GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Pitanje za big adventure vozače, 21-18 TL gume. Imam trenutno Mitas E07, one su u nekom 50/50 segmentu mada je to meni više cestovno orijentirana guma 60/40 i na cesti sam s njima zadovoljan. Po forumima pišu da traju nekima 15k km i na više, meni zadnja sumnjam da ulovi 10k. Problem je teren, na to mislim sve što nije utabani bijeli put, prednja guma pogotovo dosta "vrluda" čim je kamenje malo veće kao da ne može prokopati sebi put, ima je doslovno na sve strane. Stražnja je bila ok dok se nije potrošila do one srednje crte koja je između čepova. Sada je i s njom problem. Gledam sada da bi napred stavio TKC 80 a natrag probati novi E07+. Opet gledam da je zadnja malo tvrda smjesa da traje bar 6k km. Svaka sugestija dobro došla.

Na kojem tlaku guma se vozis?
Meni ne pase nijedna prednja guma koja nema bocni cep.
 
Na kojem tlaku guma se vozis?
Meni ne pase nijedna prednja guma koja nema bocni cep.
Napred 2.1-2.2 natrag 2.8
Mada prednja mi stalno lagano duši, tako da me uvatilo par puta i niže dok nisam skuzio ali nisam vidio neko poboljšanje. Ok guma za cestu i utabani bijeli put ali čim dođe nešto mimo toga prednji kraj je na sve strane
 
Napred 2.1-2.2 natrag 2.8
Mada prednja mi stalno lagano duši, tako da me uvatilo par puta i niže dok nisam skuzio ali nisam vidio neko poboljšanje. Ok guma za cestu i utabani bijeli put ali čim dođe nešto mimo toga prednji kraj je na sve strane

Malo prevelik tlak u gumama.
Probaj sljedecu gumu da ima bocne cepove.Mene prednja Hajdenau K60 isplasila svaki put kad bi sisa na rahlije ili travnato.
 
Napred 2.1-2.2 natrag 2.8
Mada prednja mi stalno lagano duši, tako da me uvatilo par puta i niže dok nisam skuzio ali nisam vidio neko poboljšanje. Ok guma za cestu i utabani bijeli put ali čim dođe nešto mimo toga prednji kraj je na sve strane

Velik je to pritisak za van ceste. Probaj naprijed 1.6 nazad 1.8.
 
Malo prevelik tlak u gumama.
Probaj sljedecu gumu da ima bocne cepove.Mene prednja Hajdenau K60 isplasila svaki put kad bi sisa na rahlije ili travnato.
Velik je to pritisak za van ceste. Probaj naprijed 1.6 nazad 1.8.
Može, budem se probao s ovim Motoz igrati se s tlakovima. Inače nemam buvele pa ne volim puno smanjivati tlak da budem iskreniji nisam nikad ni dušio za van ceste. Koliko vidim po stranim forumima svi se žale na prednju E07 na ovim većim kravama. Mislim da dolazi kao serijska guma na KTM 690 enduro i tu možda bolje radi na lakšim motorima.
 
Može, budem se probao s ovim Motoz igrati se s tlakovima. Inače nemam buvele pa ne volim puno smanjivati tlak da budem iskreniji nisam nikad ni dušio za van ceste. Koliko vidim po stranim forumima svi se žale na prednju E07 na ovim većim kravama. Mislim da dolazi kao serijska guma na KTM 690 enduro i tu možda bolje radi na lakšim motorima.

Svakako se posavjetuj sa nekim ko vozi na takvim felgama , kad sjebes felgu spasava te samo rezervni buvel.
 
Malo prevelik tlak u gumama.
Probaj sljedecu gumu da ima bocne cepove.Mene prednja Hajdenau K60 isplasila svaki put kad bi sisa na rahlije ili travnato.
Hehe, prošli vikend prvi put probao voziti izvan asfalta i s navedenom gumom uletio na neku livadu kraj Sv. Nedelje.
Usro sam se ko grlica, nakon prvih par klizanja, u prvoj sam sve dalje prolazio.
Drago mi je čuti da nije samo do moje nesposobnosti.
 
Hehe, prošli vikend prvi put probao voziti izvan asfalta i s navedenom gumom uletio na neku livadu kraj Sv. Nedelje.
Usro sam se ko grlica, nakon prvih par klizanja, u prvoj sam sve dalje prolazio.
Drago mi je čuti da nije samo do moje nesposobnosti.

