Igor28
Well-known member
a nemojmo zaboravit da je i kombinaciju guma 120/70, 160/60 teže porubiti zadnju nego u kombinaciji 120/70, 180/50, da imaš tu kombinaciju bila bi zadnja porubljena, tako da si dobio +1 forum respect.
Kako i Tomo3 kaže, po meni za nekoga tko vozi puno i želi svaki put vozit drugom cestom, a ne svaki put istom gore/dole, nema bolje gume od sport touring kategorije i sa nijednom nećeš faliti, ja sam isto zadovoljan sa Mitas TF, toliko da sam ju opet uzeo.
Ako vozač koji zna šta radi, tu istu sport touring gumu na stazi, po kiši spusti na koljeno u nekom sporom zavoju, mislim da za vožnju po suhome nema smisla pričat o gripu u nagibu za 90% vozača.
Ako voziš bržim tempom kroz zavoje, a prije zavoja ne kočiš u zadnji čas, na izlazu ne otvaraš koda skidaš rekord, moderna sport touring guma ima i previše gripa
Kako i Tomo3 kaže, po meni za nekoga tko vozi puno i želi svaki put vozit drugom cestom, a ne svaki put istom gore/dole, nema bolje gume od sport touring kategorije i sa nijednom nećeš faliti, ja sam isto zadovoljan sa Mitas TF, toliko da sam ju opet uzeo.
Ako vozač koji zna šta radi, tu istu sport touring gumu na stazi, po kiši spusti na koljeno u nekom sporom zavoju, mislim da za vožnju po suhome nema smisla pričat o gripu u nagibu za 90% vozača.
Ako voziš bržim tempom kroz zavoje, a prije zavoja ne kočiš u zadnji čas, na izlazu ne otvaraš koda skidaš rekord, moderna sport touring guma ima i previše gripa