GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Kako bi rekao jedan prijatelj osebujnog karaktera a ludih vozačkih sposobnosti. Zadnju gumu može porubit svatko ko ima iti malo mota, na prednjoj se gledaju junaci

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
Kako bi rekao jedan prijatelj osebujnog karaktera a ludih vozačkih sposobnosti. Zadnju gumu može porubit svatko ko ima iti malo mota, na prednjoj se gledaju junaci

Sent from my MI 6 using Tapatalk


(y)

I prednja jako varira, neke gume navucem jako blizu ruba, a neke druge ni blizu.

1071bmd.jpg


2vmv6hh.jpg
 
Niko ne spori da je DR3 vrhunska sportska guma, i bila mi je ekstra dok nisam probao D212... Kasnije se vratio na DR3 i nisam imao osjecaj nit povjerenja kao s D212 i to je to....
Nisam najbrzi nit ista, ali ne pase svakome ista guma - zato moj glas za D212M, dobre tlakove i gas...
 
Igor28 said:
Mislim da sudiš prema sebi pa imaš prevelika očekivanja za prosječne vozače :)
Regli bi englezi btw. da li je ko vozio tuona i ima preporuku za dienziju gume, trenutno je guma 190/55 zbog koje me jedva pustio na tehničkom jer da je upisana 190/50, a na felgu ide i 180/55 sa kojom je dolazio factory model
tuono se jako dobro slaže s mitasom, 180/55 bolje nego 190/50
 
Igor28 said:
Mislim da sudiš prema sebi pa imaš prevelika očekivanja za prosječne vozače :)
Regli bi englezi btw. da li je ko vozio tuona i ima preporuku za dienziju gume, trenutno je guma 190/55 zbog koje me jedva pustio na tehničkom jer da je upisana 190/50, a na felgu ide i 180/55 sa kojom je dolazio factory model

nisam 100% siguran , ali 99% jesam,tvornica je za Tuono homologirala sve tri dimenzije, 180/55-17, 190/50-17,19055-17. Dimenzija 190/50-17 nema smisla, sa 180/55-17 se najbolje vozi, a 190/55-17 pruža najviše gripa na otvaranju. Dakle, ako se voziš tečno i ne siluješ na otvaranju, onda 180 a ako si jako agresivan na otvaranju onda 190/55-17.  (y)
 
bimba said:
nisam 100% siguran , ali 99% jesam,tvornica je za Tuono homologirala sve tri dimenzije, 180/55-17, 190/50-17,19055-17. Dimenzija 190/50-17 nema smisla, sa 180/55-17 se najbolje vozi, a 190/55-17 pruža najviše gripa na otvaranju. Dakle, ako se voziš tečno i ne siluješ na otvaranju, onda 180 a ako si jako agresivan na otvaranju onda 190/55-17.  (y)

Je tvornica, ali tko će to objasnit ovome na tehničkom, počeo je filozofirat kako to ne paše, kako to nije dobro, pa rekao jučer sam kupio motor, evo idem mijenjat gume jer i sam osjetim da geometrija motora nije dobra :D
pa na kraju pustio uz napomenu da ću dobit strašno veliku kaznu ako me policija zaustavi.
180/55 naručena pa ćemo testirat.
 
Pa kad ne paše, da je 190/50 nebi imao šta prigovoriti ali ta dimenzija je sranje. Ja sam imao i 180/55 i 190/55 na tuonu ali obzirom da 190/55 nije legalna ne isplati se zajebavati.
 
Igor28 said:
Je tvornica, ali tko će to objasnit ovome na tehničkom, počeo je filozofirat kako to ne paše, kako to nije dobro, pa rekao jučer sam kupio motor, evo idem mijenjat gume jer i sam osjetim da geometrija motora nije dobra :D
pa na kraju pustio uz napomenu da ću dobit strašno veliku kaznu ako me policija zaustavi.
180/55 naručena pa ćemo testirat.
Na koje to tehničkom?
 
Igor28 said:
Je tvornica, ali tko će to objasnit ovome na tehničkom, počeo je filozofirat kako to ne paše, kako to nije dobro, pa rekao jučer sam kupio motor, evo idem mijenjat gume jer i sam osjetim da geometrija motora nije dobra :D
pa na kraju pustio uz napomenu da ću dobit strašno veliku kaznu ako me policija zaustavi.
180/55 naručena pa ćemo testirat.