Ma to su cestovne gume ili u najgorem slucaju 90 cesta a 10 makadam al tvrdi utabani 🤣
 
  • Like
Reactions: Švabo
Svakako se posavjetuj sa nekim ko vozi na takvim felgama , kad sjebes felgu spasava te samo rezervni buvel.
A da koliko je lako zakrpati te tubeless toliko imaš brige s tlakovima i terenom. Ko i u svemu ne može se sidit jednom guzicom na dvi stolice. Ode je jedina prednost šta u 5 min ako se probije (ne raspada) ideš opet dalje. Nekako najbolja opcija bi bila imati dva seta felgi tubeless i buvele. Pa ovisno o vožnji minjat kola. Probat ću sad kad dođe vidit prvo koliko tlakovi znače mada mislim da poslije Mitasa ovo će biti nebo zemlja razlika za teren obzirom da su ovo skoro "čeparice". A opet ne pada mi se na pamet pošto se sam vozim upuštati u neke velike hard enduro podvige. Radije podvijem rep i priznam poraz :D
 
A da koliko je lako zakrpati te tubeless toliko imaš brige s tlakovima i terenom. Ko i u svemu ne može se sidit jednom guzicom na dvi stolice. Ode je jedina prednost šta u 5 min ako se probije (ne raspada) ideš opet dalje. Nekako najbolja opcija bi bila imati dva seta felgi tubeless i buvele. Pa ovisno o vožnji minjat kola. Probat ću sad kad dođe vidit prvo koliko tlakovi znače mada mislim da poslije Mitasa ovo će biti nebo zemlja razlika za teren obzirom da su ovo skoro "čeparice". A opet ne pada mi se na pamet pošto se sam vozim upuštati u neke velike hard enduro podvige. Radije podvijem rep i priznam poraz :D

Ako budeš nabavljao drugi par felgi za teren onda obavezno uzmi uže felge.
 
A da koliko je lako zakrpati te tubeless toliko imaš brige s tlakovima i terenom. Ko i u svemu ne može se sidit jednom guzicom na dvi stolice. Ode je jedina prednost šta u 5 min ako se probije (ne raspada) ideš opet dalje. Nekako najbolja opcija bi bila imati dva seta felgi tubeless i buvele. Pa ovisno o vožnji minjat kola. Probat ću sad kad dođe vidit prvo koliko tlakovi znače mada mislim da poslije Mitasa ovo će biti nebo zemlja razlika za teren obzirom da su ovo skoro "čeparice". A opet ne pada mi se na pamet pošto se sam vozim upuštati u neke velike hard enduro podvige. Radije podvijem rep i priznam poraz :D

Meni je bajk dosao s excel felgama, tubeless gume. Origigi nisam ni uzeo od proslog vlasnika...sad se gledajuci tvoj post mislim mozda sam trebao, ali realno, nema sanse da bi se zajebavao s izmjenama felgi.
A na zadnju recenicu sam se bas nacerio. Ovako nekompetentan, odem ja testirat sebe i bajk taj spomenuti prosli tjedan, i uz klizanje okolo po travi, uspio sam u nekoj guduri zaglavit. Prednja felga u nekoj bas velikoj rupi, zadnja se na moje gasiranje ukopala. Motor bez nogare stoji ravno kad sidem s njega :)
Nekako sam se iskobeljao nakon 15 min pokusavanja i psovanja, ali tu sam skuzio da je stvarno potez kretena otic sam na lokaciju koju ni sam ne znas gdje je i bez znanja za iscupat se. Pjeske bi nekako i dosao negdje, ali nisam sigurab da bi se znao vratiti po motor.
 
  • Like
Reactions: Nero
Korisna stvarčica, uz set za krpanje...

20210924_172753.jpg


20210924_172402.jpg


 
Pitanje za znalce... naručio sam gume preko neta (generalno je izgleda neka frka s dobavom guma) i nisam pratio oznake.
Zadnja guma pište TT (znači za zračnicu)

"TT or tire with innertube . Solution of more traditional tubeless. The forfeiture of a flat tire, inner tube is a cheaper option."

Koja je to caka da ne može tubeless, mislio sam da sve te nove gume mogu i bez zračnice ako felga odgovara i ventil ubaciš ?
 
Pitanje za znalce... naručio sam gume preko neta (generalno je izgleda neka frka s dobavom guma) i nisam pratio oznake.
Zadnja guma pište TT (znači za zračnicu)

"TT or tire with innertube . Solution of more traditional tubeless. The forfeiture of a flat tire, inner tube is a cheaper option."

Koja je to caka da ne može tubeless, mislio sam da sve te nove gume mogu i bez zračnice ako felga odgovara i ventil ubaciš ?
Moze svaka guma koliko ja znan bit tubeless
TT znaci da je iznutra lipo obradena tako da ne osteti buvel(zracnicu kako neko govori)
Nema neke druge razlike…..ono tipa brtvljenje na felgi…..
 
  • Like
Reactions: toecutter
E sad
Za koliko ti napuni gumu i koliko dugo moze punpat
6 minuta po gumi ( nije specificirana dimenzija).
Može napumpat 6 guma.
Ako govorimo o motoru.
Međutim cijena uređaja ,... hmmm.
 
Evo da bude razumnivije.
 

Attachments

  • 95EEE830-F86F-4D9B-A90A-42ECEF79748E.jpeg
    95EEE830-F86F-4D9B-A90A-42ECEF79748E.jpeg
    468.8 KB · Views: 0