Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.
Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu
(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi
Crv je spas i jebeno funkcionira.
Čeka te urnebes oko čišćenja felge sada.
ne kuzim...pa uvijek trebaš imat od 85 prijatelja, poznanika-kolega u prolazu ... 2-3 prijatelja. Koji ce se dignuti u 2 ujutro i doci pomoći ako treba nešto,a tako i ti njima ...
SE nažalost nema u dimenzijama koje mi trebaju.Angel ST ako mislis trajnost a dovoljno gripa.. Roadtec 01 izbjegavaj jer ju neces za 30 godina potrosit ako na 2 cilindra uspijes izdrzat 10 tisuca sa tom Michelinkom za koju kazu da se brzo trosi. Roadtec 01 SE kazu za nju da je odlicna i nije tupasta kao prva verzija.
Nije li angel GT bolji?Angel ST ako mislis trajnost a dovoljno gripa.. Roadtec 01 izbjegavaj jer ju neces za 30 godina potrosit ako na 2 cilindra uspijes izdrzat 10 tisuca sa tom Michelinkom za koju kazu da se brzo trosi. Roadtec 01 SE kazu za nju da je odlicna i nije tupasta kao prva verzija.
Jonathan Rea jes'to tiTrenutno imam set guma Michelin Pilot Street Radial na Kawi ER5 koje su onako prosječne i jako se sporo troše što mi i ne ulijeva neko povjerenje u zavojima.
Nažalost ni ST ni GT se ne proizvodi u tim malim dimenzijama. Od Pirellija se u tim dimenzijama proizvodi angel city i sport demon.Nije li angel GT bolji?
Tj nema li veću trajnost a bolji grip od ST. Jer GT je dvokomponentna a ST nije.
Ali posjekotinu nebuš zakrpo!Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.
Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu
(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi
Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.
Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu
(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi
Nije li angel GT bolji?
Tj nema li veću trajnost a bolji grip od ST. Jer GT je dvokomponentna a ST nije.
metz sportec, dunlop gpr 300Nažalost ni ST ni GT se ne proizvodi u tim malim dimenzijama. Od Pirellija se u tim dimenzijama proizvodi angel city i sport demon.
Prijatelj se dovukao do mene na polu praznoj. Nabio u zadnju gumu šaraf 10mm. Krater cijeli u gumi. Kako je to uspio ne zna ni on.Slicna situacija prije par godina… Zadnja guma zrela za zamjenu i razrezem je od nesto. Komad stakla, ostar kamencic, ko ce znati… Udaljen od kuce oko 80km…
Imao crve i 3 one CO2 ampulice.
Zakrpim, potrosim ampulice, ali crv poslije par kilometara ispade jer je rupa velika… I tako se patio od benzinske do benzinske. Stavi novog crva, pusi, poslije par km ispadne crv, vozi na ispuhanoj gumi do sljedece benzinske, krpi pusi i tako u krug… Na kraju na nekoj od benzinskih kupim pumpu za bicikl, onu sto cuvas sa oba stopala dok pumpas, da mogu puhati izmedju benzinskih Nisam imao gdje sa njom pa je zgurao pod jaknu, rucka od pumpe mi pod bradom, ne mogu glavu da oborim prema dole pa kako mi guma ispuse, stani krpi,pumpaj… Zikina Dinastija
Od tada imam PTSP od probusene gume pa sada ispod sjedista uvijek imam minimalno 10 crva, 5 CO2 ampula i malu Xiaomi pumpu na baterije (ne pitajte gdje je sve to stalo) Kada putujem onda nosim i malu pumpu sto ide na 12v uticnicu.
Pored crva, nosim i one kockaste Tip-Top zakrpe-crve, one su malo sire pa se nadam i bolje za vece rupe…
I ekstra velika tuba ljepila za vulkaniziranje
Uglavnom, ko se na mlijeko oprzi, i u jogurt puse
Ali posjekotinu nebuš zakrpo!