Imao sam XL600 i u varijanti PD03 i par godina novijoj PD04.
Kod tebe je, sudeci po slikama u pitanju neka mesavina ova dva modela.
S obzirom da imas anlaser, masina je od PD04 koja je isla u modele XL600RM i XL600LM.
Takodje, i tockovi su od PD04, jer zice ne ulaze u obruc tocka nego se hvataju za okomito postavljeni kruzni flah. To omogucava upotrebu tubeless guma.
Ako ti je ram od PD03, moze i merac od 30e (moto-detail) iz Louisa. Ako je ram PD04, onda je otvor za merac ulja siri. Meni je to resio metalostrugar aluminijumskim reducirom, za 10e.
Motor stvarno radi na nesto povisenoj temperaturi ulja.
Merac temperature je dobra stvar jer mozes tacno da pratis grejanje i da prilagodis voznju. Na primer, ako u kontinuitetu vozis po auto-putu npr. 110-115 km/h, temperatura ce ici oko 115-120 stepeni. Dovoljno je poleci malo i skupiti laktove i temperatura brzo padne za 5-7 stepeni. Ili, smanjiti brzinu za 10-ak kilometara i temperatura ce spasti ispod 110 stepeni. Cak je i zanimljivo isprobavati to.
S obzirom da je u pitanju suvi karter, sam ram sluzi kao rezervoar ulja, koje se tu donekle i hladi. Stoga je preporucljivo imati uvek maksimalnu kolicinu ulja u motoru, jer tako ulje duze ostaje u ramu i ima vece sanse da se ohladi. Ako je kolicina ulja na minimumu, prakticno stalno cirkulise bez duzeg zadrzavanja u ramu gde bi se malo ohladilo.
Merenje ulja se vrsi otprilike minut posle gasenja masine. Ako meris na hladan motor, uvek ce biti ispod minimuma i dosipaces i vise nego sto treba. Mada, od viska i nema stete jer u karter uvek ide koliko treba, a bas prekomerni visak ce biti izbacen na cevcicu pored otvora za sipanje.