GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Znači cestovna guma se ipak ne vozi u svim uvjetima na 2.5/2.9.
To je poanta.

Na primjer, Metzeler M7RR na tim tlakovima funkcioniraju vrlo dobro bez obzira na temperaturu, stil voznje itd. Proizvodjac navodi te tlakove cak i ako se s njima ide na stazu. Kad su izasle, tehnologija koja im to dopusta je bila jedan od glavnih marketinskih aduta.
 
Na primjer, Metzeler M7RR na tim tlakovima funkcioniraju vrlo dobro bez obzira na temperaturu, stil voznje itd. Proizvodjac navodi te tlakove cak i ako se s njima ide na stazu. Kad su izasle, tehnologija koja im to dopusta je bila jedan od glavnih marketinskih aduta.
Kao sta sam napisa, stavia sam Mitas za primjer.
Za ostale gume ne znam, nisam gleda.
 
Za Mitas SportForce+

A ostale gume?
🤔😂👍🏻


Pa Mitas sport force nije nikakva hyper race guma pa svejedno po tablici proizvodac preporucuje razlicite tlakove ovisno o vrsti motora i voznji... nize od nekih standardnih 2.5-2.9

Kako sad to ?!
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Dunlop i stari 211 i 212 gp i gp racer bi po nekim njihovim tlakovima na hladno isao prednja 2.1, zadnja 1.1 , sto bi nakon sto se ugrije bilo nekih 2.3 - 1.4

To jest neka preporuka tlakova za stazu, al i za cestu one puno bolje rade na tim nizim tlakovima.

Doduse nisam nikad po cesti zadnju probao tako nisko, al ovako kako biker ih vozi to je sasvim ok za bržu cestovnu voznju ovuda po D8
 
  • Like
Reactions: biker4life
Pa Mitas sport force nije nikakva hyper race guma pa svejedno po tablici proizvodac preporucuje razlicite tlakove ovisno o vrsti motora i voznji... nize od nekih standardnih 2.5-2.9

Kako sad to ?!
Jos jednom mozda stignemo do cilja!

Gume bi se trebale pumpati na tlak kojeg je proizvodzac istih preporucio.
Tko je igdje naveo „standardni“ tlak?!?

Receno je da preniski tlak za cestu nije potreban i potencijalno opasan. Bez obzira da li je rijec o hypersport/supersport/sporttouring/Touring gumama!
Osim Naravno ako su u pitanju forumski rejseri! Za njih ne vrijedi ta pravila!

Mijesate kruske i jabuke ….
 
Negdi se par puta kroz zadnje dvi stranice naveo taj 2.5/2.9 ko neki referentni tlak kako se guma mora pumpati... zato sam to naveo...

A opet sam se nadovezao na tablicu za Mitas sto je maRRin stavio

Da stavimo na stranu ove race gume i niske tlakove nego je stvar bila da ni cestovne se u razlicitm rezimima voznje i razlicitim tipovima motora ne voze na istom tlaku
 
I koja je stalno fora u tim forumskim rejserima... rejsera po cesti vise ionako ni nema ili ih mozes nabrojat na prste... bar na ovoj mojoj strani d8... zivim tik iznad magistrale i vikendom prode motora i motora al nema vise nekih brzinaca...

Ekipa uglavnom presla na putne motore 😁
 
Ja sam konkrentno Mitas jedan set potrosio , pumpao ih na 2.3-2.1 ... voznja uglavnom magistralom i nikakvi dugi djirevi... jesam li ih pogresno pumpao, po meni ne...

A opet neko ko ih napumpa na 2.5-2.9 i vozi se od Senja pa do Zagreba ... autoputom ... nije ni on pogrijesio

To je bio samo moj komentar na to vezano za tlakove
 
Negdi se par puta kroz zadnje dvi stranice naveo taj 2.5/2.9 ko neki referentni tlak kako se guma mora pumpati... zato sam to naveo...

A opet sam se nadovezao na tablicu za Mitas sto je maRRin stavio

Da stavimo na stranu ove race gume i niske tlakove nego je stvar bila da ni cestovne se u razlicitm rezimima voznje i razlicitim tipovima motora ne voze na istom tlaku
Uvjeren sam da si me zamijenio sa nekim.