GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

bimba said:
Da to ti je to, izražena je potrošnja po sredini i u međusektoru ( onaj dio gume gdje je kontakt kada si u polunagibu ) i to je zasluga lošeg amortizera.

Dakle, odabirom neke druge gume koja je trajnija od Angel ST-a , dobiti češ nešto km, ali za napraviti značajnu razliku treba riješiti amortizer. (y)

tipičan primjer opterećenosti i nerada amortizera cca 8000km
 

Attachments

  • IMG_20180705_115733.jpg
    IMG_20180705_115733.jpg
    701.6 KB · Views: 287
Kakvi Mitasi, kakvo sta, pa guma je dobra koliko i stari Dunlop qualifier, jedimop je cijena super i sad ju svi hvale u pm.
Vozim Pirelli doablo rosso corsa 2 i za moj xjr je to top guma po meni,mozes na put a možeš i na koljeno i to jebački.
Traju mi 4000 km na mojoj haubici i ja sam happy.

Probao sam ove godine i Dunlop sportsmart 2max, očaj isusovi.
 
MIK0 said:
S obzirom da je usporedba sa M3 nekako sumnjam da priča o posljednjem Diablu  :misli:

Na obični sam mislio. Ima kod bimbe. Cijena je skoro u dlaku za M3 i Diablo....

Na kraju uzeo Angel...opet
Nagodinu ćemo nešto minjat...
 
Danas sam napravio đir sa novom Roatec 01 HWM. Motor mi se čini osjetno upravljiviji nego sa Z8 koju sam do sada vozio i sa kojom se nikako nisam mogao dogovoriti u vožnji. Na hladnom asfaltu nema nestabilnosti i to me oduševilo, brža vožnja po onim uzdužno "narezanim" zavojima ide jako sigurno i bez lelujanja. Planirao sam za slijedeću gumu staviti Mitas Touring (slijedeći logiku i iskustva R-vozača sa Mitas Force) jer sam sa Z8 bio baš nezadovoljan po pitanju upravljivosti i trajnosti (6-7000 km), ali mislim da dalje nastavljam voziti na 01.
 
Stigle plesne cipelice za Versysa, Metzeler Z8...niti 22 sata od plaćanja do dostave iz Splita na kućna vrata u Zagrebu, Matko na visini kao i svaki put [emoji106][emoji41]
eb9d678c90261ca173886fd563a02eba.jpg
 
Kakva su praktična iskustva iz prve ruke sa Dunlop Sportmax 220 (made in Thailand, dolaze kao prva ugradnja na Kawasaki Vulcanu 650S)?
125e18f3c76e81380ceba0c1d93dbe28.jpg


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
DADO+ said:
:misli: malo je ovdje praktičara, većina su teoretičari  :mrgreen:
[emoji23][emoji23][emoji23]

Ma pitam ako je netko vozio tu gumu i neke druge pa da je može usporediti jer ja sam se vratio na motor nakon 25g. pa nemogu ni procjeniti niti usporediti

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
Hans
Gledaj uvijek da imas novu gumu poznatog proizvodjaca i nemas brige.
Za renola gledaj kakve ces stavit jer s njim juris.
Lp
 
Glupo pitanje br.2
Probušena guma....
Kakvu opremu nositi sa sobom za popravak takve situacije na cesti?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
H_A_N_S said:
Glupo pitanje br.2
Probušena guma....
Kakvu opremu nositi sa sobom za popravak takve situacije na cesti?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

nije svemoguće, ali uglavnom u većini slučaja  (y)
(mala torbica, meni stane ispod sjedala  :D)


- neki tyre repair kit ;)

ako nešto potrošiš lako dokupiš posebno  (y)

Givi_s450_motorcycle_tubeless_tyre_repair_kit.jpg
 
Ok. S tim zakrpaš. S čim napumpaš? One pumpe 12V za aute su dosta velike nije baš da stanu negdje na motor.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
ampulama s komprimiranim zrakom - vidiš na slici,

utipkaj ili C/P na Youtube u pretraživač, pa budeš vidio;
ima puno filmića kako se radi s tim ;)


edit - npr.
https://www.youtube.com/watch?v=0fGAV6cZXyk
 
ako ti je kao ovome, na YT skroz nešto u gumi i samo čuješ,
a nisi izgubio pritisak, tj. guma ne žvače i možeš se dotegliti
do vulkanizera (nisi daleko u nekoj nedođiji :LOL: ) onda
moš' i ostaviti tako, ali samo polako

… meni je više bilo zeznuto kad samo bio sam i to dosta daleko,
a bila je i noć ( i još + nije bilo signala za mob. :mrgreen: - ono kade te krene :LOL: )
pa sam morao uključiti svjetlo i sam držati mobitel da vidim s tim uopće
raditi :LOL:

… dođem nazad u apartman, (u neko doba) a žena:
"gdje si ti bio u PM, toliko dugo, evo ja pošizila da ti se nije neko sranje desilo"  :(  :angry:

:LOL: