James1100 said:...ako se netko sjeti još čega, neka napiše. Samo mi nemojte drobiti od streetfighterima :?
...
motorash said:razmisljao sam da kupim CBX750, posle razocarenja u VFR750, nemojte me krivo shvatiti VFR Je tehnicki jedan od najsavrsenijh motora ikad, ali vozit ga po vrucini +30 duze od 100km to je za popizdit kako nenormalno greje, a bila se prodavala jedna lepa CBX750F 1985 godiste za 800eur sva u original stanju nista budzeno, ali kad sam se malo informisao o njoj i cuo za tu gomilu lanaca u njoj (iako su joj hidropodizaci ventila velik plus) shvatio sam da treba biti jako oprezan pri kupovini, ipak su to motori preko 25 godina stari i presli ko zna koliko km... i ja odustao :undecided:
al motorcina je samo taka
Imao sam dvije i nisam imao takvih problema, a putovao sam do mora 500-600 km ljeti, u dvoje i natovaren... :misli:motorash said:razocarenja u VFR750, nemojte me krivo shvatiti VFR Je tehnicki jedan od najsavrsenijh motora ikad, ali vozit ga po vrucini +30 duze od 100km to je za popizdit kako nenormalno greje,
..ne bih htio u off ali zatezači ili natezači nisu nikakav problem,imaš ih u HR za max. 7 dana isporučeno na kućnu adresu kao i lanci-možeš na p.p. ako te još uvijek zanima ili koga drugog..tkubasa said:ako te samo lanci sprijecavaju nemas se cega bojat, e-bay majka... boldorka je isto puna lanca, nije ih lako nac ali daju se nac, recimo dosao mi je lanac radilica-mjenjac iz eng. jbg. kostao je koliko je kostao ali nije da ga mjenjas svaki dan....
mada... puuuno veci problemi su zatezaci... to se teze nadje... natezac tog doticnog lanca nismo mogli nac a pri kraju je :?
tochka said:Izmerit dal ima kompresiju, mozda dihtung. Kreni od mjerenja
Nije iz rezervoara sigurno jer nije na motoru sipam joj goriva direktno u karburatoremario #8 said:To šištanje će bit iz rezervara, hoće de i iz nekih Kawasakija čut.
tochka said:znaci da gubi kompresiju, dihtung ili zazori
Ventili otvoreni a nemogu se štelovat ima hidro podizače bez ikakvog načina štelovanjatochka said:I jel si sazno di je kvar?