GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Decki koji tlak drzati na 120/70 190/50 sa Mitas sport force plus? Mozda glupasto pitanje al prvi put u zivotu imam motor sa 190 pozadi. Rejsat necu nego ono laganini uz koje ispaljivanje. Pretpostavljam 2.5-2.9?
 
SpoRRi said:
Decki koji tlak drzati na 120/70 190/50 sa Mitas sport force plus? Mozda glupasto pitanje al prvi put u zivotu imam motor sa 190 pozadi. Rejsat necu nego ono laganini uz koje ispaljivanje. Pretpostavljam 2.5-2.9?

mozes i na 2,3 / 2,5 -2,6

2,5/2,9 je standard
 
kronik said:
mozes i na 2,3 / 2,5 -2,6

2,5/2,9 je standard


Hvala  (y) bude islo  2.4 2.6 pa cu promijenit ako ne bude odgovaralo
 
Dosta često provjeravam tlak u gumi zbog svoje agresivne vožnje koju redovno prakticiram, jer sam neotkriveni GP talent. Kad pripremam svoj stroj za takvu sportsku vožnju malo ispustim tlak u gumi, da bolje "mrvi" a samim time abrazija je veća i to čini adaptivnije upravljanje a manje podupravljanje u nagibima i kod otvaranja koje je u slučaju podešenog tlaka u gumi agresivnije i brže. Motor je dosta "mirniji©" u tim trenucima i ovjes radi samim time "kompaktnije®" i manje "mješa®©" (patent pending) samo je potrebno vratit tlak na normalne postavke kod gradske i prigradske vožnje.

Tlak koji je u tom trenutku prisutan u prednjoj gumi je manji od onog u zadnjoj gumi koja ima veću abrazivnu podlogu, stoga je uputnije, da manje "mješa" i da bude "mirniji", staviti više zraka. Svakako podjelite vaša iskustva sa količinom tlakova da naučimo više te inercijom stvari postanemo bolji (vozači, op.a.).
 
Riker said:
Dosta često provjeravam tlak u gumi zbog svoje agresivne vožnje koju redovno prakticiram, jer sam neotkriveni GP talent. Kad pripremam svoj stroj za takvu sportsku vožnju malo ispustim tlak u gumi, da bolje "mrvi" a samim time abrazija je veća i to čini adaptivnije upravljanje a manje podupravljanje u nagibima i kod otvaranja koje je u slučaju podešenog tlaka u gumi agresivnije i brže. Motor je dosta "mirniji©" u tim trenucima i ovjes radi samim time "kompaktnije®" i manje "mješa®©" (patent pending) samo je potrebno vratit tlak na normalne postavke kod gradske i prigradske vožnje.

Tlak koji je u tom trenutku prisutan u prednjoj gumi je manji od onog u zadnjoj gumi koja ima veću abrazivnu podlogu, stoga je uputnije, da manje "mješa" i da bude "mirniji", staviti više zraka. Svakako podjelite vaša iskustva sa količinom tlakova da naučimo više te inercijom stvari postanemo bolji (vozači, op.a.).
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Rikeri upravo suprotno od toga i zato pitam. Jer necu vozit brzo jer mi je prvi motor preko 100 konja. Čiken strajpsi su mi 2 metra siroki.
 
Sad sam cuo trac da su neki vodeci ljudi iz GP culi kako Mitas svi hvale i eto od 2021 uvode ga u Gp..normalno prvo u moto3 pa vidicemo za kasnije :mrgreen:
 
Osvrt opet ma dunlop roadsport 2 koji mi je serijski dosao na z900... nakon 80 km voznje, prednja guma donekle ok zagrijana, a zadnja opet mlaka ko da sam presao 15 km.. uglavnom nisam zadovoljan..

 
Sturm2791 said:
Mislim da bude metzeler m7rr dobar izbor.. :)


Mene pokušala izuti iz čizama ali u ona  tri četri seta što sam imao dosta dobra je bila , ali se pazi kad bude pri kraju.
 
Kupio sam nedavno gume i naručio se za montažu koja je u srijedu, pa sam se malo zaigrao sa starim gumama. Odlomio se komad gume i sad me zanima koliko mi je sigurno/nesigurno vozit na njoj još tih par dana. Udubina je u najdubljoj točki nekih 2mm i ne vide se žice.
 

Attachments

  • IMG_20200406_173016.jpg
    IMG_20200406_173016.jpg
    606.3 KB · Views: 164
Ne jurcaj i ne vozi po oštrom kamenju i sve bude ok, tu je sad guma tanja i lakše se probuši, nije oštećeno ništa od nosivih elemenata gume.