GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

DADO+ said:
ako ti je kao ovome, na YT skroz nešto u gumi i samo čuješ,
a nisi izgubio pritisak, tj. guma ne žvače i možeš se dotegliti
do vulkanizera (nisi daleko u nekoj nedođiji :LOL: ) onda
moš' i ostaviti tako, ali samo polako

… meni je više bilo zeznuto kad samo bio sam i to dosta daleko,
a bila je i noć ( i još + nije bilo signala za mob. :mrgeen: - ono kade te krene :LOL: )
pa sam morao uključiti svjetlo i sam držati mobitel da vidim s tim uopće
raditi :LOL:

… dođem nazad u apartman, (u neko doba) a žena:
"gdje si ti bio u PM, toliko dugo, evo ja pošizila da ti se nije neko sranje desilo"  :(  :angry:

:LOL:

Hahaha, jeste,jeste, sigurno je to mislila kada si bez signala  :afro: :mrgreen: :mrgreen:
 
Imam pitanje, vezano za montiranje gume. Nisam to nikada sam radio, niti obracao paznju na proces montiranja. Ali, vidim cesto da se spominje nekakva oznaka na gumi, da se podesi prema ventilu na felgi ? O cemu se tu radi, posto se ionako mora balansirati ?  Na motoru je M7RR sa oko 9000km. Gotova je po sredini skroz, narucena nova. Prednja jos jako dobra, mislim da moze jos koju hiljadu da izvuce...
Vozim se i ovih dana, pa je motor kao svinjce, propisali mi i kablovi rashladne na termostatu, pa sam ih morao mijenjati, valjda se skupili, ispucali jer je motor vani ispod balkona  :mrgreen:

 

Attachments

  • guman_LI.jpg
    guman_LI.jpg
    1 MB · Views: 162
nisam vulkanizer  :mrgreen: ali kažu da su za balans

https://groups.google.com/forum/#!topic/hr.rec.automobili/yYEfQ5lgoPQ

...uglavnom C/P

"Žutu točku bi trebalo poravnati sa pozicijom ventila na felgi (ventil je
"teži" dio felge), pa je kasnije potrebno manje utega za balansiranje. "
 
brzina said:
Imam pitanje, vezano za montiranje gume. Nisam to nikada sam radio, niti obracao paznju na proces montiranja. Ali, vidim cesto da se spominje nekakva oznaka na gumi, da se podesi prema ventilu na felgi ? O cemu se tu radi, posto se ionako mora balansirati ?  Na motoru je M7RR sa oko 9000km. Gotova je po sredini skroz, narucena nova. Prednja jos jako dobra, mislim da moze jos koju hiljadu da izvuce...
Vozim se i ovih dana, pa je motor kao svinjce, propisali mi i kablovi rashladne na termostatu, pa sam ih morao mijenjati, valjda se skupili, ispucali jer je motor vani ispod balkona  :mrgreen:

Vulkanizer ti ionako to zna već,9000 km na M7RR oprosti koji motor je u pitanju
 
DD750 said:
Vulkanizer ti ionako to zna već,9000 km na M7RR oprosti koji motor je u pitanju
Kod drugog sada vozim, nesto mu ne vjerujem pa zato pitam, ako pogresno montira da znam... Motor sa slike i iz potpisa cbr 600rr. BiH ceste. Voznja po kisi pola sezone 😅
 
DADO+ said:
nije svemoguće, ali uglavnom u većini slučaja  (y)
(mala torbica, meni stane ispod sjedala  :D)


- neki tyre repair kit ;)

ako nešto potrošiš lako dokupiš posebno  (y)

Givi_s450_motorcycle_tubeless_tyre_repair_kit.jpg
Ja isto već godinama imam pod sicem TIP-TOP kit koji ne koristi ove "crviće" nego ima neke "kvadratne" elemente.  Kupio ga baš zato što je kao isključivo za motocikle i navodno bolja varijanta.  Na sreću nikad ga nisam koristio i bio sam happy u svom filmu da imam dobro riješenje pri ruci sve dok sad neki dan nisam čuo da je to zapravo nemoguće ugurat u gumu.  :huh: 

Ima li netko iskustva sa ovim rješenjem?
Ovako izgleda:
610MksH8q8L._SL1023_.jpg
 
Evo slika nove, kada je tek montirana. Znaci li nesto ovo crveno sa strane ?
 

