Honda INTEGRA 750

Shepa said:
Sve ovisi o stilu vožnje.
Kad san Sekiju minja pločice, prednje su bile ka iz dućana (ulje čisto ka sojino), a zadnje ka da je vozija s potegnutom ručnom (ulje ka mazut).

:neznam:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

kako neocekivano za njega  :LOL: :LOL: :LOL:
 
aprilliaaa said:
ma šta pričaš :misli: :mrgreen:
zna se kako češ dovest kočnice do pregrijavanja...da voziš i ludo kočiš ili da neznaš vozit pa stalno kočiš....di je tu filozofija
a siguran san da integrine kočnice ne možeš tek tako dovest do propadanja
pa šta seki, i ti voziš maxa pa to znači da si zakon u tom smislu :misli: :mrgreen: :jesus: moš mislit
i ovo "nemaš ga pa nemaš šta pričat" je besmislica
i tamo nizbrdo di se spušta lexmax ostaju bez kočnica i jači motori..., a bome se i on živ vratija :LOL:
:LOL: :LOL: aj sad polako ispocetka,svasta ti nadrobi... kakav zakon kakvi bakraci,kakvo propadanje  :LOL: :LOL: covjek napisao iz iskustva,i naravno da ti znas bolje  :mrgreen: :mrgreen:
 
E a znao sam da ne trebam nista pisati ali eto htio sam podijeliti vlastiti utisak koji sam stekao nakon 10-ak tisuca km na NC750X u usporedbi sa  Maxom koji sad na satu ima 40 000 km
Ne smatram se nekim vozacem niti tvrdim da moja voznja odgovara kocnicama Honda niti bilo sto slicno. Medjutim dosta putujem pa onda na ime tog dijela mogu reci moj (naglasavam samo moj) utisak tj iskustvo s oba motora.
Ponovit cu da me se Honda dojmila kao jako dobro pogodjen motor (Jucer isao do Rijeke s njom i nazad) i gust mi je voziti taj motor. Ali stojim pri misljenju da je jedan disk velika mana i da kocnice nisu na razini motora. S punim pravom vlasnika oba motora tvrdim da T-Max ima neusporedivo bolje kocnice pa sto god tko sad mislio i rekao.
O stilu voznje, znanju, gdje tko vozi i dokle, koliko ljudi znaju pa pisu, ili samo citaju pa pisu necu ulaziti ali ponavljam, sad mi je zao sto sam uopce sto i pisao

Stojte vi meni zdravi i veseli
 
Ne znam zašto te brinu forumski trolovi, super da si iznio svoje iskustvo jer smatram da to i jest smisao ovog foruma, ali se ono najčešće zamagli usred pustog laprdanja nekih čudnih tipova.
 
DiAbLeRo said:
Ne znam zašto te brinu forumski trolovi, super da si iznio svoje iskustvo jer smatram da to i jest smisao ovog foruma, ali se ono najčešće zamagli usred pustog laprdanja nekih čudnih tipova.
are you talking to me??  :LOL: :LOL: :LOL:  :mrgreen:

nego,pojma nema,jedan disk na Hondi je bolji od 2 trokuta na Maxu i 3 polucilindra
 
LexMax said:
E a znao sam da ne trebam nista pisati ali eto htio sam podijeliti vlastiti utisak koji sam stekao nakon 10-ak tisuca km na NC750X u usporedbi sa  Maxom koji sad na satu ima 40 000 km
Ne smatram se nekim vozacem niti tvrdim da moja voznja odgovara kocnicama Honda niti bilo sto slicno. Medjutim dosta putujem pa onda na ime tog dijela mogu reci moj (naglasavam samo moj) utisak tj iskustvo s oba motora.
Ponovit cu da me se Honda dojmila kao jako dobro pogodjen motor (Jucer isao do Rijeke s njom i nazad) i gust mi je voziti taj motor. Ali stojim pri misljenju da je jedan disk velika mana i da kocnice nisu na razini motora. S punim pravom vlasnika oba motora tvrdim da T-Max ima neusporedivo bolje kocnice pa sto god tko sad mislio i rekao.
O stilu voznje, znanju, gdje tko vozi i dokle, koliko ljudi znaju pa pisu, ili samo citaju pa pisu necu ulaziti ali ponavljam, sad mi je zao sto sam uopce sto i pisao

Stojte vi meni zdravi i veseli
samo filozofiramo :wink:
virujen ti to šta si napisa o svom iskustvu
i meni bi lipše figurala dva diska, a vjerojatno bi dobija i dodatnu snagu kočenja... ali
to su ovi iz honde zasigurno dobro napravili i odvagnuli i stavili jedan disk
a ono šta san ja vidija kad san ga vozija je da koći izvrsnooo, daleko bolje od mog SWa a s kojin san se bome nakočija i sta uvik di triba
a ono što oduševljava kod integrinih kočnica šta skoro da nemoš blokirat recimo zadnje kolo....pa se neš izvrnit i neće ti pobič zadnji kraj...ma izvrsno
recimo na tmaxu s lakočom blokiraš zadnje kolo...to traži malo privikavanje dok ovde na integri nemaš se šta mislit...stisni i koči
 
Honda Integra 750 S Sport 001

Aj nemojte mi sad svi odma poletit pa stvorit redove ispred Rutinga...
 
Jos uvik ruzna u 3pm
Nek mehaniku ubace u SW i malo ga dotiraju eto bombe
 
DiAbLeRo said:
Honda Integra 750 S Sport 001

Aj nemojte mi sad svi odma poletit pa stvorit redove ispred Rutinga...
Čeka se da dočekaju 2027-mu god. u salonu, do tad će im cijena past za parsto ojra, pa će ić 'ko alva. :mrgreen:
 
integra je mrak....oduševila me kako se lipo vozi.... da sam odma 2 kupio....a koči puuuunooooo bolje od Max-a....
 
milanche said:
Breki nemoguce sa jednim diskom naprijed,kaze seki?!?
Sekijev bolje koči jer ima Rizomine štipe.

:starac:



:mrgreen:
 
Sekijev koči i u rikverc. :misli: 8)
 
nek vidi testove na kočenje.... Tmaxa,bmw-a i integre....
 
na eicmi se očekuje dorađena integra...
novi ispušni dubljeg zvuka, sport mod S sada tri mape, led svitla, nove showa vilice, nove boje...
 
na ovim slikama se malo bolje vide detalji
ova druga je od nc750x-a, prepostavljam da će tako i izgledati straga :misli: