kronik
Well-known member
Za Mitas SportForce+Gori poviše imaš tablicu od proizvođača.
A ostale gume?
🤔😂👍🏻
Za Mitas SportForce+Gori poviše imaš tablicu od proizvođača.
To sam stavia za primjer, ostale nisam gleda.Za Mitas SportForce+
A ostale gume?
🤔😂👍🏻
Znači cestovna guma se ipak ne vozi u svim uvjetima na 2.5/2.9.
To je poanta.
Sve znasTo sam stavia za primjer, ostale nisam gleda.
Znači cestovna guma se ipak ne vozi u svim uvjetima na 2.5/2.9.
To je poanta.
Kao sta sam napisa, stavia sam Mitas za primjer.Na primjer, Metzeler M7RR na tim tlakovima funkcioniraju vrlo dobro bez obzira na temperaturu, stil voznje itd. Proizvodjac navodi te tlakove cak i ako se s njima ide na stazu. Kad su izasle, tehnologija koja im to dopusta je bila jedan od glavnih marketinskih aduta.
Citira si me i pita.Sve znas
Sta cu ti ja vise zu pricati
Za Mitas SportForce+
A ostale gume?
🤔😂👍🏻
To mu i ja govorim.Pa Mitas sport force nije nikakva hyper race guma pa svejedno po tablici proizvodac preporucuje razlicite tlakove ovisno o vrsti motora i voznji... nize od nekih standardnih 2.5-2.9
Kako sad to ?!
Jos jednom mozda stignemo do cilja!Pa Mitas sport force nije nikakva hyper race guma pa svejedno po tablici proizvodac preporucuje razlicite tlakove ovisno o vrsti motora i voznji... nize od nekih standardnih 2.5-2.9
Kako sad to ?!
Uvjeren sam da si me zamijenio sa nekim.Negdi se par puta kroz zadnje dvi stranice naveo taj 2.5/2.9 ko neki referentni tlak kako se guma mora pumpati... zato sam to naveo...
A opet sam se nadovezao na tablicu za Mitas sto je maRRin stavio
Da stavimo na stranu ove race gume i niske tlakove nego je stvar bila da ni cestovne se u razlicitm rezimima voznje i razlicitim tipovima motora ne voze na istom tlaku