Honda silver wing 600

aprilliaaa

Well-known member
Odakle da počnem… SW600 je izvanredan GT skuter i tu nema dileme :)
Dokaz tome je to što je od početka njegove prodaje 2001. do današnjih dana ostao nepromijenjen i tek su se naši priateli japanci ove godine odlučili na redizajn i to samo plastika…mehanika ostala ista.

Kako izgleda SW…kako kome, meni je lip…elegantan. Još bolji dojam se dobije kada se sjedne na izvanredno sjedalo, sve je na dohvat, sve po miri, noge lako dohvate asfalt, ruke nigdje ne zapinju, noge se mogu i ispružiti, naslon se može podešavati. Zaštita od vjetra izvanredna, vjetar dohvaća samo glavu…a za to je tu i kaciga. Prostora ispod sjedala ima za dvije integralne kacige i još podosta sitnica. Tu su i prednja dva pretinca za sitnice, jedan je pod ključem i s utičnicom za recimo mob. Osobno ne volim vidjeti kufer na nijednom skuteru i motoru, a za njim skoro da nećete imat potrebe, osim ako ne vozite još nekoga sa sobom na neko putovanje, jer sve stane ispod sjedala. A može se i mali ruksak nasjesti između sjedala i volana, tu nalegne izvanredno i ne miče ni na većim brzinama.

Vožnja sa silver wingom je uživancija. Motor uglađen i pun snage, ne posustaje ni s dvoje na njemu. Vibracije nikakve. Idealan je za duža putovanja, za brze ceste i autoput. Manje mu pašu brzi kraći zavoji, radi koncepcije prednje vilice s jednim trokutom i veće dužine samog skutera. Maksimalna brzina po celeru je 185 km/h i tada se pali blokada. Stvarna brzina je približno 174 km/h. Ubrzanja su linearna, kazaljka malo uspori pri brzini 150-160 km/h.
Jako je dobro izbalansiran, čovjek bi rekao ovako sa strane gledajući da će radi veće težine nazad prednji kraj bježati vani, ali ne bježi. Bez straha se može «zaleći» i prati zacrtanu putanju. Ako se pretjera tu su i nogare koje počmu stugati po asfaltu i signaliziraju da se uspori. Samo nisu iritantno nisko postavljene kao kod nekih konkurenata, rekao bi taman.

Kako sam sklon «bržoj» vožnji  :LOL: malo sam dotjerao SW-a. Ugradio sam malossi variomat i auspuh, K@N filter zraka, podesio malo gorivo…, i otvrdnuo prednju vilicu… :lipotan:
Razlika u perfomansama je značajna. Ubrzanje s mjesta i među ubrzanja u bilo kojem režimu rada su značajno bolja i linearnija. Poboljšalo se i dinamika vožnje po zavojitoj cesti. Nije na nivou recimo t-maxa, ali je bolja od drugih maksija, a tu svoju «nesigurnost» u bržim kratkim zavojima nadoknađuje jakim motorom i većom kubikažom, tako da u konačnosti dođe na svoje  :bananarace:

Jedini minus bi dao krtim i osjetljivim plastikama, posebno onoj maloj ispred vizira koja često puca na mjestima hvatanja gornjih vida uslijed vibracija vizira pri većim brzinama. Možda se to jedino meni i dešava uslijed (priznat ću) nenormalnog korištenja za jedan GT skuter.

Vjerojatno san zaboravio još što pohvaliti, ako se sjetim budem dopisao. Silver Wing je ***eno dobar i  n e u n i š t i v.

Ovo je moj presubjektivan sud  :lipotan:
http://www.youtube.com/watch?v=UuVtzkrUeL0&feature=PlayList&p=5524028BD8B5CF9A&index=0&playnext=1
 
svaka cast na osvrtu.
par pitanja, koja je godina koliko kilometara i neki kvar mozda? :mrgreen:
 
honda xr said:
svaka cast na osvrtu.
par pitanja, koja je godina koliko kilometara i neki kvar mozda? :mrgreen:

godina proizvodnje 2002. izašao iz dučana 2005. kada je i prva reg. kvarova nikakvih, ostalo tajna 8)
 
Ako noge nisu ispružene, koliko ima mjesta do volana, da li zapinju (ja sam visok 195cm)? Kako se potrošnja kreće - po gredu, otvorena cesta? Imaš možda još koju sliku?  (y)
 
Kresimir-Ri said:
Ako noge nisu ispružene, koliko ima mjesta do volana, da li zapinju (ja sam visok 195cm)? Kako se potrošnja kreće - po gredu, otvorena cesta? Imaš možda još koju sliku?  (y)

visok si poprilično :wink: a mislin da ti kolina neće zapinjat za ručke volana jer su dosta visoko postavljene...moraš to probat sam.
naslon se pomće po dužini, pa se i tu dobije par cm-a
za potrošnju ti nisan najbolje mjerilo, a nemože u najjačem tempu s ovako otvorenim i dorađenim kao moj...preko 7,5 l.
 
