HONDA VARADERO1000

U Hrvatskoj nema Varadera s ABS-om  :misli:


Gledam sada cijene u Sloveniji. Model s ABS-om je 9.990,00 €, odnosno nešto malo više od 73.000 kn  :?
 
smarty said:
U Hrvatskoj nema Varadera s ABS-om  :misli:


Gledam sada cijene u Sloveniji. Model s ABS-om je 9.990,00 €, odnosno nešto malo više od 73.000 kn  :?

Ooo, ima, ima!

Najmanje 2 uvezena privatno i najmanje 1 kupljen preko Rutinga/Top mota (ali po narudžbi).

O slo cijeni možemo sanjati... ili sami uvesti...
 
Super Jura said:
Ooo, ima, ima!

Najmanje 2 uvezena privatno i najmanje 1 kupljen preko Rutinga/Top mota (ali po narudžbi).

O slo cijeni možemo sanjati... ili sami uvesti...

Ma mislio sam kod uvoznika, znam da je tvoj/Vaš došao iz SLO sa ABS-om.
Znaš možda koliko ga naplaćuje Ruting/Top, ako se kod njih naručuje s ABS-om  :misli:

...koliko se realno možda uštedjeti uvozom iz Slovenije? Čitao sam negdje o tvom uvozu, ali sam zaboravio tolika je na kraju bila konačna i realna ušteda?...
 
smarty said:
Ma mislio sam kod uvoznika, znam da je tvoj/Vaš došao iz SLO sa ABS-om.
Znaš možda koliko ga naplaćuje Ruting/Top, ako se kod njih naručuje s ABS-om  :misli:

...koliko se realno možda uštedjeti uvozom iz Slovenije? Čitao sam negdje o tvom uvozu, ali sam zaboravio tolika je na kraju bila konačna i realna ušteda?...

Uvezao sam iz Austrije i cijena u Slo mi se čini bolja.

Neznam točnu cijenu sa ABSom kod nas (zvrcni Top moto).

Zahvaljujući dodatnoj opremi koju sam dobio besplatno na motorou izašao me kao u HR bez ABSa. Ali je prevelika zafrkancija sa uvozom.

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,15726.0.html
 
Super Jura said:
Uvezao sam iz Austrije i cijena u Slo mi se čini bolja.

Neznam točnu cijenu sa ABSom kod nas (zvrcni Top moto).

Zahvaljujući dodatnoj opremi koju sam dobio besplatno na motorou izašao me kao u HR bez ABSa. Ali je prevelika zafrkancija sa uvozom.

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,15726.0.html

E da, tu sam čitao; i na kraju ne znam koliko je ustvari vrijedno, jer izgubiš puno previše vremena s tim :?

A tko zna, možda uđemo u EU prije nego ja skupim lovu za novi motorkotač  :mrgreen: :LOL:
 
Ima li ko Akrape ili neke druge auspuhe na Varaderu?Tija bi stavit neke pa da malo popricamo... (y)
 
evo, obećao sam ranije da ću po povratku s godišnjeg, pokazati slike ukrasne maske cijevi od auspuha s donje strane,
onih par varova su stvarno ružno izgledala
 
been said:
evo, obećao sam ranije da ću po povratku s godišnjeg, pokazati slike ukrasne maske cijevi od auspuha s donje strane,
onih par varova su stvarno ružno izgledala
Kupljeno?!Ili sam svoj majstor?
 
been said:
evo, obećao sam ranije da ću po povratku s godišnjeg, pokazati slike ukrasne maske cijevi od auspuha s donje strane,
onih par varova su stvarno ružno izgledala

Ovo je stvarno najs  (y)
 
sam svoj majstor, zapravo ja sam samo asistirao a stariji gospon radio, ukratko, rostfrajna cijev prerezana uzduž, malo zezancije s rezanjem da se pogodi kut pa malo s distancerima (jedan kraj zavaren za masku a drugi služi da se zaštita pričvrsti  za ispušnu cijev),
onaj mali  komad je ostao nepokriven jer je on polukružan a s obzirom da na njemu nema vidljivih varova pa nije tako ružan nije nam se dalo zezati s time
 
Od stvari koje redovito odlaze na Varaderu (SD02 2003-) nisam spomenuo dihtung auspuha.

Postoje 3 dihtunga, a redovito i jedino odlazi onaj na izlazu iz 2. cilindra. Valjda mu ne paše visoka temperatura jer se 2. cilindar lošije hladi, a dihtung prije ode ako je motor puno vožen po gradu ili sa velikim gasom po autoputu.

Nema pravila na kojim km će otići jer ovisi o stilu i mjestu vožnje. Nekom ode na 15.000, a nekom na 40.000 km. Čini mi se da je dihtung koji se kasnije ugrađuje lošiji od originala i da ode prije.

Ako ne znate kako ćete prepoznati pregoreni dihtung motor se čuje sve glasnije, na početku diskretno, a kasnije grmi da mi je neugodno voziti se po gradu. I, naravno, puca iz auspuha na abgasu. Čak bi rekao da motor nešto lošije ide jer dobiva krive informacije od senzora.

Sam dihtung košta nekakvih 15 eura, ali je na zeznutom mjestu i treba 2-3 sata da se promjeni i to košta.
 
Možda sam već i pitao, pa zaboravio, ...

Servisni intervali kod Honde? Svakih koliko?
 
Honda Hrvatska kaze nakon 6000 a cili svit nakon 10000 km....Uzimaju nam pare bezveze.Zato dok je garancija u trajanju servisiram nakon 6000 a posli sigurno nakon 10000 km....
 
wbst said:
Honda Hrvatska kaze nakon 6000 a cili svit nakon 10000 km....Uzimaju nam pare bezveze.Zato dok je garancija u trajanju servisiram nakon 6000 a posli sigurno nakon 10000 km....

... 12000 km?  :misli:
 
Super Jura said:
... 12000 km?  :misli:
Mozda si u pravu...Nisam imao manul kraj sebe kad sam pisao pa nisam bio siguran za kilometrazu.Samo znam da je nakon 10-12 tisuca km... (y)
 
Dok sam vozio Varadera preporuka je bila servis na 6000, a mijenjanje ulja na 12000.
Jedini razlog za servis na 6000 mi je bio uzimanje para!  :wink:
...iako kad malo bolje razmilim tko nista ne kuzi najbolje da ode pregledati motor na svakih 6000. Nemojte polaziti od sebe: ima ljudi koji ne kuze i ne kontroliraju ni stanje plocica, ni kolicinu ulja, ni nikoji klinac-palac. Za takve je 6000 servisni interval opravdan.  (y)
 
Tražim puno od Varadera, vozim ga živahno, ne prodajem ga sa 20.000 km, ne želim da me 4000 km od kuće ostavi na cesti i zato mi ga nije problem odvesti svakih 6000 na servis  :wink:

Naravno da se svaki servis može napraviti i doma (tko zna).
 
A sta davam kazem na ovo?!Puno razloga ima i za i protiv servisa na 6000km.Ja sam misljenja da Hrvatska  njeni serviseri i nisu nesto ni bolji ni pametniji od ostatka svijeta.Ako je svugdje Honda kaze da je servis na nekoj kilometrazi onda bi to trebao biti i zakon kod nas,zar ne? A ovaj ruting nam uzima pare nepotrebno pa ti to nazovi kako hoces  (y)
 
Odgovaraju mi tako česti servisi zbog mene, a ne zbog Rutinga.

Ulje ionako može izdržati i 15.000 km  :wink: