Moja Aprilia vec 51000 na Motulu 5100 (prijasnji vlasnik bio picajzla sve pisao pa znam,a ja nastavio s istim uljem).... ako moze italijanac onda japaner treba jos vise
Ma jok, samo gas, eno je ima preko 100 000 km i nikad ništa, i ja mijenjam ulje svakih 6 000 km nekad i koju stotinu više ovisi kako dogovorim servis i eno ni vrag joj nije.
Moja Aprilia vec 51000 na Motulu 5100 (prijasnji vlasnik bio picajzla sve pisao pa znam,a ja nastavio s istim uljem).... ako moze italijanac onda japaner treba jos vise
Ma jok, samo gas, eno je ima preko 100 000 km i nikad ništa, i ja mijenjam ulje svakih 6 000 km nekad i koju stotinu više ovisi kako dogovorim servis i eno ni vrag joj nije.
I eto još jedna zima prošla pod ceradom kao sve do sad, skinuo ceradu, upalio i gas dalje kao da nije stajala mjesec dana, definitivno najpouzdaniji motor u 32 godine vožnje motora.
Hrđa u rezervoaru i zaštopan filter goriva na pumpi? Tak je bar frendu bilo, dok nije sanirao rezervoar i očistio pumpu nije bilo vožnje u komadu duže od pola sata.
Jel normalno da CBF 600 ima "zglob" na sredini kad se volan okreće lijevo desno? Znači kad ga se gura s jedne strane na drugu, u sredini "sjedne" u nešto.
S obzirom da mi treska volan na 50-60 km/h kad ga pustim, tražim što bi moglo biti.
Jel normalno da CBF 600 ima "zglob" na sredini kad se volan okreće lijevo desno? Znači kad ga se gura s jedne strane na drugu, u sredini "sjedne" u nešto.
S obzirom da mi treska volan na 50-60 km/h kad ga pustim, tražim što bi moglo biti.
otiša ti je ležaj volana.....
ništa strašno, to je potriošni materjal..... kugličasti (orginal) potraje 50+ 000 km. ovisno o uvjetima ... zamjenski sa valjcima i dosta više.....
trešnja volana može, ali prije ne mora imati veze s tim....... prije će bit do ležaja u prednjem/stražnjem kolu ili stanju i balansu gume..... najčešće je do kofera straga......
trešnja volana može, ali prije ne mora imati veze s tim....... prije će bit do ležaja u prednjem/stražnjem kolu ili stanju i balansu gume..... najčešće je do kofera straga......
Svakako planiram balansirati kotače jer mi je sa prednjeg otpao uteg.
Dobro si spomenuo kofer, prvi put kad sam primjetio tu trešnju sam ga imao, imao ga i jučer kad sam primjetio, ali se ne sjećam jesam li primjećivao bez kofera.
Ležajevi kotača su dobri, tihi, glatki i bez lufta.