Dosta često provjeravam tlak u gumi zbog svoje agresivne vožnje koju redovno prakticiram, jer sam neotkriveni GP talent. Kad pripremam svoj stroj za takvu sportsku vožnju malo ispustim tlak u gumi, da bolje "mrvi" a samim time abrazija je veća i to čini adaptivnije upravljanje a manje podupravljanje u nagibima i kod otvaranja koje je u slučaju podešenog tlaka u gumi agresivnije i brže. Motor je dosta "mirniji©" u tim trenucima i ovjes radi samim time "kompaktnije®" i manje "mješa®©" (patent pending) samo je potrebno vratit tlak na normalne postavke kod gradske i prigradske vožnje.
Tlak koji je u tom trenutku prisutan u prednjoj gumi je manji od onog u zadnjoj gumi koja ima veću abrazivnu podlogu, stoga je uputnije, da manje "mješa" i da bude "mirniji", staviti više zraka. Svakako podjelite vaša iskustva sa količinom tlakova da naučimo više te inercijom stvari postanemo bolji (vozači, op.a.).