Honda VF750F 85g.

MOONSHIELD said:
takvog je imao frend par godina, '86. godište ako se dobro sjećam, motor je imao mislim 90 tkm dok ga je prodao, sa zlatnim felgama, nikada ga nije ni taknuo što se popravaka tiče, 90 konja ako se ne varam
tak da neznam zašto je promašen, osim što je možda preslab, ali to je dvojbeno..kako kome
najbolje da ga poslikaš pa da vidimo o ćemu se radi

sve i jedna su protukle na radilici  :palacdolje: nekima su znali pucati i sarafi na klipnjacama  :palacdolje: sa fregazerima i membranama je uvijek bilo problema a i lanci razvodnog mehanizma kao i spaneri joj nisu bili slavna tocka ,bas zbog tog kompliciranog i skupog sustava je vf1000r i vfr presao na razvod preko zupcanika ,honda je da bi donekle ispravila svoje promasaje na rc15 taj agregat malo doradila usavrsila i prodavala ga jos dugo nakon gasenja vfke tocnije do 2004g u modelu vf750c magna ,ili do 2002 nisam 100posto siguran
 
KAMENI DJ said:
Vrlo jednostavno provjeriš godište,imaš pločicu s desne strane na kojoj piše godište i sigurno snaga(88 konja).

(strelica na slici)

vrijednost zavisi u kakvom je vanjskom i unutrašnjem stanju,a i da li su papiri čisti :wink:.

sretno sa kupovinom jer su djelovi skupi ko dragi kamen.

ps imao sam 86 godište i bio oduševljen s mašinom,ali su prijašnji gazde volili izvoditi kondorov let pa mi nije bila isplativa za dovesti je u originalno stanje.
Identična je kao ova tvoja sa slike!
 
RC46 said:
sve i jedna su protukle na radilici  :palacdolje: nekima su znali pucati i sarafi na klipnjacama  :palacdolje: sa fregazerima i membranama je uvijek bilo problema a i lanci razvodnog mehanizma kao i spaneri joj nisu bili slavna tocka ,bas zbog tog kompliciranog i skupog sustava je vf1000r i vfr presao na razvod preko zupcanika ,honda je da bi donekle ispravila svoje promasaje na rc15 taj agregat malo doradila usavrsila i prodavala ga jos dugo nakon gasenja vfke tocnije do 2004g u modelu vf750c magna ,ili do 2002 nisam 100posto siguran

85 godine su izašli modeli bez problema sa podmazivanjem bregastih u glavi i sa problemom podmazivanja radilice.<Za havariju radilice su u najviše slučaja bili krivi korisnici koji su ih vrtili "na hladno" što nikako nisu podnosile.
Problem sa kratkim trajanjem razvodnog lanca i automatskog španera sa klizačima je i dalje ostao,i kada se ustanovi da toga ima puta 2 ispada cifra od nekih 4000 kn bez rada.

Na mojoj 86g.nisam imao nikakvih problema kao i nekoliko prijašnjih vlasnika.Mašina je prodana sretnom vlasniku koliko se sječam negdje u Gradišku.Njegova je šasija bila bezprekorna ali se mašina razletila(radilica)pošto je bila 82-83g.
 
nikoknez said:
Identična je kao ova tvoja sa slike!
takvu je potpuno istu i frend imao
uglavnom, 10 tkn nije puno, spusti ga na 9000 i to je to, samo gledaj da nemaš previše davanja što se tiče potrošnog materijala i rege..ako sve treba mijenjati (gume, lanac, lančanici, kočnice, nova rega) odustani od toga jer ti se neće isplatiti (y)
 
MOONSHIELD said:
takvu je potpuno istu i frend imao
uglavnom, 10 tkn nije puno, spusti ga na 9000 i to je to, samo gledaj da nemaš previše davanja što se tiče potrošnog materijala i rege..ako sve treba mijenjati (gume, lanac, lančanici, kočnice, nova rega) odustani od toga jer ti se neće isplatiti (y)
Sorry, sad sam se čuo sa njim, 1985g je i treba servisirat prednju vilicu i prekidač za gašenje ne radi!
Slike slijede!
 
nikoknez said:
Sorry, sad sam se čuo sa njim, 1985g je i treba servisirat prednju vilicu i prekidač za gašenje ne radi!
Slike slijede!
kakav servis prednje vilice?? ako su svinute ništa od toga, ako treba promijeniti semeringe i ulje to ti je nekih 300-400 kn max.
prekidač za gašenje ti ni ne treba, ja ga osobno koristim 2 puta na godinu cca., i to nepotrebno..
 