Sad sam provjerio, 2008/2009 ima homologiranu 190/55-17 , Uvoznik može izdat potvrdu koju na tehničkom moraju uvažiti
 
Ponovit ću što sam već pisao

Imao tri dimenzije upisane u knjižicu, 190/50, 190/55 i 200/55... sasvim legalno bez mita i korupcije il rođo veza, došo u STP pitao i obavio upis
 
tibor said:
Ponovit ću što sam već pisao

Imao tri dimenzije upisane u knjižicu, 190/50, 190/55 i 200/55... sasvim legalno bez mita i korupcije il rođo veza, došo u STP pitao i obavio upis

Jos su tu.
 
tibor said:
Ponovit ću što sam već pisao

Imao tri dimenzije upisane u knjižicu, 190/50, 190/55 i 200/55... sasvim legalno bez mita i korupcije il rođo veza, došo u STP pitao i obavio upis

Sad još napiši da si vozio bez kacige i da nisi platio kaznu... prije 10 godina. Od 01.01.2019 pravila zakona se provode na svim tehničkim pregledima u potpunosti, i više nema zaobilaženja propisa i slično.

Imaš aftermarket auspuh, potvrdu proizvođaća , db killer, svejedno moraš zahtjev u CVH, procedura i upisivanje u promentnu. promijenio si žmigavac, nema na njemu oznaka homolagacije, ne prolaziš itd..

Na motoru može biti dimenzija koja je u prometnoj i koja je homologirana od strane proizvođaća i ni jedna druga, ako želiš drugu , može ali onda pravac CVH , zahtjev, atest itd...
 
Vidis, meni su mjerili buku na sfs (komplet termi, bez db killera), na kraju mi u prometnu pod napomenu upisali homologacijski model (mislim da je kod D5).
Vidit cemo sto ce bit ove godine, bas me interesira.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
bimba said:
Sad još napiši da si vozio bez kacige i da nisi platio kaznu... prije 10 godina. Od 01.01.2019 pravila zakona se provode na svim tehničkim pregledima u potpunosti, i više nema zaobilaženja propisa i slično.

Imaš aftermarket auspuh, potvrdu proizvođaća , db killer, svejedno moraš zahtjev u CVH, procedura i upisivanje u promentnu. promijenio si žmigavac, nema na njemu oznaka homolagacije, ne prolaziš itd..

Na motoru može biti dimenzija koja je u prometnoj i koja je homologirana od strane proizvođaća i ni jedna druga, ako želiš drugu , može ali onda pravac CVH , zahtjev, atest itd...

Nit je bilo pred 10 godina nit sam zaobilazio propise... dapače mislim da sam 200/55 upisao 2017 kad se isto već na forumu naveliko kokodakalo kako je to nemoguće bez zahtjeva, homologacija potvrda onih ili ovih...

Kretenizmi sa alfinim upisivanjem auspuha su isto bili aktualni pa ni s tim nisam imao problema ni na jednom motoru, a nikad u životu nisam nekom tutnuo stoju u đep da se zažmiri na jedno oko kako bi mi vozilo prošlo tehnički, što iz principa, što jer sam škrt, a pomalo ima veze i s tim da je uvijek sve bilo ispravno... rušili me jednom zbog ksenona i rore na autu, ošo doma vratio orginale, prošo i nikad više to stavio na auto...

Bilo je tako kako pišem, kom pravo kom krivo meni ni iz đepa ni u đep...
 
Stvarno si tvrdoglav, postoji zakon koji je donešen, odnosno preuzet od Eu , ulaskom RH u istu. Postoji vrijeme prilagodbe i vrijeme kako koje stavke zakona stupaju na snagu. Od 01.01.2019 godine zakon se provodi u potpunosti na svim stanicama za tehnički pregled, pa kako god ti gledao na to.

To ne znači da se neće dogoditi da netko dođe sa aftermarket auspuhom bez papira i proći sa takvim, ali to će se dogoditi isključivo zbog previda djelatnika na tehničkome a ne zbog toga što je to normalno i po zakonu.

Sa takvim stavom samo ćeš ljudima napravit problem, a meni , kako sam kažeš, ni iz džepa ni džep
 
Problem ljudima rade debili koji nemaju pametnijeg posla i tolko im je dosadno u životu da idu gledat propise i pravilnike koje nitko ne šljivi 5% sve dok se oni ne nakače na njih pa onda izjebu s tim čitavu populaciju... u narodu se to zove čačkanje mečke...

Napisao sam svoje iskustvo pa ako nekom pomogne super dalje od toga me ne zanima... novi vlasnik može komotno pofotkat prometnu i stavit tu ako netko misli da pišem napamet ili s namjerom da nekog zajebem

U daljnje rasprave ne ulazim
 
bimba said:
Sad još napiši da si vozio bez kacige i da nisi platio kaznu... prije 10 godina. Od 01.01.2019 pravila zakona se provode na svim tehničkim pregledima u potpunosti, i više nema zaobilaženja propisa i slično.

Imaš aftermarket auspuh, potvrdu proizvođaća , db killer, svejedno moraš zahtjev u CVH, procedura i upisivanje u promentnu. promijenio si žmigavac, nema na njemu oznaka homolagacije, ne prolaziš itd..

Na motoru može biti dimenzija koja je u prometnoj i koja je homologirana od strane proizvođaća i ni jedna druga, ako želiš drugu , može ali onda pravac CVH , zahtjev, atest itd...
Vrijedi to i za aute?