Ajmo sada ovako , ako usisava smjesu u karter prilikom hoda klipa prema gore(ispuh) , nakon GMT klip se mora vratiti u DMT da bi usisao smjesu iz kartera pod tlakom kroz bypass kanal i usisni ventil , zatim opet mora ići u GMT i sabiti smjesu u kompresijskom prostoru , ali tada kretanjem klipa prema GMT ponovo usisava smjesu u karter :misli: .
Što se događa sa usisanom smjesom u radnom (ekspanzijskom taktu) kada se klip kreće od GMT prema DMT i oba su ventila u glavi zatvorena :misli: , a klip stvara tlak u karteru krećući se prema DMT i sabija smjesu koja se ne može pustiti u cilindar jer idućim kretanjem prema GMT u cilindru se vrši ispuh , a usis u karter je nemoguć jer se u njemu nalazi smjesa pod tlakom .
Iz tog razloga na usisu u karter bi trebao obavezno biti lamelarni ventil ,
a motor bi morao imati zajednički karter za više cilindara da bi mogao distribuirati smjesu pod tlakom u jedan od cilindara u fazi usisa , ali konstrukcijom zajedničkog kartera , gubi se podtlak koji omogućuje pravilan usis smjese :shock: , pa je ipak upitna funkcionalnost takve konstrukcije .
E jesam se :wc:
A tek nakon napisanog teksta pregled'o link
i tek sad vidim da ima ubrizgavanje goriva i total loss podmazivanje .