GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

damir_zgb said:
hornet 600,normalna voznja i po gradu i pokoja vikend voznjica do mora
mogu nabaviti dunlop sportmax gpr 300 set 120/180 za 950 kn
michelin pilot power set za 1200 kn
roadsmart II za 1250kn


savjet sto da uzmem...[emoji848]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
Ja sam na horneta 600 stavio gpr. Ako gulis horneta do granice, bolje uzmi neku bolju gumi.

Ako zadnja nije do kraja i nisi neki uber racer, mislim da vrijedi novce
d75c7d54e63206b27477f757d43ad137.jpg
 
Jedno specificno pitanje. Drugar vozi Big Bang R1 2010 i naprijed mu je M7RR, a nazad konta sada uzeti ANGEL GT 2.  E, sada, razlog tome je sto nije da previse divlja na cesti, stazu ne vozi, a izludi ga potrosnja zadnje gume, ne moze 5k da izdrzi sa sport gumom.
E, sada, kako bi kombo sport naprijed i touring nazad bila, ili ako nije dobra kombinacija da li moze bez problema na tom motoru uzeri Angel GT 2 i naprijed i nazad ? Vjerujem da bi mu zadnja izdrzala barem 10k ?
Zna stisnuti motor, klasika 300 na par sekundi autoputa i kriivine po BiH, ali nista pretjerano. Da li je Sport Touring dobar izbor za njega, i ova komvinacija sa M7rr naprijed, da li bi radila, posto mu je prednja skoro nova, pa da ne mijenja ? Ako moze i Bimba svoj osvrt da baci. Hvala
 
brzina said:
Jedno specificno pitanje. Drugar vozi Big Bang R1 2010 i naprijed mu je M7RR, a nazad konta sada uzeti ANGEL GT 2.  E, sada, razlog tome je sto nije da previse divlja na cesti, stazu ne vozi, a izludi ga potrosnja zadnje gume, ne moze 5k da izdrzi sa sport gumom.
E, sada, kako bi kombo sport naprijed i touring nazad bila, ili ako nije dobra kombinacija da li moze bez problema na tom motoru uzeri Angel GT 2 i naprijed i nazad ? Vjerujem da bi mu zadnja izdrzala barem 10k ?
Zna stisnuti motor, klasika 300 na par sekundi autoputa i kriivine po BiH, ali nista pretjerano. Da li je Sport Touring dobar izbor za njega, i ova komvinacija sa M7rr naprijed, da li bi radila, posto mu je prednja skoro nova, pa da ne mijenja ? Ako moze i Bimba svoj osvrt da baci. Hvala

Ta kombinacija naprijed sport, a nazad touring niposto. Meni licno je besmisleno na R1 stavljati sport touring gumu, ali ako vec hoce da to uradi onda neka ide u setu. I ne vjerujem da bi mu mogla izdrzati bas 10k, jedino ako je penzioner na gasu i vozi turisticki. A ako je to slucaj, onda je pogrijesio i sa izborom motora... Mozda bi mu bilo pametnije da ostane na sport gumama, ali nekim jeftinijim, npr ovaj Mitas SF ?
I 5k trajanja sport zadnje na R1 je solidna kilometraza. Neko ko zaista koristi potencijal tog motora sredi zadnju za max 3k
 
brzina said:
Jedno specificno pitanje. Drugar vozi Big Bang R1 2010 i naprijed mu je M7RR, a nazad konta sada uzeti ANGEL GT 2.  E, sada, razlog tome je sto nije da previse divlja na cesti, stazu ne vozi, a izludi ga potrosnja zadnje gume, ne moze 5k da izdrzi sa sport gumom.
E, sada, kako bi kombo sport naprijed i touring nazad bila, ili ako nije dobra kombinacija da li moze bez problema na tom motoru uzeri Angel GT 2 i naprijed i nazad ? Vjerujem da bi mu zadnja izdrzala barem 10k ?
Zna stisnuti motor, klasika 300 na par sekundi autoputa i kriivine po BiH, ali nista pretjerano. Da li je Sport Touring dobar izbor za njega, i ova komvinacija sa M7rr naprijed, da li bi radila, posto mu je prednja skoro nova, pa da ne mijenja ? Ako moze i Bimba svoj osvrt da baci. Hvala

tip semaforasi? Od kafane do kafane?

Ako da - onda mu je kombinacija gume supersport naprijed i sporttouring nazad ok!


 
DADO+ said:
:misli:

da li je netko sl. probao ove, (ima na motoru - još bolje, tj. kupio novi motor s njima)

...znam da je nova guma i možda uzaludno tu pitam, ali ipak  :D

https://www.dunlop.eu/en_gb/motorcycle/tires/sportsmart_mk3.SSMART%20MK3.html#/
Do sad napravio oko 6500km s mk3 samo po cesti, a potrošene su malo više od pola. Vožene samo po suhome i iznad +10 stupnjeva. Čak i kad je zagrijana, zadnja hoće malo zamijesiti kod jakih ubrzanja, vjerovatno zbog puno momenta na niskim okretajima, osim toga nemam nekih primjedbi.
 
drifter947 said:
Do sad napravio oko 6500km s mk3 samo po cesti, a potrošene su malo više od pola. Vožene samo po suhome i iznad +10 stupnjeva. Čak i kad je zagrijana, zadnja hoće malo zamijesiti kod jakih ubrzanja, vjerovatno zbog puno momenta na niskim okretajima, osim toga nemam nekih primjedbi.

