nixy
New member
neznam bas da li je to samo tako lako implementirati u postojecu tehnologiju ... budući da u gorivu ima sumpora a nakon goriva u cilindar dolazi voda , javit ce se sumporna kiselina koja i nije bas neki frend sa željezom/čelikom... alacdolje:
a vrlo vjerovatno bi se ta voda / vlaga mogla i u ulju pojavit....
tako da nije to samo tako... inace svaka pohvala covjeku za ideju ima tu nesto samo treba rijesit te neke "nedostatke"
dobra ideja je i ona BMW-ova da toplinom ispusnih plinova zagrijavaju vodu, i dobivaju paru i pomoću nje pokreću parnu turbinu koja daje nekih cca 13ks.... koje koriste za pogon pomoćnih uredjaja.... (alternator pumpe ulja, pumpa vode, klima itd...)
neznam tocno o kojem motoru se radi, mislim da sam lani negdje citao o tome....
naravno i to ima svojih nedostataka a najveci je niskotemperaturna korozija koja se javi kad ispusne plinove ohladimo....
a vrlo vjerovatno bi se ta voda / vlaga mogla i u ulju pojavit....
tako da nije to samo tako... inace svaka pohvala covjeku za ideju ima tu nesto samo treba rijesit te neke "nedostatke"
dobra ideja je i ona BMW-ova da toplinom ispusnih plinova zagrijavaju vodu, i dobivaju paru i pomoću nje pokreću parnu turbinu koja daje nekih cca 13ks.... koje koriste za pogon pomoćnih uredjaja.... (alternator pumpe ulja, pumpa vode, klima itd...)
neznam tocno o kojem motoru se radi, mislim da sam lani negdje citao o tome....
naravno i to ima svojih nedostataka a najveci je niskotemperaturna korozija koja se javi kad ispusne plinove ohladimo....