Kakav je za provlačit se gradom? Malo me strah da ni pretežak. Gledam za uzet možda nekog polovnog, dosta su povoljniji od ostalih maksi skutera!
 
nemaš straha, lak je za upravljat, najlakši od maxija. prednost mu je što su mu retrovizori na volanu pa možeš za provuć se malo s volanom livo desno, što kod onih čiji je retrovizir na oplatama nemožeš. a i noge lako nasloniš na asfalt. neman nikakvih zapreka glede provlačenja.
a što se tiće povoljnosti to je radi stare priče od prije par godina kada se na naše tržište tj. u split provukla pošiljka od cca 50-ak komada po diskontnoj cijeni. i dan danas im je ista cijena i ja ću svoga prodat za istu cijenu z akoju san ga kupija.
 
na ovo pitanje ti opet nemogu dat relevantan odgovor 8)
ja san na servisu svakih 5-6 tkm, prominin uvik ulje i filter ulja (po manualu se to mjenja svakih 12 tkm), remen san prominija na 16 tkm (po manualu na 24 tkm) svjećice čini mi se na 18 tkm, ostalo nisan ima potrebe ništa dirati...a je disk pločice i gume :wink: to je sve stvar načina vožnje
sve što san promjenija prije vremena to je isključivo radi svoje sigurnosti i radi malo žešćeg korištenja :LOL:
 
Ne mogu vjerovati, izmjena ulja 12t/km. Meni u tom periodu uzmu 1840kn ili 4 izmjene, ako još netko napiše uštedjeti će te na Yamahi jer nema uljni filter :uzi:
 
i uz to zaboravi na doljevanje i kontrole nivoa ulja, ma kako vozio i što god radio nivo uvijek isti :wink:
 
aprilliaaa said:
na ovo pitanje ti opet nemogu dat relevantan odgovor 8)
ja san na servisu svakih 5-6 tkm, prominin uvik ulje i filter ulja (po manualu se to mjenja svakih 12 tkm), remen san prominija na 16 tkm (po manualu na 24 tkm) svjećice čini mi se na 18 tkm, ostalo nisan ima potrebe ništa dirati...a je disk pločice i gume :wink: to je sve stvar načina vožnje
sve što san promjenija prije vremena to je isključivo radi svoje sigurnosti i radi malo žešćeg korištenja :LOL:
Veliki servis, znači promjena remena i rolica, koliko dođe?
 
Kresimir-Ri said:
Veliki servis, znači promjena remena i rolica, koliko dođe?

remen je oko 1000-1100 kn, a rolice zaboravi, to je neuništivo. pa evo kad ja nisan uspija uništiti malossijeve u ovoliko kilometara onda originalne traju vječno. a remen na 24000 km jednostavno nikakv trošak na tolikoj kilometraži.
največi trošak je benzina, gume i disk pločice...ako se voziš :wink:
 
aprilliaaa said:
i uz to zaboravi na doljevanje i kontrole nivoa ulja, ma kako vozio i što god radio nivo uvijek isti :wink:
bitno je da skuter ne proizvodi ulje... :mrgreen: znaš na šta mislin... (y)
 
zanimljiv osvrt,svaka cast skuteru,meni je osobno ruzan al da je kvalitetan (prakticki neunistiv) to mu niko ne moze porec,
par mojih prijatelja sta su stvarno vozili sve i svasta uvik govore da im je SW zakon,

ja kad sam kupova majestya sam prvo posla mail hondi u HR da oce li izlazit novi sw 600,kad su mi negativno
odgovorili onda sam se okrenia yamahi
 
Ja bi samo u svojoj maniri naglasio nerješivo paljenje obloga kvačila zbog kojih dolazi do neškodljive, ali jako iritantne škripe pri kretanju, uz zatrzavanje cijelog vozila.
Sramota za vozilo takve cijene (ne mislim na ovu diskontnu)