Honda cbf600

Moja Aprilia vec 51000 na Motulu 5100 (prijasnji vlasnik bio picajzla sve pisao pa znam,a ja nastavio s istim uljem).... ako moze italijanac onda japaner treba jos vise :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: diesel power
Moja CBF PC38 već 16 godina vozi na Motul 5100 10W40, jel 7100 vrijedi 20 eura više? U pravilu prođe oko 5000 između izmjena.
Ma jok, samo gas, eno je ima preko 100 000 km i nikad ništa, i ja mijenjam ulje svakih 6 000 km nekad i koju stotinu više ovisi kako dogovorim servis i eno ni vrag joj nije.
 
Moja Aprilia vec 51000 na Motulu 5100 (prijasnji vlasnik bio picajzla sve pisao pa znam,a ja nastavio s istim uljem).... ako moze italijanac onda japaner treba jos vise :ROFLMAO:
E imala bi 71000 da je na 7100 bila...

Ma jok, samo gas, eno je ima preko 100 000 km i nikad ništa, i ja mijenjam ulje svakih 6 000 km nekad i koju stotinu više ovisi kako dogovorim servis i eno ni vrag joj nije.
Super, taman tih 20 eura onda ide na kočionu tekućinu :D
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Luke and Octane
Ja sam jučer skužio da mi ne radi štop na prednju kočnicu. Skinem prekidač, on već ima tragove otvaranja od prije :LOL:
Rastavio, ošmirglao, sad dela.

Još kad stignu ulje i filter, pa će i moja u pogon.
 
  • Like
Reactions: Luke
Hej, moj se gasi na kon 7-10 min, sutra opet upalim, isto, znate li itko ovdje što se dogadja ?
 
Hrđa u rezervoaru i zaštopan filter goriva na pumpi? Tak je bar frendu bilo, dok nije sanirao rezervoar i očistio pumpu nije bilo vožnje u komadu duže od pola sata.
 
  • Like
Reactions: hondimir and Luke
Jel normalno da CBF 600 ima "zglob" na sredini kad se volan okreće lijevo desno? Znači kad ga se gura s jedne strane na drugu, u sredini "sjedne" u nešto.

S obzirom da mi treska volan na 50-60 km/h kad ga pustim, tražim što bi moglo biti.
 
Jel normalno da CBF 600 ima "zglob" na sredini kad se volan okreće lijevo desno? Znači kad ga se gura s jedne strane na drugu, u sredini "sjedne" u nešto.

S obzirom da mi treska volan na 50-60 km/h kad ga pustim, tražim što bi moglo biti.
otiša ti je ležaj volana.....
ništa strašno, to je potriošni materjal..... kugličasti (orginal) potraje 50+ 000 km. ovisno o uvjetima ... zamjenski sa valjcima i dosta više.....

trešnja volana može, ali prije ne mora imati veze s tim....... prije će bit do ležaja u prednjem/stražnjem kolu ili stanju i balansu gume..... najčešće je do kofera straga......
 
otiša ti je ležaj volana.....
Imaš možda preporuku servisa u Zagrebu, poželjno bliže Srednjacima (ili bar u tramvajskoj zoni) kome bih mogao odvesti motor?

trešnja volana može, ali prije ne mora imati veze s tim....... prije će bit do ležaja u prednjem/stražnjem kolu ili stanju i balansu gume..... najčešće je do kofera straga......
Svakako planiram balansirati kotače jer mi je sa prednjeg otpao uteg.
Dobro si spomenuo kofer, prvi put kad sam primjetio tu trešnju sam ga imao, imao ga i jučer kad sam primjetio, ali se ne sjećam jesam li primjećivao bez kofera.
Ležajevi kotača su dobri, tihi, glatki i bez lufta.