Guma će biti dostupna na tržištu od Ožujka ove godine. Što se tiče karakteristika, suhoparno nabrajanje promo materijala i navedenih karakteristika po meni nema smisla, svaki cigo svog konja hvali, i po tome to će biti najbolja sport touring guma na tržištu duplo bolja od svega ostalog.
Dakle, da mogu biti siguran 100% i kazati ti guma je takva i takva, možeš očekivati to i to, za tako nešto će trebati pričekati kraj ljeta kada budem imao konkretne povratne informacije od kupaca a i nastojati ću je i sam probati.
Ono što ti mogu sada reći, a to su moje pretpostavke na osnovu iskustva i informacija koje sam dobio po pitanju konstrukcije i promijena na smjesi, je sljedeće. Angel GT kojeg nasljeđuje, je na moju sreću vrhunski proizvod i među tri top sport-touring gume na tržištu. Kilometraža je u skladu sa konkurencijom, mokro jedna od najboljih, grip na suhom za sport-touring gumu ima i viška, vozne osobine sa naglaskom na sport ali ne toliko da bi se ugrozila stabilnost na pravcu i u polunagibima što je veoma važno kod sport-touring gume. E sad, u odnosnu na Angel GT, kod Angel GT II najveće promijene bi trebale biti u dvije stvari. Mokro, tu bi trebala biti velika razlika, a drugo vozne osobine koje bi trebale ići u smjeru Ange ST-a. S jedne strane to je dobro, s druge strane ne bi bilo dobro da to bude nauštrb već spomenute stabilnosti na pravcu. Naravno tu bi trebalo biti i napretka po pitanju kilometraže i gripa na suhom ali ne u tolikoj mjeri da bi se u praksi osjetila značajna razlika.
Dakle, ako sam u pravu, to će biti jedna izbalansirana guma sa svim karakteristikama na visokom nivou, ali sa Pirelli- DNA po pitanju voznih osobina