Zbog čega ga proklinješ? Tu je zlu ne tribalo a ostatak vrimena ne znaš za njega 😉
To i ja tvrdim, u nekim situacijama mislim da bi puno jace zakocil da ga nema…Zato sto se aktivira kad nema potrebe, na primjer, neravan asfalt prije semafora, treba malo naglije stat jer se upalilo crveno, abs pocne radit, a prekasno se "gasi" i nepotrebno produljuje zaustavni put. Barem ovaj ABS koji je na mom motoru.
Sve 5, mene živcira zašto ga moram imatEto vidis, ja vise ne zelim kupiti motor bez ABS-a. Ne vozim offroad i nemam ambicija voziti isti, pa je mozda i to razlog, ali u 2022-goj godini stvarno ne zelim motor bez ABS-a pa taman mi nikad ne zatrebao.
Zato sto se aktivira kad nema potrebe, na primjer, neravan asfalt prije semafora, treba malo naglije stat jer se upalilo crveno, abs pocne radit, a prekasno se "gasi" i nepotrebno produljuje zaustavni put. Barem ovaj ABS koji je na mom motoru.
Pitam se je li ABS na Z900 toliko lošiji od od onog na SXu? Upalio mi se možda 3-4 puta u 60 000km, svaki put je bilo opravdano.
Spusti polugu zadnje kočnice malo niže, pa je možeš finije dozirat.Primjetio sam da je na Kawasakiju ABS na straznjem kotacu jako osjetljiv i da se upali na malo jacem kocenju. Prednji jos nisam uspio isprovocirati.
opcenito bi se sve rucne i nozne kontrole trebale ergonomski podesit, zato i jesu podesiveSpusti polugu zadnje kočnice malo niže, pa je možeš finije dozirat.
Ne smeta mi a ni ne kocim toliko zadnjom.Spusti polugu zadnje kočnice malo niže, pa je možeš finije dozirat.
Bok'te, ti auspusi, really fugly !Evo 900 ako nekog zanima https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-hornet-900-919-cm3-oglas-38387288 kome smeta ova maska/far, nek stavi original i gas 👍
Ma cili je motor u dosta lošem stanju,bar po mom sudu...Bok'te, ti auspusi, really fugly !
A jes bokte e ko trube.😆 Ma promjeni se to.Bok'te, ti auspusi, really fugly !