Citiranje mi nije imalo provokaciju kao cilj, nego čuti malo znanja i pokreniti konkretan razgovor.kada ce mi netko uspjeti objasniti realne razloge za takve tlakove i ja cu moje tako pumpati.
A posto se tako brzo nece dogoditi na sigurnom sam!
po meni su ti tlakovi i filozofija oko istih za jednog normalnog vozaca potpuno besmisleni!Citiranje mi nije imalo provokaciju kao cilj, nego čuti malo znanja i pokreniti konkretan razgovor.
S obzirom na to kako si se uzbudia kad sam reka da vozim sa tlakovima u rasponima 2.3-2.4, živo me zanimalo što će obe strane imati za reći.
Sto ce @kronik reci na ove tlakove?
po meni su ti tlakovi i filozofija oko istih za jednog normalnog vozaca potpuno besmisleni!
Te price kako se guma brze grije bolje drzi ... blablabla.... .su price za malu djecu!
a pogotovo one storiJe kako se gume pregrijavaju .... e tek to bih volio vidjeti uzivo kako zadnja na "ispucavanju" iz zavoja zbog pregrijanosti proklizava ...
Znaci ako ti proizvodzac guma zada neki potreban tlak onda se tako i pumpa i vozi. izmisljati toplu vodu nema smisla.
Svaka guma ce ti poplaviti Ako se naglo ohladi ….pa baš ako hoćemo, pao sam jednom baš zbog prenapumpane gume, doduše davno i na pisti, jednostavno 7 krugova mrcvarenja na grobniku joj je očito bilo dosta, poplavila je sva
em sam se slomio em sam cijeli dan slušao kako samo idiot napumpa zadnju na 1.6 i onda vozi takav tempo
da je bila 0.9 nebi morao kupovati novo odijelo ali kažu da se svaka škola plaća
Nisi jer za te preniske tlakove nema smisla.A ne znam, ja ne vozim sportski, samo normalno po prometnicama i onda sam očito najveći idiot ovdje 2,5/2,9
kada ce mi netko uspjeti objasniti realne razloge za takve tlakove i ja cu moje tako pumpati.
A posto se tako brzo nece dogoditi na sigurnom sam!
Svaka guma ce ti poplaviti Ako se naglo ohladi ….
S ostalo necu komentirati jer Sta ja o voznji motora znam …
A ne znam, ja ne vozim sportski, samo normalno po prometnicama i onda sam očito najveći idiot ovdje 2,5/2,9
znatiželja je ubila mačku, al ne mogu izdržat a da ne pitan sve to stoji u teoriji sa većom dodirnom površinom, više trenja više grijanja, trošenja i više gripa, al kako se guma na 0,9 ponaša na cesti uopće u odnosu na "normalni" tlak, kolko motor "pliva" i kolko teže pada u nagib? po logici sa nižim tlakom je osim veće dodirne površine i profil "tup" u odnosu na veći tlak? (pita neko ko se vozi na touring gumama i preporučenim tlakovima, uz dužno poštovanje svima )
znatiželja je ubila mačku, al ne mogu izdržat a da ne pitan sve to stoji u teoriji sa većom dodirnom površinom, više trenja više grijanja, trošenja i više gripa, al kako se guma na 0,9 ponaša na cesti uopće u odnosu na "normalni" tlak, kolko motor "pliva" i kolko teže pada u nagib? po logici sa nižim tlakom je osim veće dodirne površine i profil "tup" u odnosu na veći tlak? (pita neko ko se vozi na touring gumama i preporučenim tlakovima, uz dužno poštovanje svima )
Slickovi i njima slicne gume i Jesu kontruirane za tako niske tlakove!znatiželja je ubila mačku, al ne mogu izdržat a da ne pitan sve to stoji u teoriji sa većom dodirnom površinom, više trenja više grijanja, trošenja i više gripa, al kako se guma na 0,9 ponaša na cesti uopće u odnosu na "normalni" tlak, kolko motor "pliva" i kolko teže pada u nagib? po logici sa nižim tlakom je osim veće dodirne površine i profil "tup" u odnosu na veći tlak? (pita neko ko se vozi na touring gumama i preporučenim tlakovima, uz dužno poštovanje svima )
Gori poviše imaš tablicu od proizvođača.Slickovi i njima slicne gume i Jesu kontruirane za tako niske tlakove!
To sto biker4life pise nije za tipicno cestovne gume bilo da je rijec o hypersport/supersport/sporttouring ili Touring gumi. I sa time unosi pomutnju kod manje iskusnih clanova foruma. Cestovne gume na tako niskim tlakovima su neupotrebljive i preopasne.
Sami proizvodzaci gume sa nebrojenim odvozenim testnim km-ovima i decenijskim iskustvom o pmeumaticima znaju manje od lokalnih forumskih rejsera- razmislite i o tome! 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️