GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Nero said:
Porubit gumu je znak da znas upalit motor i krenut.

I lijepo je kad stanem, pa je cijela crna.

Rekao bih da je minimum za prosjecnog vozaca porubit gumu ispravne dimenzije (ne mogu porubit KR-a u 205 60 17 na cesti).

Sto se tice voznje i guma, kroz vikend sam napravio 1000 Km na unistenom KR-u natrag i unistenom D212 naprijed. Guma (kad se ugrije) je vrhunac svemira i na cesti. Za ugrijati da se moze voziti normalno treba par zescih otvaranja po ravnom, a za voziti ozbiljno 10tak Km veselije voznje po D8. Samo treba pripaziti na to da se stvarno brzo ohladi (od kipi do skroz mlaka je trebalo 15min).

Budem ti usliko ujutro dugme na motoru za paljenje i nisam naso poveznicu sa porubljivanjem gume...
:mrgreen:

Kak to da vecina motora koje vidim u gradu su gume daleko od ruba,? I ovaj kad sam kupio je bio daleko od ruba gume?
 
dani83 said:
Upve ne sumnjam da ima onih koji porube prednju gumu...
Samo sam gotovo siguran da ih nema vise od 5%
na cesti i manje od 5%, ali zadnja guma se porubi bez ikakvog problema, ako mogu ja, može svatko..
 
MOONSHIELD said:
na cesti i manje od 5%, ali zadnja guma se porubi bez ikakvog problema, ako mogu ja, može svatko..
Vise bi rekao da ovisi o profilu prednje gume.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
dani83 said:
Ja mislim da treba prvo skontat da nije isto porubit gumu na tlaku 2.9 i na 2.1...

Sam vozim 2.4, u dvoje 2.8, tlak pumpaš valjda prema vrsti gume, opterećenju i vrsti motora, ne voziš valjda svaki motor, sam ili u dvoje na istom tlaku?
Ali neovisno o tlaku, ako ne voziš samo po gradu nego i po zavojitim cestama tipa magistrala ili neko brdo i voliš malo dinamičniju vožnju zadnja guma, pogotovo u profilu xxx/50 se lako porubi.
Ako ništa drugo, uvijek možeš na neki slobodni parking, motor nagnut na jednu stranu, sebe na drugu, vozit u krug i porubit gumu :D
 
Igor28 said:
Sam vozim 2.4, u dvoje 2.8, tlak pumpaš valjda prema vrsti gume, opterećenju i vrsti motora, ne voziš valjda svaki motor, sam ili u dvoje na istom tlaku?
Ali neovisno o tlaku, ako ne voziš samo po gradu nego i po zavojitim cestama tipa magistrala ili neko brdo i voliš malo dinamičniju vožnju zadnja guma, pogotovo u profilu xxx/50 se lako porubi.
Ako ništa drugo, uvijek možeš na neki slobodni parking, motor nagnut na jednu stranu, sebe na drugu, vozit u krug i porubit gumu :D

Nije mi problem porubit gumu u ljevom zavoju...
Desni mi je problem...

Na cestama di ne vidim sta ide iz suprotnog smjera u zavoju mi ne pada napamet bit u full nagibu...

Jebe me vise sto ce mi neki kamion presjec traku i morat cu nagnit motor jos, a ne znam kak bu to funkcioniralo...
Za sad sam u takoj sitaciji pod kamionom...a mogo sam jos nagnit motor na desno... :mrgreen:
 
Meni nikad nije problem porubit gume - jbg lijen sam se prebacivat po motoru kad mi je cesta poznata  :mrgreen: :mrgreen:
 
A i to isto...
Moras znat cestu da bi vozio brzo...
 
Ma moj komentar je ovaj put išao skroz u drugome smjeru  :mrgreen: 
Želim reći kako ne trebaš bit brz da bi porubio gume, dovoljno je ne izbacivat se s motora.  Istina to općenito nije baš najpametniji način vožnje ali na poznatoj cesti si možeš priuštiti takav luksuz kad znaš da u pola zavoja neće biti "Upppsss... trebalo bi se još nagnut!!"
 