Attachments

  • 48363130_1930526510334263_1509307462648332288_n.jpg
    48363130_1930526510334263_1509307462648332288_n.jpg
    66.5 KB · Views: 191
brzina said:
Evo slika nove, kada je tek montirana. Znaci li nesto ovo crveno sa strane ?
ako je sa druge strane zeleno,onda se samo na zelenu stranu smiješ naginjat dok druga ne pozeleni
 
MIKO  -  imam ja iskustva s tim.
Vrlo jednostavno se to ugura u gumu i drži kao i oni "crvi".
Na tom uvlakaču imaš gore do ručke zadebljani i narezani dio. Uvlakač namažeš malo sa ljepilom i proteraš kroz rupu. Bitno je da sa tim narezanim dijelom bar 10-ak puta dereš po rupi da ju proširiš i oblikuješ. Onda ta "kocka" koju isto namuljaš sa ljepilom lako upada i taman ju uguraš unutra do drugog zadeljanog dijela. Doduše taj drugi zadebljani dio ni ne možeš ugurati i to je kao graničnik kada je dosta. Izvučeš uvlakač van. Napumpaš gumu i višak "kocke" odrežeš do gume i to je to.
Ako nisi baš nikad s tim radio činit će ti se problem, ali u biti stvar je vrlo jednostavna.
Bitno je namazati s ljepilom i proraditi rupu. Onda je dalje lako.
 
brzina said:
Evo slika nove, kada je tek montirana. Znaci li nesto ovo crveno sa strane ?

znači da ti vulkanizer zna svoj posao , to je oznaka pozicije ventila ;)
 
MIK0 said:
Ja isto već godinama imam pod sicem TIP-TOP kit koji ne koristi ove "crviće" nego ima neke "kvadratne" elemente.  Kupio ga baš zato što je kao isključivo za motocikle i navodno bolja varijanta.  Na sreću nikad ga nisam koristio i bio sam happy u svom filmu da imam dobro riješenje pri ruci sve dok sad neki dan nisam čuo da je to zapravo nemoguće ugurat u gumu.  :huh: 

Ima li netko iskustva sa ovim rješenjem?
Ovako izgleda:
610MksH8q8L._SL1023_.jpg

:neznam: nisam to još vidio/koristio, pa ne znam jel' bolje, ali i ako je ovo što imaš,
onda je to samo za dopunu kompleta (valjda) i fali jedan dio(alatka) za te gume što se ubace gdje je probušeno  :misli:

... ja sam nekako vjeran klasici  :mrgreen:

vidi YT
https://www.youtube.com/watch?v=4fvCEeOnLRM

vidio sam još na YT par sistema i u trgovinama različitih kompleta, a davno sam prije nosio samo sprej,
dok me jedan nije razočarao :LOL: ali dobro  :misli: možda je bio stariji, pa zato,
no sprejevima više ne vjerujem :LOL:


edit  :mrgreen:

"premotaj" na 4:00  (y)
 
Imal sam taj set na BMW r1100s ispod sica oriđiđi za bemburu.Vrhunska stvar.Doslovce si sam vulkaniziraš gumu.Jedanput smo išli u nedjeljnu vožnju i na benzinskoj pumpamo gume i veli meni frend da mi nekaj svjetli u gumi a ono holz šraf 6ica zabijena u gumu do kraja.Otšrafili smo je van i frend je uspio svojim dragocijenim tehničkim znanjem i iskustvom zakrpat gumu bez ikakvih problema.Da ne govorim da je guma imala možda nekih 600injak km ali bez ikakavog problema izdržala je s tom zakrpom(onom gumenom na slici)cijelu sezonu cca 6000km.Kad vulkaniziraš gumu izrežeš taj višak a kasnije asfalt napravi ostalo. :)Jebena stvar.Oni sprejevi su za kurac ak je nekakva rupendara veča na gumi.
 
protman said:
Imal sam taj set na BMW r1100s ispod sica oriđiđi za bemburu.Vrhunska stvar.Doslovce si sam vulkaniziraš gumu.Jedanput smo išli u nedjeljnu vožnju i na benzinskoj pumpamo gume i veli meni frend da mi nekaj svjetli u gumi a ono holz šraf 6ica zabijena u gumu do kraja.Otšrafili smo je van i frend je uspio svojim dragocijenim tehničkim znanjem i iskustvom zakrpat gumu bez ikakvih problema.Da ne govorim da je guma imala možda nekih 600injak km ali bez ikakavog problema izdržala je s tom zakrpom(onom gumenom na slici)cijelu sezonu cca 6000km.Kad vulkaniziraš gumu izrežeš taj višak a kasnije asfalt napravi ostalo. :)Jebena stvar.Oni sprejevi su za kurac ak je nekakva rupendara veča na gumi.

e to (y)

nema veće sreće kad staneš i pomogneš čovjeku kojeg je syebao sprej,
a on posran stoji sa strane, pa kasnije sav sretan nastavi vožnju  ;)
 
Mikane,Rema Tip Top najmanje mjesta zauzima pod sicem i ima sve potrebno.

https://www.youtube.com/watch?v=ZQnl0zmgYUU