MOONSHIELD said:
kakav servis prednje vilice?? ako su svinute ništa od toga, ako treba promijeniti semeringe i ulje to ti je nekih 300-400 kn max.
prekidač za gašenje ti ni ne treba, ja ga osobno koristim 2 puta na godinu cca., i to nepotrebno..
Ma mislim na semering!
 
nikoknez said:
Ma mislim na semering!

Pogledaj gornji dio štapova vilica po kojem klize semerinzi,ako je makar i jednom bio na zemlji zbog jako uske rame uvijek oni dobiju po blintu odnosno budu izgrebani.Ako su izgrebani od pada izmjenom semeringa nečeš ništa dobiti a druge pronači je kao i vjerojatnost za dobiti sedmicu na lotu.
Prekidač se samo kratko spoji i dalje sve obavlja centralna bravica.
 
KUPLJENO, 1500eur, ima nove gume (prešle cca 500km), diskovi, pločice, lanac u odl. stanju. Znači, semering od vilice-trebam promjeniti(nisu štapovi pogrebani, savijeni nego je jednostavno gotov), prekidač za gašenje (sredit će mi kolega) i malo slini kod mjenjača ulje kada duže radi u leru :misli:, i to je to!!!
85g. plastike, boja, sjedalo u odličnom stanju..., jako sam zadovoljan!!!!
PS: zvuk je prejeben (ima crne orig. auspuhe)
 
ajd baci koju sliku dok stigneš
btw čestitam, sretno (y)
 
motor je prvi kupio presjednik mk brod i vozio ga dugi niz godina,nik
ad nije bio karamboliran,iza njega su ga vozili neki uglavnom stariji članovi kluba.između ostalih i gospodin koji je moonsheldu prodao vtr,zadnji vlasnik koliko ja znam je bio novaković a on ga nije uopće vozio.kupio si dobar motor
 
viš, fakat, spominjao on meni i neki vf...sada mi je sinulo :)
on ga je vjerojatno isto malo vozio, sudeći po kilometraži koju ima moj vtr..
 
varadero10 said:
motor je prvi kupio presjednik mk brod i vozio ga dugi niz godina,nik
ad nije bio karamboliran,iza njega su ga vozili neki uglavnom stariji članovi kluba.između ostalih i gospodin koji je moonsheldu prodao vtr,zadnji vlasnik koliko ja znam je bio novaković a on ga nije uopće vozio.kupio si dobar motor
Je, motor je od Novakovića, još je kod njega trebam otići u Brod kod njega!, on ga je uzeo pod račun od nekog za nekog VVR-a ili VTR-a više se ne sjećam!
 
nikoknez said:
Je, motor je od Novakovića, još je kod njega trebam otići u Brod kod njega!, on ga je uzeo pod račun od nekog za nekog VVR-a ili VTR-a više se ne sjećam!
vjerojatno vtr-a koji je sada kod mene :)
 
MOONSHIELD said:
vjerojatno vtr-a koji je sada kod mene :)
Nemožeš vjerovat kako je svijet mali, baš mi je drago što poznajete taj motor i što je dobar!
Dubravko  Novaković mi je govorio da je dobar i  vjerujem mu jer smo poslovni partneri, a i privatno smo jako dobri!
 
vf sam vozio prije nag o je prodan za svoje godine odlično stanje,mislim ja sam sa starim krševima napravi sigurno 50000tkm ,uz pitomu vožnju sigurno još puno km.puno bolja opcija od gpz i sl.