Ponovno ja....
Mnogi ćete me sad smatrati nadobudnim, ali imam pitanja s razlozima i smislom.
Kolko ću potrošiti, to je moj problem, i moj izbor.
Moje pitanje je vezano za brzinu XL-a. Ja znam i vidim da taj motor nije za voziti velikom brzinom, niti je mašina za to namijenjena. Ali mislim da kod nas nitko nije u javnost iznio mogućnosti prerade te mašine.
Mnogi tu, kao i ja, poštujemo ove motore, ali ipak smatram da ovaj motor može više i bolje. Ja ga ne mislim ubiti u šumi, makadamu, ili voziti bilo kakvu vrsti crossa s njim, samo želim veću brzinu s njim na otvorenoj cesti.
Dakle, što sam pisao i par postova iznad, prespor mi je. Motor nakon polugeneralke ima dosta snage, ali na 5000okr već je na 100kmh, prijenos 15-45, a ima sape za dalje, al uvreda mi je taj motor forsirati previše.
Dok recimo PD03 mašina ide do 9000 okr, ova ide do 7000. PD03 ima dužu klipnjaču, pa i zbog toga ima okretaje, veći klip, 100mm.
Da li je ikako moguće, samo iz ove mašine izvući da se mogu na oko 5000 okr voziti 120kmh na autoputu?
Ili mi ne ginu kemije mašina PD03 i PD04?
Postoji li špic bregasta za ovu mašinu? Tj bilo kakvi tuning ove mašine da ima dovoljno snage da u 5.oj razvrti neki manji omjer lančanika
Neka ideja koja mi se vrti glavom je da na PD04 mašinu, kaol bazu, uprešam na 04 radilicu, 03 klipnjaču, da se dobije dulji hod, pa onda od 03 cilindar i glavu, s time bi dobio više okretaje i snagu na višim, vjerojatno bi i struja trebala od 03
Sad sam preveč dosadan, al nikako se ne mogu pomiriti s tim da me dominator 500 šibne,ima dulji prijenos od mene, a on ipak brži..... Bože, ispadam ko neki klinac...
Al ajde, provjerene ideje, ispunjeni projekti, neke poveznice stranih foruma....