(y)
ti drifter i ako je motor iz potpisa, to mora biti tako  :mrgreen: :LOL:

šalu na stranu i 'ajd sad i ja nešto da napišem:
stjecajem okolnosti ja vozio prošlu sezonu na Dunlop-icama D-214,

iako na Dunlop gumama nisam bio cijelo desetljeće,
za divno čudo meni (iako su je mnogi popljuvali) ta guma bila sasvim OK,
ali
volim jače odvrnuti gas i onda mi šlajdra u drugoj i
trećoj samo tako (nemam ASR i to volim  :oops: :mrgreen: )

idu gume, ali bi više volio malo oštriji profil i tvrđu sredinu
za dalju vožnju, (bar za zadnji, jer imam nekako tromiji osjećaj
kod prebacivanja u odnosu na prošli motor)
a inače ih(svake) loko ubijem po sredini relativno brzo,
jer godišnje imam priliku na one prave HR
dionice doći možda najviše 3puta + što na stazu ne idem
niti me zanima (ja star i vidi se po izboru motora :LOL:)

definitivno nisam tourer vozač; tipa EU – Rusija i dalje
pa sport-touring gume da mi stoje više sezona na motoru, neću


vozač koji ih je testirao u Španiji i ima bogato iskustvo
na motorima, stazi – utrkama,  8) kaže da bi mi durale bar 8ooo km
na mom motoru i to bi mi bilo dosta – da budu top u špic sezoni i nek' se
dokoturaju do ožujka iduće, čak sa manje km – OK  :D


a opet: čitam malo što ljudi vani pišu koji su je probali, pa
kažu: "sranje" …e JBG-a, pa ti sad znaj
 
e da: spomenuo sam mu "slovenke"(SF+), ali neću pisati tu što mi je rekao :LOL:

(ideja je bila: dva seta u cijeni ovih jednih  :mrgreen: )
 
DADO+ said:
:misli:

da li je netko sl. probao ove, (ima na motoru - još bolje, tj. kupio novi motor s njima)

...znam da je nova guma i možda uzaludno tu pitam, ali ipak  :D

https://www.dunlop.eu/en_gb/motorcycle/tires/sportsmart_mk3.SSMART%20MK3.html#/
Što bi to trebo biti cestovni TT,
BTW jel vozio tko TT, kakva je?

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
vila said:
Što bi to trebo biti cestovni TT...
:misli: mislim da je TT još više sport,
nisam baš pratio Dunlop prošlih godina :neznam:

to mi se nameće kao zaključak, jer je upravo ni ne nude u
dim. 190-50-17 koja meni treba, već 55

https://www.dunlop.eu/en_gb/motorcycle/tires/sportsmart_tt.SSMART%20TT.html#/



...hint: pogledati i propisane tlakove  (y)  :mrgreen:
 
ima malo o njima, za poredbu na ovim linkovima:

https://www.motorcyclenews.com/advice/parts/dunlop-sportsmart-mk3-tyre-review-/

https://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/dunlop-sportsmart-tt-sports-tyre-review/
 
Znam jako je malo reviews za TT, uglavnom na njemačkom a to mi nike jača strana

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
pa po svemu prethodno napisano, izgleda da je

BTW
ja još razmišljam o Continetal-kama, :mrgreen:
jer su mi ostale u najbolje sjećanju  :D

:misli: ali kao kod svih tih novih,
oni trpaju info, kako su poboljšali ponašanje
na mokroj cesti, OK 8) ali mene to uopće ne zanima, jer
kad ionako me uhvati kiša, mogu voziti na bilo
kojima, jer tada sam teški ziheraš na gasu 


meni je bitno samo ponašanje na suhoj cesti, trajnost do
8000km, a ne neki tupasti sport touring koji i na teškim
krstaricama pravi cca 12-15ooo km  :mrgreen:
 
TT je stepenicu ispod GP racera, pomaknut malo više prema cesti a manje stazi, ne traži tako nizak tlak kao gp racer da funkcionira pa automatski nešto duže traje...
 
DADO+ said:
pa po svemu prethodno napisano, izgleda da je

BTW
ja još razmišljam o Continetal-kama, :mrgreen:
jer su mi ostale u najbolje sjećanju  :D

Conti su stvarno dobre gume  (y) SportAttack 2 mi je jedna od dražih guma što sam vozio. Siguran sam da je 3. generacija još bolja  (y)
 
:misli: e i kad su cijene u pitanju svi su tu negdje,

osim možda Pirelli roso corssa 2, a te sam imao i mislim si
sad kad već budem kupovao, što ne probati nešto drugo  :D

...nije još sezona, a kod Matka vidim ima samo Pirelli Diablo Rosso II u setu
 
BM0021 said:
TT je stepenicu ispod GP racera, pomaknut malo više prema cesti a manje stazi, ne traži tako nizak tlak kao gp racer da funkcionira pa automatski nešto duže traje...

a je  (y) ali i tu su tlakovi niski, no meni jedne i druge navedene su "too much"  (y)
 
...za poredbu (tko je pratio Pirelli i sl. gume + što se radi još i o starijim RC, znači ne II)

41ZeQwtneiL.jpg



meni je ove ( i prošle sezone ) značajna promjena i u opterećenju motora,
nemam više kofera i solo sam ...uglavnom (samo na motoru  :mrgreen: :LOL: )