EnduroLab said:
Odgovorno tvrdim da je xr u solidnom stanju duplo bolji motor od tog x govneta. Duplo.
Ja uopće nesumnjam u tvoju tvrdnju al xr je otpao jer kako dado kaže nema fuzića koje samo prišarafiš i kurbla dosadi kad voziš u dvoje a i previše para za jedini primjerak u oglasniku.
S druge strane imao sam dva hard endura nedavno i to nakon onog malog kineza, koji uopće nije bio loš za ono što ja trebam, jer sam mislio da ako kupim ktm da ću ja onda brže više jače...
I?
I onda su uglavnom stajali u garaži moj super ktm koji pojede sve motore na terenu i oko njega sa supersoničnim ovjesom i šta ja znam šta sve ne jer mi žena kaže jel mogu ja s tobom...
Onda se sjeda na kravu sa cestovnim gumama i ode se po makadamu na sljeme.
Što se tiče ovog x-a neznam zašto se tebi nesvidja ali po netu ljudi kažu da ima dosta snage, pouzdanu mašinu, malu potrošnju ali slab ovjes kad ga se potjera.
Ovo zadnje je slučaj kod većine motora s tvorničkim ovjesom zar ne?
Dado33 said:
Boco, već par puta si spomenuo debeli sic. Jel moguće da ti je to važno?
Meni ni jedan motor nije neudoban, a stanjio sam sjedalo skoro na svakom enduro motoru koji sam imao.
Jel stvarno debljina sjedala presudna mana drz-a?
Paa bitna mi je udobnost za suvozača.
I od male honde crf 250 l sam odustao nekako zbog malog sjedala.
Sve to na slikama izgleda prihvatljivo dok nevidiš neki filmić gdje kad vozač sjedne na motor neostaje baš prostora za suvozača a i ja sam malo veći
Sve se to može doradit i preradit naravno ali postoji i granica u tim doradama.
Brine me da nebi i drz završio ko i prošla dva ktm-a :misli:
yamaha xt 660 ili mali dominator su motori koje sam počeo gledat prije nekog vremena a onda je u igru uskočio kamper i još sam više počeo gledat i tražit neki dualsport srednje zapremine.
Tu dolazimo do težine motora kao limitirajući faktor.
DRZ-a nema trenutno u oglasiku kod nas sa papirima pa cemo vidjeti do proljeća i nisam odustao od te opcije