Honda XL 600 R

Hvala Vam dečki na pohvalama, ovoga nebi bilo da mi najviše buraz nije pomogel, od srca mu hvala, ipak je on prvi XL-ku dopeljal doma i rekel sam da si bum ju jednoga dana i ja kupil da se oba dva vozimo  (y)

Ima tu još sitnih polova, al sve u svemu moped je legalan i regan.... I sad samo cesta i laganini....Najljepše se voziti 70-90km/h.... :wink:
 
Mr. Noo said:
Tebi kayaba svaka čast- Tak se to dela .... šutiš i šrafaš. (y) (y)

Ja nemam buraza pa moram sve sam  :jesus:
 
Šteta... Kad si klinac, imaš se s kime svađati i tući, kad odrasteš, ima ti ko pomagati, pomoći, savjetovati.... Ni milijun ovakvim motora ga nebi zamjenilo.... Ma ni za cijeli Japan motora nebi buraza dal  (y)
 
Kayaba said:
Šteta... Kad si klinac, imaš se s kime svađati i tući, kad odrasteš, ima ti ko pomagati, pomoći, savjetovati.... Ni milijun ovakvim motora ga nebi zamjenilo.... Ma ni za cijeli Japan motora nebi buraza dal  (y)

(y)
 
Imam problem, zapravo Honda ima problem: Dakle, ne puni mi akumulator, ispitano je na kablovima, kad motor radi na leru bez svijetla, napon se penje od 12v na 13. i tak lagano, kad upalim svijetla pada na 12 i veli majstor da puni kolko tolko bez svijetla, al kad upalim svijetla, onda ne puni neg svijetla i žmige koriste struju od akumulatora i brzo ga prazne.

Kak mi je rekel, postoji mogučnost da je otišla zavojnica koja se da premotati, nekih 600kn, ili samo regler. Reglera ima pajdaš od CBR-a, tak da mi je jednostavnije nabaviti, al vas molim ako ko zna odgovor da je imal problem, da se bezveze ne zaletavam nek mi veli kaj je on imal za rješenje  (y)
 
Kayaba said:
Imam problem, zapravo Honda ima problem: Dakle, ne puni mi akumulator, ispitano je na kablovima, kad motor radi na leru bez svijetla, napon se penje od 12v na 13. i tak lagano, kad upalim svijetla pada na 12 i veli majstor da puni kolko tolko bez svijetla, al kad upalim svijetla, onda ne puni neg svijetla i žmige koriste struju od akumulatora i brzo ga prazne.

Kak mi je rekel, postoji mogučnost da je otišla zavojnica koja se da premotati, nekih 600kn, ili samo regler. Reglera ima pajdaš od CBR-a, tak da mi je jednostavnije nabaviti, al vas molim ako ko zna odgovor da je imal problem, da se bezveze ne zaletavam nek mi veli kaj je on imal za rješenje  (y)

Najvjerojatnije regler i ništ drugo ;)
 
Kayaba said:
Imam problem, zapravo Honda ima problem: Dakle, ne puni mi akumulator, ispitano je na kablovima, kad motor radi na leru bez svijetla, napon se penje od 12v na 13. i tak lagano, kad upalim svijetla pada na 12 i veli majstor da puni kolko tolko bez svijetla, al kad upalim svijetla, onda ne puni neg svijetla i žmige koriste struju od akumulatora i brzo ga prazne.

Kak mi je rekel, postoji mogučnost da je otišla zavojnica koja se da premotati, nekih 600kn, ili samo regler. Reglera ima pajdaš od CBR-a, tak da mi je jednostavnije nabaviti, al vas molim ako ko zna odgovor da je imal problem, da se bezveze ne zaletavam nek mi veli kaj je on imal za rješenje  (y)
pitaj forumaša Dado 33, ekspert za te honde (y)
 
Ok, hvala na odgovoru, pitat ću ga.... Za sad je XL-ka na 'aparatima', tj punjaču.... :D

P.S. Hvala Bogu na anlaseru, danas skoro umrl od kurblanja, zaboravil sam već postupak  :mrgreen:
 
Tak ti to mora biti
 
Je, kak to ide počeli problemi.... Momentalno najveći mi je lupkanje iz mašine, tj gornjeg dijela mašine, čuje se oko lanca do glave, kad upalim motor, onak jednolično klapka ko da ventil ima fest lufta kak nenaštelani... Buraz ih je provjeraval veli da su normalno naštelani

Znam da nisam nekaj Bog zna kaj objasnil, no ak je ko dobro upoznat s XL-ovim mašinama pa možda onak odokativno zna, uveselil me bude  (y)

Drugo, lamele su u banani, to sam shvatil, nije kuplung prenapeti, neg u 4. brzini još zna kliziti, zato osjećam kad se motor vrti na 5000 u 5. a on tek na 100km/h. Zanima me neki dućan s dijelovima da ima jeftinije lamale ak opet, netko zna  (y)

EDIT: provjeril na ebay-u nekih 250-300kn, besplatni shipping za CRO, samo neznam dal ih preporučljivo stavljati, mislim možda neka loš kvaliteta
 
To lupkanje u glavi su vjerojatno klackalice, netko prije nije pazija na ulje  :palacdolje:
ima ih 4 i nemora bit da su sve u lošem stanju
koštaju u topmota oko 300-350kn svaka
iste su na modelima xr i nx pa pronjuskaj na ebayu možda nadjes jeftinije
 
a u pm....  hvala na odgovoru, morali bumo ipak poklpac dolje i izviditi, bolje da stoji nego da se nekaj shebe....  :wink:
 
od lamela kupuj lucas il trw,prije montaze ostavi ih 24 sata da se namacu u motornom ulju koje koristis u motoru,stavi i fedre nove jer i oni popuste sa godinama,tj. kilometrima,i pazi kakvo ulje meces u motor,da nije ful sintetika,jer za takvog oltajmera je preskupo i mozes samo imati proklizavanje ponovo.

neko mineralno mu sukni,i teraj. kao kaj ti je pisano,provjeri razvod,klackalice,lanac,spaner,nekaj je potroseno,i javi kaj si slozil da znamo,bok te pozivinci!
 
Ovo je sigurno kolega Matek s tomos foruma, unutra je 20W50 Motul, to je bila preporuka za ovu mašinu, to sam i sipal, ima možda ,mrvicu više od maximuma, neko je pisal da to nema veze, pošto ima mjesta u rezervaru/rami  (y)

Motor ima 74 000km, pa je vjerojatno i došlo vrijeme njegovo, makar je mašina vidi se po dihtunzima, bila otvarana  :wink:
 
Ak buš trebal dijelove reči da rešim popust
 
(y) je to su kilometri bar za zamjenu fedri na kuplungu,a i lamele mozes isto zamijeniti kad su dolje,i provjeri korpu kak izgleda.

eto covjek ti se nudi i za popust,ak mislis voziti to cudo,onda ga uredi kak spada.
 
Fusbremzer said:
(y) je to su kilometri bar za zamjenu fedri na kuplungu,a i lamele mozes isto zamijeniti kad su dolje,i provjeri korpu kak izgleda.

eto covjek ti se nudi i za popust,ak mislis voziti to cudo,ONDA GA UREDI KAK SPADA
i miran si opet 74000km  :mrgreen: