Gume za enduro

AdvGirl said:
Ne znam ja na kakve si ti fotke mislio osim motora ;)

C02 i c21 motocross gume? Kakve su na asfaltu?
Na mokrom vozis ka po jajima  :shock:
 
80-20? E09 mitas

Nema kompromisa, offroad gume za pravi off road ne valjaju na cesti. 80-20 su cestovne gume koje uprkos nekoj ripni nisu dobre za off road. Za benduro ce ti E09 biti ok.
 
To gotovo nitko ne vozi. Vjerojatno su najterenskije cestovne gume MT21.
A one su na terenu shit prema C02/nešto kombinaciji.
 
clox said:
To gotovo nitko ne vozi. Vjerojatno su najterenskije cestovne gume MT21.
A one su na terenu shit prema C02/nešto kombinaciji.

Stavi MT21 jer sa Mitasom na mokrom asvaltu je jako uzbudljivo
 
AdvGirl said:
Čitam sada sve postove, dobro gotovo sve.  :D Kupujem nove gume, off 80%/cesta 20%. Prema pročitanom do sada nekako se većina zalaže za T63. Prije 4mj. kupila sam XT660R i početnica sam na motoru, pa tako i na off terenu... bila sam na Sljemenu (makadam) i nasipu (blato brutala) sa starim gumama iz 2008.g. prednja Dunlop Trailmax, stražnja Metzeler Tourance, ali sada želim "prave" gume za "pravi" teren. Prijavila sam se na Benduro tako da očekujem da gume koje sada kupim posluže i na tom terenu... Dimenzije guma su mi 90/90-21 i 140/80-17.
Par pitanja:
1. Da li je dimenzija stražnje gume prevelika za gumu za enduro?
2. Da li postoji neka drastična razlika u E09 i T63?
3. Da li netko ima iskustva s XT660R i gumama za enduro?
Dobrodošli su svi savjeti i preporuke.

Probaj jedan set Mitas C02/C21, onda probaj jedan set Pirelli MT-21, tako ces steci neke dojmove sto ti vise odgovara. Budes li se vozila - ionako ces potrositi puno guma, pa zato probaj razne.
 
E09 po meni najbolji odabir za početak.
Upotrebljivo na cesti i na terenu.
Kad ih potrošiš imati ćeš dovoljno iskustva za novi izbor (koji će ovisiti i o terenu jer nije isto voziš li se uglavnom po makadamu, blatu, mokrim stijenama...).
Na XTu imam E09, na KMXu C02 iza Cross AC10 napred. KMX je samo za šumu, prednja super, zadnja super na zemlji, blatu, lišću, na mokrom kamenu ne drži tako dobro. U šumi je super, da se vozim više po cesti ne znam bi li odabrala tu kombinaciju
 
Pletikosa34 said:
Na mokrom vozis ka po jajima  :shock:

:LOL:  :LOL: Ka po jajnicima misliš??  :D

Pa neznam , ja se vozim na tom C21/C02 , moja cura delby isto  :mrgreen: :D ... probao sam malu teneru 660 na njima .
Po terenu su daleko bolje od E09/T63 , na cesti ( kad se malo naučiš na uvijanje čepova ) sasvim ok , po mokrom - pa ne bih baš rekao da treba voziti po jajcima  :mrgreen: - ajde možda malo pripaziti ( ali to vrijedi za svaku mokru vožnju ) .
Još i solidno traju , a malo koštaju ... Pritisak na 1 bar i ....deri.  (y)

A cura je rekla 80% off ...(  o tom postotku treba raspraviti  :mrgreen: ) Na benduru , naravno.

 
Pa plan mi je uzeti jos jedne gume koje bi bile više za cestu na proljece, najvjerojatnije komplet novih kotača da se ne zezam sa stavljanjem i skidanjem guma.
Razmišljala sam i o 50/50 dual sport ali kazu da je bolje ipak uzeti za off čepove. Naravno ovisno o tome koliko se mislim voziti. Do proljeca se svakako vidim vise na terenu, a za dalje cu vidjeti... Svakako cemo na Benduru raspraviti malo tu temu i hrpu ostalih s obzirom da sam nova u svemu...
 
To govoriš o postocima koji pišu na gumi, a ne omjeru stvarne vožnje. Sad je jasno.
Onda bi ove cestovnije gume kasnije bile E09 (jeftinija verzija) ili T63 (ako se još rade) ili MT21.
A ove terenske bi bile npr. C21/C02 (jeftinija verzija) ili nešto u tom stilu. AC10 kao prednja je ispala jako ugodno iznenađenje zasad.
C02 zapravo nije naročita guma, ali je prvi ozbiljni pomak u kros vode i jako dugo traje za takvu gumu.
Možda da odeš do Moto Jakopec u Samoboru i tamo odradiš konzultacije, kupovinu i montažu. Ivica se u to dosta razumije, samo treba ponijeti kliješta za izvlačenje informacija.
 
I da...na tehnički idi sa cestovnim gumama, ne kros.
Svake godine pizduni sve više toga gledaju.
Naravno, dimenzije nek odgovaraju onima iz knjižice.
 
clox said:
I da...na tehnički idi sa cestovnim gumama, ne kros.
Svake godine pizduni sve više toga gledaju.
Naravno, dimenzije nek odgovaraju onima iz knjižice.

Kad smo kod toga cijepio me lik na tehničkom baš zbog zadnje MT21, u korektnoj dimenziji (naprijed mi je Unicross).
Ne znam jel me slučajno dopala takva al nema E i piše "for US only".
A što je najbolje kad sam je naručivao planirao sam da mi to bude guma za tehnički i cestu tj u slučaju duljih transfera.
Naručena u Motoboxu, proizvedena u Brazilu :)

Preko bare je MT21 prva ugradnja na 690.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Za ADVgirl
Ako kupujes extra kotace za cestu onda neka budu supermoto kao na xt 660x kako bi imala stvarno zabavnu voznju na cesti, malo su skuplje gume i felge, ali i zabava je veca.
 
Ima smisla. Iako mislim da treba imati puno volje i vremena za mijenjati te kotače.
 
Nema smisla mijenjati kotače.
Pogotovo ne trebaju supermoto kotači. XTR se i na T63 po cesti super vozi. (ako ih još rade,istina )
Alternativa je neki hajdenau ili možda metzeler sahara 3 ( ako se i to još radi )
Ništa cestovnije od toga ne treba.

Na terenu ide dobro sa E09/T63 dok su nove.
Ali ja bi ipaak taj 'klizavi ' C02/C21 ...