GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Gle što mene jebe i zasto vrtim sve kombinacije. Trenutno na posa svaki dan idem motorom, 12 km jedan smjer, asfalt brutalno hrapav. Prosle god u ovo doba kupia Rennsport i nije mi 2000 uvatia. Hocu gumu koja je jeftina jer cu ju poderat brzo, al opet triba mi nesto poludobro za tu i tamo na d8 za gušt.
Da se razumimo od guma na kojima sam se ja vozia Renn je nenadjebiv, ali na ovom asfaltu mi dođe plakat kad ju potrosim tako. Tako da mi sad triba guma za do kraja lita više za posa nego za gušt al opet ne triba mi neki st da strepim svaki zavoj kad odem do Karlobaga.
Miko drago mi je cut sve osim ovog za trajnost  :LOL:
 
Pa onda probaj te mitasice, lose sigurno nisu, to je vec receno, pitanje je samo koliko ces bit zadovoljan s njima jer ti trazis puno od gume na D8  :mrgreen:
Omjer kuna po kilometru ce bit sigurno puno bolje nego si do sad radio. I svakako javi dojmove  (y)
 
bez ljutnje molim ali mi se cini da su na forumu sve MM93/VR46 jedan do drugog!
ne mislim niti ne jednu osobu konkretno.

iz garaze se izlazi na koljenu! na kruznom toku se laktom struze , a na D8 (svetom gralu u svijetu cesta ) se ne struze samo koljenom i laktom vec i usima - i to na ravnom!!

Da je MM93 znao - a na svu sreca jos ne zna - kako se kod "nas" vozi, dosao bi odmah sutra na skolovanje. Kakvi rancevi VR46 curac/palac - nista to!
Na Moto GP utrci ne bi se vise govorilo sa koliko sekundi prednosti je pobjedio - vec sa koliko krugova prednosti I to odvozeno na zadnjem! Covjek stedi prednju gumu za sljedeci vikend!

samo najbolje na trzistu se moze smatrati relativno dobrim. sve ispod toga - ne pije vodu / kompromisi / eto ono za so posla i nazad / ´ko ga jebe / od kafica do kafica /za semaforasenje ono malo.....


:misli: :misli: :misli:
 
Lemmy bez obzira što me u ovim prvim kilometrima Mitasica ugodno iznenadila mislim da ti nije pametan izbor.  Radije pogledaj neku tipa Dunlop SportSmart 2 Max koja ti je po sredini ipak nešto tvrđa.

Btw, nezz ako je kome bitno, već se pisao o tome da guma ima čvrstu karkasu i iskreno ja bih je usporedio sa Diablo II (samo zato jer III nisam probao).  Znači ako na stražnjem amortizeru imate za kompresiju hi-speed i lo-speed postavke, svakako preporučam klik ili dva otpustit hi-speed jer meni već na 2.3 bara kičma osjeti svako 'stručno' krpanje asfalta.
 
kronik said:
zbog cega ih ne mjeriti sa tzv. boljim gumama?! Zato jer je guma jeftinija? Ono jeftilenka pa curca ne vrijedi ( logika mnogih )

...
A gle ... nezz ...

Uvažavam tvoje iskustvo no isto tako uvažavam i Bimbinu logiku ... malo mi je nevjerojatno da Mitas s obzirom na cijenu može u svemu parirat etabliranoj konkurenciji,  vjerujem prije kako je zapravo do toga da većina nas (ja prvi) nisam tako ekstreman vozač da bi mi to doista bilo bitno.

 
kronik said:
bez ljutnje molim ali mi se cini da su na forumu sve MM93/VR46 jedan do drugog!
ne mislim niti ne jednu osobu konkretno.

iz garaze se izlazi na koljenu! na kruznom toku se laktom struze , a na D8 (svetom gralu u svijetu cesta ) se ne struze samo koljenom i laktom vec i usima - i to na ravnom!!

