i sigurno za tvoje potrebe odličan izbor, ako gledamo omjer cijene i kavlitete možda i najbolji  (y)
Za sada, DRIII , ne pokazuje kod nikog znakove neke pretjerane potrošnje, dapače , za gumu sportske namijene i perfromansi kakve ima, rekao bi ugodno iznenađenje. To je za sada, jer ipak potrošnja ovisi dosta o načinu vožnje , podneblju i asfaltu gdje se živi, pritisku itdd..

Pa ga upitah ja  :wink:
Cestovna sportska vožnja samo po suhom...

Jel pametnije (bolje) uzeti Rosso II ili M7RR ? 



Citat: bimba
M7RR i ako se ide u taj rang cijene, onda razmisli o DRIII  (y)
DR3
Ono što znamo za sada je da su sa DR3 napravili vrhunsku stvar. Guma je u svakom pogledu bez mane, od voznih osobina, do gripa, pa čak i na mokrom se pokazala generalno ( kada su sportske gume u pitanju ) odlična. Ono što je trenutno nepoznanica je potrošnja . Pirelli deklarira 20% veću kilometražu u odnosnu na DRII, i ako se to pokaže točno, i da guma uz to kroz cijeli životni vijek ima konstantne performanse, usudio bi se reći da je to onda najbolja sportska guma koja se trenutno može kupiti  (y)

DRII vs M7RR
- mala prednost u gripu, vozne osobine, hm, mislim da je po tom pitanju M7RR bolji kada je prednja u pitanju , DRII zadnja, mada pričamo o nijansama
- kilometraža cca 25% manja nego M7RR
- mokro lošija , ali za sportsku gumu prihvatljive performanse