HONDA CROSSTURER

Super Jura said:
Zbroji se za šta ti motor treba.
Solo ili u dvoje, prtljaga ili bez, putovanja do mora ili bitno dalje, puno grada?

... ali na kraju svi kupimo onaj koji nam se više sviđa :LOL:

I sa "malim"možeš u dvoje do mora, u gradu če bit bolji nego veliki ...
VFR800 djeluje znatno lakši od velokg brata, največa zamjerka (za mene) je karakteristika motora (ne volim visoke okretaje  :? ). Do nekih 6500 okretaja skoro kao da voziš CBF600 a iznad 7000 postane skoro RR. Više bi po mome sudu odgovarao motor koji ima više okretnog momenta u nižim okretajima.
Mada je kao cijelina dobro pogođen i "prehod" rada sa 2 na 4 ventile ne osijeti se kao kod starog modela. Lanac po mome nije nedostatak.

Ili onaj za kojeg imamo novce  :mrgreen:


VTR 250 said:
A što nedostaje XT1200ZE SUPER TÉNÉRÉ ista klasa, kardan čak i cjena je tu negdje!?  :misli:

Zbog toga jer ovde pričamo o Hondi  :)


P.S. možda bi moderator mogao temu proširit i na VFR800X znači Crossrunera  :misli:
 
Samo znam da će bit honda.....još sve vaze i mislim....hvala što ste tu....od nc 750 x dct  preko cb 650 hornet do crosraner i vfr....imam i dilemu oko lijeve noge nije vise ko zdrava i supruga bi se vozila ne bi se vozila.....dajte ideje i vaše mišljenje. ..može i šale neću zamjerit.... (y)
 
Sredju said:
Nova Africa Twin.
:)
Malo velik obzirom na kotače čini mi se 18-21....ak se ne varam....cijena manja od crostourer malo veća od crosraner i ima dct....samo je velik....da se šminka po asfaltu ha ha.....bolje da ga vozi neko ko će ga iskoristit po makadam, pjesku i sl.....ali dobra ideja.....sve mi se čini da DCT mjenjac  moram.....vježbam nogu hodanjem....prije trčanjem pa me boli....dct siguran  (y)
 
thule_5689 said:
Možeš malo pojasniti sliku...i komentar :misli:

Super Jura said:
Fali mu 195.000 da bi stigao km na slici :wink:


Baš tako.

Slika je sa crostturer foruma. Momak ima godište 2012 i to je trenutno stanje. Kolko sam skontao promijenjeno na 140.000 tesnilo na kardanu i pumpu vode kod 216.000 km inače sami redoviti servisi.
Tesnilo promijenjeno u vremenu garancije, a na pumpu 50% popusta zbog produžene garancije.
 
Nova boja in ručno nastavljiv vizir za 2016 godinu. Mogli su uradit nešto više da se približe konkurenciji  :(

http://www.moto.it/news/honda-vfr1200x-crosstourer-e-travel-edition-2016.html

honda-crosstourer-2016.jpg
 
RideHard said:
a ni konkurencija njih još ne stiže po pitanju DCT-a  :D al vala mogli su ga napravit na dugme da se podešava

To je istina (DTC) ali ipak. Mogli su smanjit težu za par kg i možda ubacit "cruise kontrol", ABS sa funkcijom kočenja u zavoju (kao KTM i BMW) i kod ovijesa možda nešto elektronski podešljivo (BMW, KTM, Ducati ...)  :misli:
Tako bi motor bio znatno zanimljiviji u vidu konkurenata, barem po mome mišlenju.

A podešavanje ako radi kao kod CBF-a nema potrebe za dugmad  :mrgreen:
 
thule_5689 said:
Zašto? Da podignu težište motoru? Da se lakše ofuri suputnik? Da bolje grije sjedalo?  :misli:
Onda je najbolje spuh u vodoravni polozaj! 
 
thule_5689 said:
Zašto? Da podignu težište motoru? Da se lakše ofuri suputnik? Da bolje grije sjedalo?  :misli:

Na Varaderu ne grije ni malo, nego mi se čini da auspusi pod sicom više nisu u modi.

Tmax said:
To je istina (DTC) ali ipak. Mogli su smanjit težu za par kg i možda ubacit "cruise kontrol", ABS sa funkcijom kočenja u zavoju (kao KTM i BMW) i kod ovijesa možda nešto elektronski podešljivo (BMW, KTM, Ducati ...)  :misli:
Tako bi motor bio znatno zanimljiviji u vidu konkurenata, barem po mome mišlenju.

A podešavanje ako radi kao kod CBF-a nema potrebe za dugmad  :mrgreen:

Honda uvijek gura neku svoju filozofiju, kao da im je preko q osluhnuti tržište.
Kao da ih boli za prodajne rezultate :misli:
 
Super Jura said:
Honda uvijek gura neku svoju filozofiju, kao da im je preko q osluhnuti tržište.
Kao da ih boli za prodajne rezultate :misli:

I koji su prodajni rezultati? Koliko uopće Honda proda motocikala godišnje?