Od stvari koje redovito odlaze na Varaderu (SD02 2003-) nisam spomenuo dihtung auspuha.
Postoje 3 dihtunga, a redovito i jedino odlazi onaj na izlazu iz 2. cilindra. Valjda mu ne paše visoka temperatura jer se 2. cilindar lošije hladi, a dihtung prije ode ako je motor puno vožen po gradu ili sa velikim gasom po autoputu.
Nema pravila na kojim km će otići jer ovisi o stilu i mjestu vožnje. Nekom ode na 15.000, a nekom na 40.000 km. Čini mi se da je dihtung koji se kasnije ugrađuje lošiji od originala i da ode prije.
Ako ne znate kako ćete prepoznati pregoreni dihtung motor se čuje sve glasnije, na početku diskretno, a kasnije grmi da mi je neugodno voziti se po gradu. I, naravno, puca iz auspuha na abgasu. Čak bi rekao da motor nešto lošije ide jer dobiva krive informacije od senzora.
Sam dihtung košta nekakvih 15 eura, ali je na zeznutom mjestu i treba 2-3 sata da se promjeni i to košta.