Da je MM93 znao - a na svu sreca jos ne zna - kako se kod "nas" vozi, dosao bi odmah sutra na skolovanje. Kakvi rancevi VR46 curac/palac - nista to!
Na Moto GP utrci ne bi se vise govorilo sa koliko sekundi prednosti je pobjedio - vec sa koliko krugova prednosti I to odvozeno na zadnjem! Covjek stedi prednju gumu za sljedeci vikend!

samo najbolje na trzistu se moze smatrati relativno dobrim. sve ispod toga - ne pije vodu / kompromisi / eto ono za so posla i nazad / ´ko ga jebe / od kafica do kafica /za semaforasenje ono malo.....


:misli: :misli: :misli:

Potpis.
 
LemmyZD said:
Gle što mene jebe i zasto vrtim sve kombinacije. Trenutno na posa svaki dan idem motorom, 12 km jedan smjer, asfalt brutalno hrapav. Prosle god u ovo doba kupia Rennsport i nije mi 2000 uvatia. Hocu gumu koja je jeftina jer cu ju poderat brzo, al opet triba mi nesto poludobro za tu i tamo na d8 za gušt.
Da se razumimo od guma na kojima sam se ja vozia Renn je nenadjebiv, ali na ovom asfaltu mi dođe plakat kad ju potrosim tako. Tako da mi sad triba guma za do kraja lita više za posa nego za gušt al opet ne triba mi neki st da strepim svaki zavoj kad odem do Karlobaga.
Miko drago mi je cut sve osim ovog za trajnost  :LOL:

e jbga, ne moš imat' istu gumu za na posa svaki dan i za peglat' magistralu....mislim možeš, ali trajnost i držanje ne idu skupa..
 
Rješenje je drugi set kotača sa Quick change prihvatom


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
piljun said:
Napokon malo progovorili i o gumama na IOM TT u pa kaže front D212 9743 rear D213 MS2.

Kakve su to točno sad gume?

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

9743 je soft.
ms2 je medium.
Mislim da je dunlop promjenio oznake sa uvodjenjem 213.
 
MIK0 said:
Lemmy bez obzira što me u ovim prvim kilometrima Mitasica ugodno iznenadila mislim da ti nije pametan izbor.  Radije pogledaj neku tipa Dunlop SportSmart 2 Max koja ti je po sredini ipak nešto tvrđa.

Btw, nezz ako je kome bitno, već se pisao o tome da guma ima čvrstu karkasu i iskreno ja bih je usporedio sa Diablo II (samo zato jer III nisam probao).  Znači ako na stražnjem amortizeru imate za kompresiju hi-speed i lo-speed postavke, svakako preporučam klik ili dva otpustit hi-speed jer meni već na 2.3 bara kičma osjeti svako 'stručno' krpanje asfalta.

Dunlop SportSmart2 Evo - odlicna guma po suhome i toplome!
Cim osjeti dolazak kise i sa time hladnijeg vremena se pretvara u nesto neupotrebljivo!
Nikada gora guma u losijim vremenskim prilikima
 
Pozdrav svima.
Imam jedan problemčić na prednjoj gumi. U nedjelju sam (sasvim slučajno) primjetio nekvu izbočinu na prednjoj gumi, kao frugicu. Neznam koliko ćete dobro vidjeti na slikama ali mislim da se vidi ok. Znači ta izbočina se nalazi cca 1 cm (možda i manje) od sredine gume. Potpuno je tvrda, ne može se pritisnuti unutra. Veličine je kao nokat otprilike, probajte procjeniti prema slici.
Guma je Metzeler Rennsport 120/70/17, nove su (cestu prvi put vidjele sredinom 4. mjeseca), prošle 2500 km.
Da li je već netko vidio nešto takvo ili da li znate u čemu bi mogao biti problem?

Ako bi morao mijenjati gumu, da li da stavljam istu takvu natrag ili mogu staviti drugačiju s obzirom da je Reensport i na stražnjem kotaču?

