Honda VF750F 85g.

nikoknez

New member
Pozdrav svima, prijatelj mi prodaje navedenu hondu u originalnom stanju plavo-bijelo-crvenu 67.000km sa zlatnim felgama, zanima me Vaše mišljenje o tom motoru, čuo sam svašta od onoga da su nepoderive do druge krajnosti da taj v4 nije dobar zbog nekakvog lanca, slabog podmazivanja i sl.????????!!!!!!!
 
to nemoj kupiti ni za zivu glavu taj model rc15 je i honda proglasila kao promasen  :palacdolje: a ima toliko mana koliko svi zajedno vfri poslije nje nemaju
 
hm :misli: :misli:, pregledao sam ga stvarno je u odličnom stanju, ne znam šta bi mogao kupti, sve šta sm tražio tipa cb, gpz,gpx su bili krševi!
 
sve kaj si nabrojao su bolji motori od tog vfa,cbx pogledaj a i star gsxri i vfri nisu losi  (y)
 
Nema VF-a 87g.....
-86 je zadnja godina,iste godine je krenuo u prodaju vfr750f i u americi vfr700 interceptor.

ili neštima godište ili model.
 
Kod prijatelja iz Sl.Broda je, stoji u garaži već mjesecima on vozi novog gsxr-a 1000, pa ovaj leži ispod plahte!
 
KAMENI DJ said:
Nema VF-a 87g.....
-86 je zadnja godina,iste godine je krenuo u prodaju vfr750f i u americi vfr700 interceptor.

ili neštima godište ili model.
definitivno  8)
 
da se naci 87g jer je bila u prodaji mislim cak i do 88g a interceptor je nesto drugo od vfra vfr700f je bio za australsko i usa trziste ,prvi interceptor je bio vf750f a vfr interceptor je imao dosta razlika u odnosu na obicne vfr modele a naj veca razlika je agregat od rc30 koji je imao 115ks
 
RC46 said:
da se naci 87g jer je bila u prodaji mislim cak i do 88g a interceptor je nesto drugo od vfra vfr700f je bio za australsko i usa trziste ,prvi interceptor je bio vf750f a vfr interceptor je imao dosta razlika u odnosu na obicne vfr modele a naj veca razlika je agregat od rc30 koji je imao 115ks
A jebiga, nije ovakav, nema donji dio oklopa, mašina se vidi!
 
evo slikice da ih razlikuju koji neznaju ,vfre sam imao sve osim ovog naj zadnjeg  :wink:
 
nikoknez said:
A jebiga, nije ovakav, nema donji dio oklopa, mašina se vidi!

te sa full oklopom se nisu prodavale na svim trzistima
 
RC46 said:
evo slikice da ih razlikuju koji neznaju ,vfre sam imao sve osim ovog naj zadnjeg  :wink:
Isti model kao na prvoj slici samo ima skroz zlatne felge i crvene crte po oklopima
 
takvog je imao frend par godina, '86. godište ako se dobro sjećam, motor je imao mislim 90 tkm dok ga je prodao, sa zlatnim felgama, nikada ga nije ni taknuo što se popravaka tiče, 90 konja ako se ne varam
tak da neznam zašto je promašen, osim što je možda preslab, ali to je dvojbeno..kako kome
najbolje da ga poslikaš pa da vidimo o ćemu se radi
 
MOONSHIELD said:
takvog je imao frend par godina, '86. godište ako se dobro sjećam, motor je imao mislim 90 tkm dok ga je prodao, sa zlatnim felgama, nikada ga nije ni taknuo što se popravaka tiče, 90 konja ako se ne varam
tak da neznam zašto je promašen, osim što je možda preslab, ali to je dvojbeno..kako kome
najbolje da ga poslikaš pa da vidimo o ćemu se radi
Ok, poslikat cu ga da ga vidite, jedino što treba radit po njemu je semering na vilici i to bi trebalo biti to!
 
čisto okvirno, frend je svojeg prodao za 1800 eura pred 2 godine, i mislim da je i previše dobio, iako je bio u dobrom stanju kolko se sjećam..
 
MOONSHIELD said:
čisto okvirno, frend je svojeg prodao za 1800 eura pred 2 godine, i mislim da je i previše dobio, iako je bio u dobrom stanju kolko se sjećam..
Traži oko 10.000kn
 
Vrlo jednostavno provjeriš godište,imaš pločicu s desne strane na kojoj piše godište i sigurno snaga(88 konja).

(strelica na slici)

vrijednost zavisi u kakvom je vanjskom i unutrašnjem stanju,a i da li su papiri čisti :wink:.

sretno sa kupovinom jer su djelovi skupi ko dragi kamen.

ps imao sam 86 godište i bio oduševljen s mašinom,ali su prijašnji gazde volili izvoditi kondorov let pa mi nije bila isplativa za dovesti je u originalno stanje.