Ja sam na horneta 600 stavio gpr. Ako gulis horneta do granice, bolje uzmi neku bolju gumi.damir_zgb said:hornet 600,normalna voznja i po gradu i pokoja vikend voznjica do mora
mogu nabaviti dunlop sportmax gpr 300 set 120/180 za 950 kn
michelin pilot power set za 1200 kn
roadsmart II za 1250kn
savjet sto da uzmem...[emoji848]
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
brzina said:Jedno specificno pitanje. Drugar vozi Big Bang R1 2010 i naprijed mu je M7RR, a nazad konta sada uzeti ANGEL GT 2. E, sada, razlog tome je sto nije da previse divlja na cesti, stazu ne vozi, a izludi ga potrosnja zadnje gume, ne moze 5k da izdrzi sa sport gumom.
E, sada, kako bi kombo sport naprijed i touring nazad bila, ili ako nije dobra kombinacija da li moze bez problema na tom motoru uzeri Angel GT 2 i naprijed i nazad ? Vjerujem da bi mu zadnja izdrzala barem 10k ?
Zna stisnuti motor, klasika 300 na par sekundi autoputa i kriivine po BiH, ali nista pretjerano. Da li je Sport Touring dobar izbor za njega, i ova komvinacija sa M7rr naprijed, da li bi radila, posto mu je prednja skoro nova, pa da ne mijenja ? Ako moze i Bimba svoj osvrt da baci. Hvala
brzina said:Jedno specificno pitanje. Drugar vozi Big Bang R1 2010 i naprijed mu je M7RR, a nazad konta sada uzeti ANGEL GT 2. E, sada, razlog tome je sto nije da previse divlja na cesti, stazu ne vozi, a izludi ga potrosnja zadnje gume, ne moze 5k da izdrzi sa sport gumom.
E, sada, kako bi kombo sport naprijed i touring nazad bila, ili ako nije dobra kombinacija da li moze bez problema na tom motoru uzeri Angel GT 2 i naprijed i nazad ? Vjerujem da bi mu zadnja izdrzala barem 10k ?
Zna stisnuti motor, klasika 300 na par sekundi autoputa i kriivine po BiH, ali nista pretjerano. Da li je Sport Touring dobar izbor za njega, i ova komvinacija sa M7rr naprijed, da li bi radila, posto mu je prednja skoro nova, pa da ne mijenja ? Ako moze i Bimba svoj osvrt da baci. Hvala
Do sad napravio oko 6500km s mk3 samo po cesti, a potrošene su malo više od pola. Vožene samo po suhome i iznad +10 stupnjeva. Čak i kad je zagrijana, zadnja hoće malo zamijesiti kod jakih ubrzanja, vjerovatno zbog puno momenta na niskim okretajima, osim toga nemam nekih primjedbi.DADO+ said::misli:
da li je netko sl. probao ove, (ima na motoru - još bolje, tj. kupio novi motor s njima)
...znam da je nova guma i možda uzaludno tu pitam, ali ipak
https://www.dunlop.eu/en_gb/motorcycle/tires/sportsmart_mk3.SSMART%20MK3.html#/
drifter947 said:Do sad napravio oko 6500km s mk3 samo po cesti, a potrošene su malo više od pola. Vožene samo po suhome i iznad +10 stupnjeva. Čak i kad je zagrijana, zadnja hoće malo zamijesiti kod jakih ubrzanja, vjerovatno zbog puno momenta na niskim okretajima, osim toga nemam nekih primjedbi.
Što bi to trebo biti cestovni TT,DADO+ said::misli:
da li je netko sl. probao ove, (ima na motoru - još bolje, tj. kupio novi motor s njima)
...znam da je nova guma i možda uzaludno tu pitam, ali ipak
https://www.dunlop.eu/en_gb/motorcycle/tires/sportsmart_mk3.SSMART%20MK3.html#/
:misli: mislim da je TT još više sport,vila said:Što bi to trebo biti cestovni TT...
DADO+ said:pa po svemu prethodno napisano, izgleda da je
BTW
ja još razmišljam o Continetal-kama,
jer su mi ostale u najbolje sjećanju![]()
BM0021 said:TT je stepenicu ispod GP racera, pomaknut malo više prema cesti a manje stazi, ne traži tako nizak tlak kao gp racer da funkcionira pa automatski nešto duže traje...