Hornet Fun Club

Dobar je ovaj hornet, pogotovo jer je sve manje tih 900 i lako bi se on sredio, problem je u tome sta bi vi za 2-3000e htjeli da je ko iz ducana šŸ‘
 
A jbg 17 godina i lipa investicija za dovest u tvornički izgled. Ali opet, ako prolazi tehnički i nekom se sviđa -- samo naprid.
 
Na motoru nije original sic i fali mu okrugli far i to je to...ostalo je klasika za skoro 20 godina star motor...auspusi su original, nosac tablice...
 
ma ne super je, pofarban penzlinom, ovako odokativno vidim barem 4-5 stvari zbog kojih neće proći tehnički čak ni s 200 kn zataknutih za krunicu na govrnalu, a na prvu, drugu, treću i osamnajstu izgleda totalno ofucano i izmučeno

za 2500 sam pred par mj. jedva prodao x11 reganog godinu dana i naspram ovog u stanju top topova, x11 je nedvojbeno svemirski brod za horneta po svemu osim po izgledu
 
Pretpostavljam da se upalio kad je detektirao blokiranje kotaca (kako drugacije?) i mozda je preosjetljiv, odnosno prebrzo se aktivira cim osjeti i izuzetno kratko blokiranje kotaca, sto i nebi bio problem kad nebi bio spor i trom da prestane radit jer se kotac poceo ponovo okretat.
Slikovito, malo jace kocenje, neka rupa kad se kotac odtereti na kratko i nema gripa vise za kocenje, pa cak i na primjer 10cm pijeska ili recimo bijela poprecna crta na cesti : ABS se aktivira kako i treba, ali deaktivira se osjetno prekasno kad vise nema razloga jer kocenje nije ni blizu blokiranja kotaca i da nije bilo te rupe na cesti, pijeska ili crte, nebi se ni aktivirao.

Skraceno, zna kad se treba upalit, ali nije bas pametan u vremenu u kojem je aktivan :D
Nije do abs a ... Do motora je šŸ¤£šŸ¤£
 

Attachments

  • IMG_20221011_155738428.jpg
    IMG_20221011_155738428.jpg
    3 MB · Views: 0
Pretpostavljam da se upalio kad je detektirao blokiranje kotaca (kako drugacije?) i mozda je preosjetljiv, odnosno prebrzo se aktivira cim osjeti i izuzetno kratko blokiranje kotaca, sto i nebi bio problem kad nebi bio spor i trom da prestane radit jer se kotac poceo ponovo okretat.
Slikovito, malo jace kocenje, neka rupa kad se kotac odtereti na kratko i nema gripa vise za kocenje, pa cak i na primjer 10cm pijeska ili recimo bijela poprecna crta na cesti : ABS se aktivira kako i treba, ali deaktivira se osjetno prekasno kad vise nema razloga jer kocenje nije ni blizu blokiranja kotaca i da nije bilo te rupe na cesti, pijeska ili crte, nebi se ni aktivirao.

Skraceno, zna kad se treba upalit, ali nije bas pametan u vremenu u kojem je aktivan :D

https://fb.watch/g7TNAuaSQG/ šŸ˜œ
 
  • Haha
Reactions: 3alfa3
Kak vam se saltaju hondice u vece brzine? Meni moja nekako djeluje da se bas ne salta dobro bez obzira na okretaje
 
Kad odprilike mijenjate ulje i kakvo stavljate u masinu, te antifriz? Meni se lik hvalio kak je on stavio motul a napravio samo 2k km. Ja jucer gledam, je napravio 2k al je ulje mjenjao na poceku 2020g. Ja u autu mjenjam svake godine makar ne napravim 10k km. I sto su se neki tolko napalili na taj motul? Je to stvarno tak kvalitetno ili samo popularno?
 
Last edited:
Kad odprilike mijenjate ulje i kakvo stavljate u masinu, te antifriz? Meni se lik hvalio kak je on stavio motul a napravio samo 2k km. Ja jucer gledam, je napravio 2k al je ulje mjenjao na poceku 2020g. Ja u autu mjenjam svake godine makar ne napravim 10k km. I sto su se neki tolko napalili na taj motul? Je to stvarno tak kvalitetno ili samo popularno?
Poularno. Stavi sta god ti je prihvatljivo za djep, a po manualu zadovoljava specifikacije i dosta bitno sto se zanemaruje - gradaciju. Isto i sa izmjenom..
Iako ovisno o tvom nacinu vožnje, 5-6tkm je neki minimum ispod kojeg nema smisla mijenjati ulje, a preporuka je jednom u godini bez obzira na kilometrazu. Rezliku ces u pravilu osjetiti jedino na mjenjacu.
Medjutim to je samo preporuka, mozes mjenjat i na 10 ili svake druge ako radis malo kilometara, motoru nece biti apsolutno nista. Zapravo po manualu 10tkm je servisni interval.
 
  • Like
Reactions: Freesty
Poularno. Stavi sta god ti je prihvatljivo za djep, a po manualu zadovoljava specifikacije i dosta bitno sto se zanemaruje - gradaciju. Isto i sa izmjenom..
Iako ovisno o tvom nacinu vožnje, 5-6tkm je neki minimum ispod kojeg nema smisla mijenjati ulje, a preporuka je jednom u godini bez obzira na kilometrazu. Rezliku ces u pravilu osjetiti jedino na mjenjacu.
Medjutim to je samo preporuka, mozes mjenjat i na 10 ili svake druge ako radis malo kilometara, motoru nece biti apsolutno nista. Zapravo po manualu 10tkm je servisni interval.
Jos cu malo proucit pa prije iduce sezone promijenit. Neznam dal mogu stavit ko u auto s obzirom da se motori vrte puno vise od automobilskih masina.
Mjenjac me nekako najvise brine, najteze se salta iz druge u trecu, makar u sve vise brzine meni djeluje da nejde bas lagano. Bilo bi najbolje kad bi netko sa takvim motorom se zamijenio za voznju da vidim razliku.
Kad vec spominjes manual, ima li manual al kompletni za popravke? Ovaj prirucnik sam nabavio al me zanimaju svi detalji.