MIK0 said:
Meni nikad nije problem porubit gume - jbg lijen sam se prebacivat po motoru kad mi je cesta poznata  :mrgreen: :mrgreen:

(y)
Mudro zboris i ziva istina !
Dok nisam visio sa motora, zacas bi porubio gumu. Kad sam poceo visiti, prolazak kroz zavoje je postao dosta brzi, a gume teze za porubiti  (y)
 
Morat cu ja pogledat film opet onaj twist ili kak vec se zove...
Nisam sad 5god vozio...

Sjecam se da na sestici nikad s nicim nisam grebo...
A neki dan sam zagrebo patikom...
Isti zavoj...sam sam sad nekih 10-15km sporiji... :LOL:
 
osim o stilu vožnje, tipu motora i prosječnoj upotrebi motora,
tj. u kakvim  vožnjama čovjek pretežno uživa, a pri tome
misleći jedino o cestovnim motorima, najviše ovisi o tipu/profilu gume, tlaku  (y)

mene to uopće više ne zamara  8) :mrgreen:

:misli: možda nekoga tko je kupio R motor i ima adekvatne gume to može
jedino navesti na činjenicu da je možda pogriješio u izboru motora, a
opet i ne mora, ako je uzeo bike za kafenisanje, moto susrete, hvatanje
curica i tako… :LOL:

rezime:
što vrijedi ako i porubiš bilo koju gumu, ako je ubiješ po sredini zbog
ne znam – (cesta gdje se obično vozaš, opterećenja motora, uvjeta i sl. )toliko,
da bi dio bliže rubu mogao proći još bar duplu kilometražu  (y)


zato je i teško izabrati pravu gumu za sebe i da ti odgovara za prosječnu sezonu
 
DADO+ said:
osim o stilu vožnje, tipu motora i prosječnoj upotrebi motora,
tj. u kakvim  vožnjama čovjek pretežno uživa, a pri tome
misleći jedino o cestovnim motorima, najviše ovisi o tipu/profilu gume, tlaku  (y)

mene to uopće više ne zamara  8) :mrgreen:

:misli: možda nekoga tko je kupio R motor i ima adekvatne gume to može
jedino navesti na činjenicu da je možda pogriješio u izboru motora, a
opet i ne mora, ako je uzeo bike za kafenisanje, moto susrete, hvatanje
curica i tako… :LOL:

rezime:
što vrijedi ako i porubiš bilo koju gumu, ako je ubiješ po sredini zbog
ne znam – (cesta gdje se obično vozaš, opterećenja motora, uvjeta i sl. )toliko,
da bi dio bliže rubu mogao proći još bar duplu kilometražu
  (y)


zato je i teško izabrati pravu gumu za sebe i da ti odgovara za prosječnu sezonu

Mozda zbog andrenalina? :misli:
 
DADO+ said:
:mrgreen: a nekom je nešto adrenalin;
zavrti zadnju pod p. koč. u mjestu i eto :LOL: dođe ti isto

A da oboje?
Zapalim ju kad je gotova, a dotad u crveno i do ruba?
 
a kako oš' - po volji  :mrgreen:

:misli: ali nije neki gušt strugati gumu pod repom - kasnije (bar meni  :mrgreen: )
 
Ovisi samo o obliku gume, npr na traktoru gsx1400 do ruba bez problema, na cesti. meceler z8

2014-07-06-17-58-41.jpg
 
Ovisi i o položaju vozača,  o samome motoru, a ovisi i o gumi. Kod mene i količina Karlovačkih predstavlja četvrtu varijablu, tak da je tu matematika zajebana (y)  :mrgreen: :mrgreen:
 
Moja prednja Dunlop SportSmart Vs. Mitas SportForce+ (na stražnjoj osovini montirani adekvatni parovi u 190/55 dimenziji), znači obje nekakve sportske cestovne gume sličnih karakteristika i konstrukcije, ali da bi Mitas sa prednjom došao do ruba vjerojatno bih morao zaleć koliko sam dug i širok.
Zapravo pitanje jel' bi i tada jer Mitas guma ima rub skoro pa tek pod 90° (nije da se žalim zbog toga, neka rezerve)  :0648:

31f38343138ee1e0f1f6373c65a84224.jpg


d460388f059fe64e694602433a68b86c.jpg