bimba
Well-known member
Evo pokušati ću vam ukratko predstaviti sve važne novosti po pitanju novih modela guma u 2010 g. Neću nabrajati suhoparne podatke o upotrebljenim tehnologijama i slićno, jer kada se gledaju tvornički press materijali to sve izgleda svemirsko, a praksa u biti pokaže kakva je guma. Staviti ću samo neke moje komentare i mišljenja na osnovu tih materijala.
Pa krenimo redom:
MICHELIN
Kod Michelina imamo dvije novosti, koje su dosta obečavajuće:
1. MICHELIN POWER PURE
Ovu novost kod Michelina smatram veoma zanimljivom iz sljedečeg razloga. Ne radi se o nikakvoj cesta/ staza gumi, nego o čistoj cestovnoj sportskoj gumi top performansi. Ne mijenja Pilot Power , nego je nadopuna u ponudi. Naime, dosada je kod svih bio slučaj da su u ponudi imali ili klasićne sportske gume ( Pilot Power, Bt-016, Rosso, Qualifier&Qualifer 2,itd.) , ili Race gume sa homologacijom za cestovnu upotrebu u dvije varijante. Racing Street ( cesta i povremeno staza ) te isključivo za stazu. Problem Racing Street guma je taj što su izvedene iz Race guma, pa ovisno o modelu i proizvođaću sa sobom nose i određene mane kod upotrebe na cesti kao što su teško grijanje, loše na mokrom, nervozan prednji kraj itd.
Zašto sve ovo pišem. Postoji puno vozaća kojima su kada govorimo o cestovnoj upotrebi, klasićne sportske gume na određeni naćin preslabe, a Racing Street gume, iako vrhunske zbog određenih mana i cijene u neku ruku neprihvatljive.
Po specifikacijama Power Pure-a, mislim da bi ova guma mogla biti riješenje a da li sam u pravu pokazati će vrijeme. To mislim iz razloga što se radi o isključivo cestovnoj gumi , ali ekstremnih performansi. Nije nastala iz Power Ona nego je razvijana kao kompletno novi proizvod sa samo jednom namjenom. Pružiti što bolje performanse u ekstremnoj vožnji na cesti. Trebala bi pružiti ono najbolje iz dva svjeta, dobro trajanje, prihvatljivu cijenu i relativno široku upotrebljivost sportskih guma, te vrhunski grip i voznost race guma.
Najbitnije karakteristike su:
1. Ne mijenja Pilot Power i Pilot Power 2CT, nego je nadopuna u tom segmentu, dok se Pilot Sport izbacuje iz ponude
2. Dvokomponentna tehnologija, s tim da je udio mekše smjese u boćnom dijelu puno veći nego kod PP 2CT-a
3. Koliko je meni poznato, kod cestovne legalne gume, prvi put je pri izradi karkase korišten Kevlar, što ima za posljedicu sljedeće. Oko cca 1 do 1,5 kg lakše gume ( po setu ) u odnosu na bilo koje druge, što veoma utječe na dinamičke karakterstike samog motora u vožnji
4. Prva ugradnja na Yamahi R1 , specifikacija "A" za 2010 g.
Dostupne dimenzije će biti 120/60-17 i 120/70-17 za prednju gume, te 160/60-17 , 180/55-17, 190/50-17 te 190/55-17 za zadnju gumu.
U prodaji bi se trebala pojaviti tokom veljaće.
_________
EDIT: Korigiran naslov, obzirom da se tema koristi kao generalna tema o gumama.
Pa krenimo redom:
MICHELIN
Kod Michelina imamo dvije novosti, koje su dosta obečavajuće:
1. MICHELIN POWER PURE
Ovu novost kod Michelina smatram veoma zanimljivom iz sljedečeg razloga. Ne radi se o nikakvoj cesta/ staza gumi, nego o čistoj cestovnoj sportskoj gumi top performansi. Ne mijenja Pilot Power , nego je nadopuna u ponudi. Naime, dosada je kod svih bio slučaj da su u ponudi imali ili klasićne sportske gume ( Pilot Power, Bt-016, Rosso, Qualifier&Qualifer 2,itd.) , ili Race gume sa homologacijom za cestovnu upotrebu u dvije varijante. Racing Street ( cesta i povremeno staza ) te isključivo za stazu. Problem Racing Street guma je taj što su izvedene iz Race guma, pa ovisno o modelu i proizvođaću sa sobom nose i određene mane kod upotrebe na cesti kao što su teško grijanje, loše na mokrom, nervozan prednji kraj itd.
Zašto sve ovo pišem. Postoji puno vozaća kojima su kada govorimo o cestovnoj upotrebi, klasićne sportske gume na određeni naćin preslabe, a Racing Street gume, iako vrhunske zbog određenih mana i cijene u neku ruku neprihvatljive.
Po specifikacijama Power Pure-a, mislim da bi ova guma mogla biti riješenje a da li sam u pravu pokazati će vrijeme. To mislim iz razloga što se radi o isključivo cestovnoj gumi , ali ekstremnih performansi. Nije nastala iz Power Ona nego je razvijana kao kompletno novi proizvod sa samo jednom namjenom. Pružiti što bolje performanse u ekstremnoj vožnji na cesti. Trebala bi pružiti ono najbolje iz dva svjeta, dobro trajanje, prihvatljivu cijenu i relativno široku upotrebljivost sportskih guma, te vrhunski grip i voznost race guma.
Najbitnije karakteristike su:
1. Ne mijenja Pilot Power i Pilot Power 2CT, nego je nadopuna u tom segmentu, dok se Pilot Sport izbacuje iz ponude
2. Dvokomponentna tehnologija, s tim da je udio mekše smjese u boćnom dijelu puno veći nego kod PP 2CT-a
3. Koliko je meni poznato, kod cestovne legalne gume, prvi put je pri izradi karkase korišten Kevlar, što ima za posljedicu sljedeće. Oko cca 1 do 1,5 kg lakše gume ( po setu ) u odnosu na bilo koje druge, što veoma utječe na dinamičke karakterstike samog motora u vožnji
4. Prva ugradnja na Yamahi R1 , specifikacija "A" za 2010 g.
Dostupne dimenzije će biti 120/60-17 i 120/70-17 za prednju gume, te 160/60-17 , 180/55-17, 190/50-17 te 190/55-17 za zadnju gumu.
U prodaji bi se trebala pojaviti tokom veljaće.
_________
EDIT: Korigiran naslov, obzirom da se tema koristi kao generalna tema o gumama.