Tnx!
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    128.7 KB · Views: 283
  • 2.jpg
    2.jpg
    141.1 KB · Views: 249
kugLa said:
Pozdrav svima.
Imam jedan problemčić na prednjoj gumi. U nedjelju sam (sasvim slučajno) primjetio nekvu izbočinu na prednjoj gumi, kao frugicu. Neznam koliko ćete dobro vidjeti na slikama ali mislim da se vidi ok. Znači ta izbočina se nalazi cca 1 cm (možda i manje) od sredine gume. Potpuno je tvrda, ne može se pritisnuti unutra. Veličine je kao nokat otprilike, probajte procjeniti prema slici.
Guma je Metzeler Rennsport 120/70/17, nove su (cestu prvi put vidjele sredinom 4. mjeseca), prošle 2500 km.
Da li je već netko vidio nešto takvo ili da li znate u čemu bi mogao biti problem?

Ako bi morao mijenjati gumu, da li da stavljam istu takvu natrag ili mogu staviti drugačiju s obzirom da je Reensport i na stražnjem kotaču?

Tnx!
Virujen da je greska u konstrukciji gume pa probaj to reklamirati ako imas racun...

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
kronik said:
Dunlop SportSmart2 Evo - odlicna guma po suhome i toplome!
Cim osjeti dolazak kise i sa time hladnijeg vremena se pretvara u nesto neupotrebljivo!
Nikada gora guma u losijim vremenskim prilikima

Sportmart 1 je bio po pitanju hladnog vremena sampion u klasi (negativni sampion)  :mrgreen:
Sportsmart 2 nesto bolji, ali ne bitno.
Ali kad vani nije bilo hladno, obje su mi bile predobre, zapravo,  Sportsmart1 i bolja od Sportsmart 2.

To je bio moj izlet u Dunlop. Nije to za mene jer vozim i kad nije vani toplo (a kamoli mokro  :mrgreen: ) (y)
 
Hvala Bimba!
Sad cemo ih iskusat za Ducati days.
6b5ee9152539ea3e8c313dbc647fbab6.jpg
b3db589714b9637fe0296c36cb3bad42.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
kugLa said:
Pozdrav svima.
Imam jedan problemčić na prednjoj gumi. U nedjelju sam (sasvim slučajno) primjetio nekvu izbočinu na prednjoj gumi, kao frugicu. Neznam koliko ćete dobro vidjeti na slikama ali mislim da se vidi ok. Znači ta izbočina se nalazi cca 1 cm (možda i manje) od sredine gume. Potpuno je tvrda, ne može se pritisnuti unutra. Veličine je kao nokat otprilike, probajte procjeniti prema slici.
Guma je Metzeler Rennsport 120/70/17, nove su (cestu prvi put vidjele sredinom 4. mjeseca), prošle 2500 km.
Da li je već netko vidio nešto takvo ili da li znate u čemu bi mogao biti problem?

Ako bi morao mijenjati gumu, da li da stavljam istu takvu natrag ili mogu staviti drugačiju s obzirom da je Reensport i na stražnjem kotaču?

Tnx!

Ovo nije zdravo, vidi koja je opcija reklamacije, jer, guma je skoro nova
 
Na dukcu se moraju i auspusi vadit kad se mijenja guma... Nema zajebancije, ozbiljno konstruiran motor :mrgreen:
 
Bit ću kratak, privatne obveze i nemam trenutno vremena za ništa od Petka sam na raspolaganju  (y)
 
kugLa said:
Pozdrav svima.
Imam jedan problemčić na prednjoj gumi. U nedjelju sam (sasvim slučajno) primjetio nekvu izbočinu na prednjoj gumi, kao frugicu. Neznam koliko ćete dobro vidjeti na slikama ali mislim da se vidi ok. Znači ta izbočina se nalazi cca 1 cm (možda i manje) od sredine gume. Potpuno je tvrda, ne može se pritisnuti unutra. Veličine je kao nokat otprilike, probajte procjeniti prema slici.
Guma je Metzeler Rennsport 120/70/17, nove su (cestu prvi put vidjele sredinom 4. mjeseca), prošle 2500 km.
Da li je već netko vidio nešto takvo ili da li znate u čemu bi mogao biti problem?

Ako bi morao mijenjati gumu, da li da stavljam istu takvu natrag ili mogu staviti drugačiju s obzirom da je Reensport i na stražnjem kotaču?

Tnx!

Naravno ako želiš, sutra iza 17.00 h me nazovi na 091/977-2028 vezano za taj problem  (y)