aprilliaaa
Well-known member
Odakle da počnem… SW600 je izvanredan GT skuter i tu nema dileme
Dokaz tome je to što je od početka njegove prodaje 2001. do današnjih dana ostao nepromijenjen i tek su se naši priateli japanci ove godine odlučili na redizajn i to samo plastika…mehanika ostala ista.
Kako izgleda SW…kako kome, meni je lip…elegantan. Još bolji dojam se dobije kada se sjedne na izvanredno sjedalo, sve je na dohvat, sve po miri, noge lako dohvate asfalt, ruke nigdje ne zapinju, noge se mogu i ispružiti, naslon se može podešavati. Zaštita od vjetra izvanredna, vjetar dohvaća samo glavu…a za to je tu i kaciga. Prostora ispod sjedala ima za dvije integralne kacige i još podosta sitnica. Tu su i prednja dva pretinca za sitnice, jedan je pod ključem i s utičnicom za recimo mob. Osobno ne volim vidjeti kufer na nijednom skuteru i motoru, a za njim skoro da nećete imat potrebe, osim ako ne vozite još nekoga sa sobom na neko putovanje, jer sve stane ispod sjedala. A može se i mali ruksak nasjesti između sjedala i volana, tu nalegne izvanredno i ne miče ni na većim brzinama.
Vožnja sa silver wingom je uživancija. Motor uglađen i pun snage, ne posustaje ni s dvoje na njemu. Vibracije nikakve. Idealan je za duža putovanja, za brze ceste i autoput. Manje mu pašu brzi kraći zavoji, radi koncepcije prednje vilice s jednim trokutom i veće dužine samog skutera. Maksimalna brzina po celeru je 185 km/h i tada se pali blokada. Stvarna brzina je približno 174 km/h. Ubrzanja su linearna, kazaljka malo uspori pri brzini 150-160 km/h.
Jako je dobro izbalansiran, čovjek bi rekao ovako sa strane gledajući da će radi veće težine nazad prednji kraj bježati vani, ali ne bježi. Bez straha se može «zaleći» i prati zacrtanu putanju. Ako se pretjera tu su i nogare koje počmu stugati po asfaltu i signaliziraju da se uspori. Samo nisu iritantno nisko postavljene kao kod nekih konkurenata, rekao bi taman.
Kako sam sklon «bržoj» vožnji malo sam dotjerao SW-a. Ugradio sam malossi variomat i auspuh, K@N filter zraka, podesio malo gorivo…, i otvrdnuo prednju vilicu… :lipotan:
Razlika u perfomansama je značajna. Ubrzanje s mjesta i među ubrzanja u bilo kojem režimu rada su značajno bolja i linearnija. Poboljšalo se i dinamika vožnje po zavojitoj cesti. Nije na nivou recimo t-maxa, ali je bolja od drugih maksija, a tu svoju «nesigurnost» u bržim kratkim zavojima nadoknađuje jakim motorom i većom kubikažom, tako da u konačnosti dođe na svoje :bananarace:
Jedini minus bi dao krtim i osjetljivim plastikama, posebno onoj maloj ispred vizira koja često puca na mjestima hvatanja gornjih vida uslijed vibracija vizira pri većim brzinama. Možda se to jedino meni i dešava uslijed (priznat ću) nenormalnog korištenja za jedan GT skuter.
Vjerojatno san zaboravio još što pohvaliti, ako se sjetim budem dopisao. Silver Wing je ***eno dobar i n e u n i š t i v.
Ovo je moj presubjektivan sud :lipotan:
http://www.youtube.com/watch?v=UuVtzkrUeL0&feature=PlayList&p=5524028BD8B5CF9A&index=0&playnext=1
Dokaz tome je to što je od početka njegove prodaje 2001. do današnjih dana ostao nepromijenjen i tek su se naši priateli japanci ove godine odlučili na redizajn i to samo plastika…mehanika ostala ista.
Kako izgleda SW…kako kome, meni je lip…elegantan. Još bolji dojam se dobije kada se sjedne na izvanredno sjedalo, sve je na dohvat, sve po miri, noge lako dohvate asfalt, ruke nigdje ne zapinju, noge se mogu i ispružiti, naslon se može podešavati. Zaštita od vjetra izvanredna, vjetar dohvaća samo glavu…a za to je tu i kaciga. Prostora ispod sjedala ima za dvije integralne kacige i još podosta sitnica. Tu su i prednja dva pretinca za sitnice, jedan je pod ključem i s utičnicom za recimo mob. Osobno ne volim vidjeti kufer na nijednom skuteru i motoru, a za njim skoro da nećete imat potrebe, osim ako ne vozite još nekoga sa sobom na neko putovanje, jer sve stane ispod sjedala. A može se i mali ruksak nasjesti između sjedala i volana, tu nalegne izvanredno i ne miče ni na većim brzinama.
Vožnja sa silver wingom je uživancija. Motor uglađen i pun snage, ne posustaje ni s dvoje na njemu. Vibracije nikakve. Idealan je za duža putovanja, za brze ceste i autoput. Manje mu pašu brzi kraći zavoji, radi koncepcije prednje vilice s jednim trokutom i veće dužine samog skutera. Maksimalna brzina po celeru je 185 km/h i tada se pali blokada. Stvarna brzina je približno 174 km/h. Ubrzanja su linearna, kazaljka malo uspori pri brzini 150-160 km/h.
Jako je dobro izbalansiran, čovjek bi rekao ovako sa strane gledajući da će radi veće težine nazad prednji kraj bježati vani, ali ne bježi. Bez straha se može «zaleći» i prati zacrtanu putanju. Ako se pretjera tu su i nogare koje počmu stugati po asfaltu i signaliziraju da se uspori. Samo nisu iritantno nisko postavljene kao kod nekih konkurenata, rekao bi taman.
Kako sam sklon «bržoj» vožnji malo sam dotjerao SW-a. Ugradio sam malossi variomat i auspuh, K@N filter zraka, podesio malo gorivo…, i otvrdnuo prednju vilicu… :lipotan:
Razlika u perfomansama je značajna. Ubrzanje s mjesta i među ubrzanja u bilo kojem režimu rada su značajno bolja i linearnija. Poboljšalo se i dinamika vožnje po zavojitoj cesti. Nije na nivou recimo t-maxa, ali je bolja od drugih maksija, a tu svoju «nesigurnost» u bržim kratkim zavojima nadoknađuje jakim motorom i većom kubikažom, tako da u konačnosti dođe na svoje :bananarace:
Jedini minus bi dao krtim i osjetljivim plastikama, posebno onoj maloj ispred vizira koja često puca na mjestima hvatanja gornjih vida uslijed vibracija vizira pri većim brzinama. Možda se to jedino meni i dešava uslijed (priznat ću) nenormalnog korištenja za jedan GT skuter.
Vjerojatno san zaboravio još što pohvaliti, ako se sjetim budem dopisao. Silver Wing je ***eno dobar i n e u n i š t i v.
Ovo je moj presubjektivan sud :lipotan:
http://www.youtube.com/watch?v=UuVtzkrUeL0&feature=PlayList&p=5524028BD8B5CF9A&index=0&playnext=1