Marin0
Well-known member
A zamisli da je adv 150Kazu uzmi X-ADV, to ti je ogromno, neces izgledati smijesno na njoj
View attachment 768858
A zamisli da je adv 150Kazu uzmi X-ADV, to ti je ogromno, neces izgledati smijesno na njoj
View attachment 768858
Nisam fan crnih motora, ali izgleda neloše 😋Stigao i meni napokon, nakon toliko trazenja...
Slijedi upoznavanje 😄
Po gradu mislim da ga Tmax pojede 10 na prema jedan.
Tmax je skoro do savsenstva izbalansiran skuter koji je cca 20 ako ne i vise kg laksi od XadvTwist&go u biti jeste, ali nema CVT nego "robotski" mjenjac. Zamisli to tako da imas normalan mjenjac kao na svakom motoru, ali netko za tebe stisce kvacilo i salta, a ti samo dajes gas i kocis. Kod takvog saltanja brzina krivulja snage i momenta ide sasvim normalno kao i kod obicnog motora sa mjenjacom, a ne kao kod CVT-a gdje motor relativno konstantno radi na relativno optimalnom broju okretaja i ne salta brzine nego je uvijek u istoj brzini.
I ja bih tako najradije, al nesto imam osjecaj da bi mi falio motor. A za TMax 560 mi vjera ne dopusta izvaliti toliko paraAko bi uzima skuter a da neman motor onda iskljucivo Forza 750😎
Nisam mislio u kontekstu brzine nego commutinga, guranja medju autima i voznosti po gradu...Interesantno, po onome što pišu online Honda bi trebala biti bar 1.5-2 sekunde brze do 100 kmh od tmax? Sto u praksi dct nije isto twist&go kao cvt?
Ma da, to su dva skroz drukčija motora.Nisam mislio u kontekstu brzine nego commutinga, guranja medju autima i voznosti po gradu...
U S modeu je ADV svakako brzi i brutalniji od Tmaxa, cak i sa variom.
Prvo x-adv pojede tmaxa svaki start i do 130, posli 150 tmaxa lagano pristiže, na aftermarket variomatu su tu negdi, kočnice su na advu top nego imaš taj osjećaj zato šta ima dug hod vilice i onda svaki put motor zaroni za razliku od tmaxa, isto tako je bitno koje se pločice stavljajuOvako u grubo bih rekao da je Tmax gotov i usavrsen proizvod kod kojeg tocno znas sto mozes ocekivati dok je X-ADV zanimljiv koncept kod kojeg jos ima nesto posla.
Sto je i normalno jer je tek sest godina na trzistu.
Meni su se osobno kocnice dosta bolje pokazale kod Tmaxa. Kod Honde su mi nekako spuzvaste.
Pristize jer je aerodinamika bolja. Na ADV-u je to dosta lose. Meni kocnice nisu nikako legle, koliko god stisnem nemam sigurnost kao sa Tmaxom.Prvo x-adv pojede tmaxa svaki start i do 130, posli 150 tmaxa lagano pristiže, na aftermarket variomatu su tu negdi, kočnice su na advu top nego imaš taj osjećaj zato šta ima dug hod vilice i onda svaki put motor zaroni za razliku od tmaxa, isto tako je bitno koje se pločice stavljaju
Naigrao sam se sa variomatima itd sa Tmaxom 2013, isao je kao metak.Zato Tmax sa J.Costom/ Polini/ Malossi variomatom ide 20%-30% bolje nego serijala.
Ovaj 2023 je do 3.500 okretaja mrtav, a kad se ubaci par stvari bude puno zanimljiviji.
Nikako akrapa stavljati. Rođak mi je na svoj xadv stavio i nije bio oduševljen kao ni ja Skinuo ga i stavio SC Project i čuje se bolje bar 20-30 posto.Naigrao sam se sa variomatima itd sa Tmaxom 2013, isao je kao metak.
Do 190 se razvukao i stvarno je brutalno isao ali prosla me ta zelja za pimpanjem, cackanjem i trazenjem bolje konfiguracije.
Ovdje si gledam Akrapovica cisto malo zbog estetike i zvuka iako je i ovako zvuk odlican.
Nego jedno pitanje za vlasnike, jel i vama dosta glasan zvuk kad salta 1./2./3. brzinu? Pogotovo kad je hladan, ful se cuje "klank"...