marino z750
Active member
Od guze nisam pijesk ni primjetioEvo, ako te put nanese u Jadranovo, nakon obnove plaže, kažu da je postala središte influencerica, ok izgleda ovaj pijesak
View attachment 733876
Od guze nisam pijesk ni primjetioEvo, ako te put nanese u Jadranovo, nakon obnove plaže, kažu da je postala središte influencerica, ok izgleda ovaj pijesak
View attachment 733876
Prvi put u životu probao sportske gume i stvarno sam ostao oduševljen. Naime u zadnjih 6 godina imao sam samo sport touring gume na motorima i to:
1. Mitas touring force ( 4 seta)
2. Bridgestone t32
3. Michelin pilot road 4
4. Michelin pilot street radial
5. Continental road attack 2
6. Pirelli angel st
7. Pirelli diablo strada
Sa svima sam bio više manje zadovoljan (s mitasom najviše) ali uvijek sam htio više gripa u zavojima pa sam tako kupio set mitasa sf+
Guma pruža nevjerojatan grip i vrlo lako pada u zavoje. Tek sam napravio 100 km ali za sada sam oduševljen.
Probao sam ju voziti na tlaku 2.4 2.7 kao i sve ostale sport touring gume koje sam imao ali to joj je previše jer se pritisak nakon 15 km plominke povećao na 2.65 i 3.2. Izgleda da će mi idealno biti 2.3 i 2.5 😁
Jesi se preporodio zbog bolje gume ili ciklistike? Pirelli gume su uvijek više "spicaste" i logicno bolje idu u zavoj, ali drugi proizvođač zahtjeva i promjenu na ovjesu jer razlike u promjeru guma su velike makar ostao u istoj dimenziji.Stavio supercorse na k5 preporodio se😍😍
Ma jasno da svako ima svoju postavku koja mu odgovara, nego me zanima ima li ova teorija koju sam napisao imalo smisla u praksi.Mislim da jedinstvenog pravila za pritisak guma nema i da će to teško netko objasniti.
Previše je tu različitosti u pitanju.
Mogu pojasniti ali možda nisam u pravu. Za to treba pitati bimbuMozes li malo (ili neko drugi) pojasniti tu racunicu oko pritiska ? Onako me zanima.
Zar ne bi trebalo povecati pritisak u gumama na hladno ako su na vruce previsoko otisle ?
Sto sam onako citao, cilj je da na vruce imas skok do 0,3 bar. Ako idu preko, onda gumu treba dopumpati, a ako idu ispod, onda je treba ispuhati. Pa bi tom logikom ti trebao pumpati 2.3/2.9
A mozda valjam gluposti, ne igram se sa pritiscima, uvijek vozim 2.5/2.9 Ali stvarno bi volio da neko pojasni
Mogu pojasniti ali možda nisam u pravu. Za to treba pitati bimbu
Ako su na vruće otišle previsoko s dodatnim povećanjem pritiska na hladno otići će na vruće još više.
Što se više guma opterećuje a s time i zagrijava treba pritisak na hladno smanjiti. To znači da onaj koji vozi "lagano" može pritisak na hladno staviti na 2.5 i 2.9 jer mu neće previše narasti ( iako mislim da je to za SF+ svakako previše, to može biti za sport touring gume jedino).
Ja da stavim zadnju na 2.9 onda bi mi nakon samo 15 km plominke došla na cca 3.4 a to bi bilo nevozivo ...
I jedno i drugo. Već sam znao da ću ih stavit pa sam unaprijed bio namjestio ovjes za njih.Jesi se preporodio zbog bolje gume ili ciklistike? Pirelli gume su uvijek više "spicaste" i logicno bolje idu u zavoj, ali drugi proizvođač zahtjeva i promjenu na ovjesu jer razlike u promjeru guma su velike makar ostao u istoj dimenziji.
Ja sam sport gume pumpao 2.3/2.5. Nisam nikada gledao koliko skoce kada su vruce, jednostavno su mi po osjecaju lezale na tom pritisku.Ja pumpam godinama 2.2,2.3-2.5 na d8... ali ja nisam rrejser
St gume pariraju sportskim gumama do odredene granice ... meni svaka sportska guma pusta na gasu i sklize u zavoju . Nasao sam se na race gumama , mogu se opusteno voziti .Ja sam sport gume pumpao 2.3/2.5. Nisam nikada gledao koliko skoce kada su vruce, jednostavno su mi po osjecaju lezale na tom pritisku.
ST gume pumpam 2.5/2.9, opet ne gledam koliko idu na vruce. Nisam ni ja rejser, ali vecinu onih koji jesu (ili misle da jesu) uglavnom pratim na javnim cestama, ukljucujuci i D8.
ST gume su dosta napredovale u posljednje vrijeme i misljenja sam da jako dobro mogu parirati sport gumama, barem na javnim cestama. Staza je vec druga prica