Hornet Fun Club

P S. 900 više ne možeš naći upoće a kamo li u mint stanju...čini mi se da su i ove 600 sve rijeđe 🥲
Bila je lani jedna 600 napucana i u mint stanju u Zagrebu ali je lik tražina pun k... novca,skoro san je kupija 😎
 
Zbog čega ga proklinješ? Tu je zlu ne tribalo a ostatak vrimena ne znaš za njega 😉

Zato sto se aktivira kad nema potrebe, na primjer, neravan asfalt prije semafora, treba malo naglije stat jer se upalilo crveno, abs pocne radit, a prekasno se "gasi" i nepotrebno produljuje zaustavni put. Barem ovaj ABS koji je na mom motoru.
 
  • Like
Reactions: Nero
Zato sto se aktivira kad nema potrebe, na primjer, neravan asfalt prije semafora, treba malo naglije stat jer se upalilo crveno, abs pocne radit, a prekasno se "gasi" i nepotrebno produljuje zaustavni put. Barem ovaj ABS koji je na mom motoru.
To i ja tvrdim, u nekim situacijama mislim da bi puno jace zakocil da ga nema…
Ali opet, negdje moze spasit neiskusne (sljunak, masna cesta itd.)
 
  • Like
Reactions: Nero
ABS na motoru...ne bih.

Jednom imao, jednom skinuo.

Ne mogu reć, rijetko se aktivira, ali me po*** svaki put kad se aktivira.

Prvi put, izašao na neasfaltiranu cestu sa tenerom 700, zaboravio ugasiti abs...prvi zavoj, još ne znam kako sam prošao. Usporio nisam.

Drugi put, na desert sledu se aktivirao kada sam išao stati na domovinskog rata, na kolotrag naletio, produžio do pola zebre.

Bez abs-a se nikad nisam izvrnuo na kočenju, sad, vjerojatno si ostavljam puno lufta da ne upadam u takve situacije.

Osim ovog, teže odzračit sustav, veliki i kompleksan sklop (mislim da je na cbru 2014 bio 10tak kila), nemam ljubavi prema istom uglavnom.

Živcira me što je on na popisu obavezne opreme.
 
Eto vidis, ja vise ne zelim kupiti motor bez ABS-a. Ne vozim offroad i nemam ambicija voziti isti, pa je mozda i to razlog, ali u 2022-goj godini stvarno ne zelim motor bez ABS-a pa taman mi nikad ne zatrebao.
 
  • Like
Reactions: Dene and gvo
Eto vidis, ja vise ne zelim kupiti motor bez ABS-a. Ne vozim offroad i nemam ambicija voziti isti, pa je mozda i to razlog, ali u 2022-goj godini stvarno ne zelim motor bez ABS-a pa taman mi nikad ne zatrebao.
Sve 5, mene živcira zašto ga moram imat :D
 
  • Like
Reactions: Nino777
Zato sto se aktivira kad nema potrebe, na primjer, neravan asfalt prije semafora, treba malo naglije stat jer se upalilo crveno, abs pocne radit, a prekasno se "gasi" i nepotrebno produljuje zaustavni put. Barem ovaj ABS koji je na mom motoru.

Pitam se je li ABS na Z900 toliko lošiji od od onog na SXu? Upalio mi se možda 3-4 puta u 60 000km, svaki put je bilo opravdano.
 
Pitam se je li ABS na Z900 toliko lošiji od od onog na SXu? Upalio mi se možda 3-4 puta u 60 000km, svaki put je bilo opravdano.

Pretpostavljam da se upalio kad je detektirao blokiranje kotaca (kako drugacije?) i mozda je preosjetljiv, odnosno prebrzo se aktivira cim osjeti i izuzetno kratko blokiranje kotaca, sto i nebi bio problem kad nebi bio spor i trom da prestane radit jer se kotac poceo ponovo okretat.
Slikovito, malo jace kocenje, neka rupa kad se kotac odtereti na kratko i nema gripa vise za kocenje, pa cak i na primjer 10cm pijeska ili recimo bijela poprecna crta na cesti : ABS se aktivira kako i treba, ali deaktivira se osjetno prekasno kad vise nema razloga jer kocenje nije ni blizu blokiranja kotaca i da nije bilo te rupe na cesti, pijeska ili crte, nebi se ni aktivirao.

Skraceno, zna kad se treba upalit, ali nije bas pametan u vremenu u kojem je aktivan :D
 
Last edited:
Primjetio sam da je na Kawasakiju ABS na straznjem kotacu jako osjetljiv i da se upali na malo jacem kocenju. Prednji jos nisam uspio isprovocirati.
 
Primjetio sam da je na Kawasakiju ABS na straznjem kotacu jako osjetljiv i da se upali na malo jacem kocenju. Prednji jos nisam uspio isprovocirati.
Spusti polugu zadnje kočnice malo niže, pa je možeš finije dozirat.