Švabo said:Kako bi rekao jedan prijatelj osebujnog karaktera a ludih vozačkih sposobnosti. Zadnju gumu može porubit svatko ko ima iti malo mota, na prednjoj se gledaju junaci
Sent from my MI 6 using Tapatalk
tuono se jako dobro slaže s mitasom, 180/55 bolje nego 190/50Igor28 said:Mislim da sudiš prema sebi pa imaš prevelika očekivanja za prosječne vozače
Regli bi englezi btw. da li je ko vozio tuona i ima preporuku za dienziju gume, trenutno je guma 190/55 zbog koje me jedva pustio na tehničkom jer da je upisana 190/50, a na felgu ide i 180/55 sa kojom je dolazio factory model
MOONSHIELD said:tuono se jako dobro slaže s mitasom, 180/55 bolje nego 190/50
Igor28 said:Mislim da sudiš prema sebi pa imaš prevelika očekivanja za prosječne vozače
Regli bi englezi btw. da li je ko vozio tuona i ima preporuku za dienziju gume, trenutno je guma 190/55 zbog koje me jedva pustio na tehničkom jer da je upisana 190/50, a na felgu ide i 180/55 sa kojom je dolazio factory model
bimba said:nisam 100% siguran , ali 99% jesam,tvornica je za Tuono homologirala sve tri dimenzije, 180/55-17, 190/50-17,19055-17. Dimenzija 190/50-17 nema smisla, sa 180/55-17 se najbolje vozi, a 190/55-17 pruža najviše gripa na otvaranju. Dakle, ako se voziš tečno i ne siluješ na otvaranju, onda 180 a ako si jako agresivan na otvaranju onda 190/55-17.![]()
Na koje to tehničkom?Igor28 said:Je tvornica, ali tko će to objasnit ovome na tehničkom, počeo je filozofirat kako to ne paše, kako to nije dobro, pa rekao jučer sam kupio motor, evo idem mijenjat gume jer i sam osjetim da geometrija motora nije dobra
pa na kraju pustio uz napomenu da ću dobit strašno veliku kaznu ako me policija zaustavi.
180/55 naručena pa ćemo testirat.
Igor28 said:Je tvornica, ali tko će to objasnit ovome na tehničkom, počeo je filozofirat kako to ne paše, kako to nije dobro, pa rekao jučer sam kupio motor, evo idem mijenjat gume jer i sam osjetim da geometrija motora nije dobra
pa na kraju pustio uz napomenu da ću dobit strašno veliku kaznu ako me policija zaustavi.
180/55 naručena pa ćemo testirat.
tibor said:Ponovit ću što sam već pisao
Imao tri dimenzije upisane u knjižicu, 190/50, 190/55 i 200/55... sasvim legalno bez mita i korupcije il rođo veza, došo u STP pitao i obavio upis
Dene said:Na koje to tehničkom?
tibor said:Ponovit ću što sam već pisao
Imao tri dimenzije upisane u knjižicu, 190/50, 190/55 i 200/55... sasvim legalno bez mita i korupcije il rođo veza, došo u STP pitao i obavio upis
bimba said:Sad još napiši da si vozio bez kacige i da nisi platio kaznu... prije 10 godina. Od 01.01.2019 pravila zakona se provode na svim tehničkim pregledima u potpunosti, i više nema zaobilaženja propisa i slično.
Imaš aftermarket auspuh, potvrdu proizvođaća , db killer, svejedno moraš zahtjev u CVH, procedura i upisivanje u promentnu. promijenio si žmigavac, nema na njemu oznaka homolagacije, ne prolaziš itd..
Na motoru može biti dimenzija koja je u prometnoj i koja je homologirana od strane proizvođaća i ni jedna druga, ako želiš drugu , može ali onda pravac CVH , zahtjev, atest itd...
Vrijedi to i za aute?bimba said:Sad još napiši da si vozio bez kacige i da nisi platio kaznu... prije 10 godina. Od 01.01.2019 pravila zakona se provode na svim tehničkim pregledima u potpunosti, i više nema zaobilaženja propisa i slično.
Imaš aftermarket auspuh, potvrdu proizvođaća , db killer, svejedno moraš zahtjev u CVH, procedura i upisivanje u promentnu. promijenio si žmigavac, nema na njemu oznaka homolagacije, ne prolaziš itd..
Na motoru može biti dimenzija koja je u prometnoj i koja je homologirana od strane proizvođaća i ni jedna druga, ako želiš drugu , može ali onda pravac CVH , zahtjev, atest itd...