Honda cbf600

Pozdrav, eto vrijeme ide isto tako i kilometri a ona vozi i ide to čudo jedno. Nema se u čemu pisat puno, sve super.
Redovni servis i gari dalje.
 
Otvorio sam temu i pod rubriku oglasnik,ali možda će ovdje biti lakše naći.
Ako netko ima viška,za cbf 600(04-07) ili cbf(06-09) kupujem:
-retrovizore(po mogučnosti original)
-vizir(mra,givi,kappa)

Ponude na pp ili 0981662040
 
Pozdrav, evo sezona otvorena 01.01. bio na kavici, vozim se redovito pa tako i danas, nema garaže niti pametnog niti glupog punjača za akumulator, kao i 30 godina do sad, motor je vani pod ceradom, skinem ceradu upalim i vozim. Sretna nova godina 2023.
 
Pozdrav, imam pitanje jedno.

Imam CBF 600 N, PC38 sa karburatorom i neki dan sam ga gurao u dvorištu, mačka mi je došla pod noge i da ju ne nagazim sam izgubio ravnotežu i motor mi je pao. Nije udario, nego sam ga cijelo vrijeme kočio koliko sam mogao i spustio sam ga u travu. Nema oštećenja, legao je na slidere i ručicu kočnice. Dignuo ga kroz pola minute, ostavio 20-ak da stoji ako su se karbovi prelili. Pregledao sve, sve ok. Idem paliti, reko ajmo probati normalno, povučem čok, upali, malo zakašlje i krepa. Ok, upalim na pola čoka, pa stavim puni, sve ok, normalno. Vratim čok, normalno prima gas, sve pet. Sjedam, vozim i čudno mi ubrzava, štuca. Po zvuku nije misfire, ali je osjećaj sličan.
Reko ajd da ga provozam da pročisti grlo i nakon par minuta na cca. 3000 okretaja se dobio, nema više štucanja, normalno se vozio nekih 40-ak km.
Ok, danas ga palim, normalno upali, normalno se čuje, sve pet. I krenem se voziti, kad slična stvar, štuca na ubrzanju, ali manje izraženo nego prvi put. Štucao je nekih 10 kilometara (ali samo kod jačeg ubrzanja od 2000 do cca. 3500 okretaja), prestao i opet je sve ok bilo.
Otišao sam na benzinsku, nalio benzin (reko možda je loš benzin razlog, a da se pad samo poklopio), normalno vozio.

Na što bih mogao obratiti pažnju, što bi moglo biti?
 
Prvo ispusti iz svakog karba malo benzina, možda pomogne da izađe smeće i talog. Ako ne pomogne vjerojatno ćeš na pregled i čišćenje karbova. Nikad ne znaš gdje je stajala kakva mrvica smeća koja je prilikom izvrtanja došla na nezgodno mjesto. Ako nisi vičan otiđi do nekog servisa pa da ti dijagnozu postavi netko iskusniji.
 
  • Like
Reactions: Tauren
Hvala.
Budem ispustio, pa ćemo vidjeti kad se proljepša vrijeme sljedeći tjedan kako je.

Iskreno mi se ne da skidati karb i čistiti sve, ali još manje mi se plaća nekome. Joooj...
 
Ozbiljno?
Nisam nikad imao ništa sa karburatorom (osim kosilica), pa nemam iskustva.

Ispustio sam karbove, upalio, ispustio, upalio, ispustio i čini se ok. Vidjet ćemo u vožnji.
 
A prati kako ide dalje, ako i dalje bude štucala ja sam nosio negdje u blato karburator na čišćenje temeljito od kamenca i nakon toga sve super, al toje bilo jako davno.
 
A vidit ću da, sad ću još jednom ispustiti karbove, ne može štetiti, pa kad se osuši cesta budem probao voziti.
Vidit ću kad potrošim ovaj tank, možda dodam neki čistač.

Radio sam remont karbova na par auta tako da mi taj dio ne bi trebao biti problem, nego nisu bili moji auti pa nemam iskustva kako se ponašaju kad/ako se nađe neka prljavština.
E, a i prao sam motor pol sata prije nego je pao, ne znam jel voda mogla ući negdje u benzin. Znam da nebi trebala, ali uvijek može :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Luke
Da javim da sam ga jučer vozio i ponovno je trokirao na hladno, isto kao do sada. Odvezao sam cca. 130 kilometara, malo mu dušu vadio u par navrata i danas sam ga vozio i nije trokirao.
Ili je ta neka naslaga rastopljena i spaljena ili je problem bio u gorivu. Nije trokirao, natankao ga, parkirao, pao mi, upalio, trokirao, trokirao, nalio novi benzin sa druge benzinske, trokirao, prestao trokirati.

Vidjet ćemo sljedeći put jel i dalje ok (danas sam opet natočio "dobar" benzin), ali za sad se čini da je ok.

Hvala na pomoći i savjetima!
 
  • Like
Reactions: Luke
Da javim da sam ga jučer vozio i ponovno je trokirao na hladno, isto kao do sada. Odvezao sam cca. 130 kilometara, malo mu dušu vadio u par navrata i danas sam ga vozio i nije trokirao.
Ili je ta neka naslaga rastopljena i spaljena ili je problem bio u gorivu. Nije trokirao, natankao ga, parkirao, pao mi, upalio, trokirao, trokirao, nalio novi benzin sa druge benzinske, trokirao, prestao trokirati.

Vidjet ćemo sljedeći put jel i dalje ok (danas sam opet natočio "dobar" benzin), ali za sad se čini da je ok.

Hvala na pomoći i savjetima!
Budeš vidio, ali po ovim simptomima brijem da ti ne gine čišćenje fergazera u dogledno vrijeme.
 
Kad su na motoru zadnji puta mijenjane svjećice? Dosta ti je da jedna svjećica ne "okine" u nekom režimu okretaja svaki put i već imaš problem.
 
  • Like
Reactions: Luke
Jednom godišnje na puni tank i riješio si odnosno spriječio hrpu problema.
 

Attachments

  • Screenshot_20230128-120609.png
    Screenshot_20230128-120609.png
    318.6 KB · Views: 0
Budeš vidio, ali po ovim simptomima brijem da ti ne gine čišćenje fergazera u dogledno vrijeme.
Svakako onda radije probam sa aditivom, ne može škoditi.

Kad su na motoru zadnji puta mijenjane svjećice? Dosta ti je da jedna svjećica ne "okine" u nekom režimu okretaja svaki put i već imaš problem.
Ne znam koliko točno je prošlo, ali nekih cca. 11-12 tisuća. Po knjižici piše da treba svake 24 tisuće. Iridium su unutra.

Jednom godišnje na puni tank i riješio si odnosno spriječio hrpu problema.
Ajd budem probao, skroz sam zaboravio na Datacol, gledao sam samo Liqui Moly. Hvala!
 
Svakako onda radije probam sa aditivom, ne može škoditi.


Ne znam koliko točno je prošlo, ali nekih cca. 11-12 tisuća. Po knjižici piše da treba svake 24 tisuće. Iridium su unutra.


Ajd budem probao, skroz sam zaboravio na Datacol, gledao sam samo Liqui Moly. Hvala!
Aditiv kažeš...hmmmmm ako ti se išta ima oljuštit u tanku biće fešta.
 
  • Like
Reactions: Tauren