smile 77
Well-known member
on vise stiti amortizer od blata,nece ti pomoc oko leda,neznam kako pored cilog repa uspijes bit blatnjavZanima me dal ima efekta na kisi? Naime ja sam blatan skroz po ledima kad pada kisa
on vise stiti amortizer od blata,nece ti pomoc oko leda,neznam kako pored cilog repa uspijes bit blatnjavZanima me dal ima efekta na kisi? Naime ja sam blatan skroz po ledima kad pada kisa
Neznam ni ja. Jos imam kofer i to je sve zaspricano. Sjedalo na mjestu suvozaca isto blatno, ko neki kroseron vise stiti amortizer od blata,nece ti pomoc oko leda,neznam kako pored cilog repa uspijes bit blatnjav
cbf smireniji, udobniji.....Ako ima netko iskustva vožnje Horneta i CBFa volio bi da to podjeli ovdje sa mnom.
Hvala na čitanju i na svim smislenim odgovorima.
Ova ti je na mjestu.Ja ne bi.. - Pretpostavljam gledas uzeti motor da se vozis i malo jos uzivas to sitno sto ti je ostalo.
Zbog toga mi je CBF zanimljiv jer planiram smireniju vožnju.cbf smireniji, udobniji.....
hornet zabavniji.....
osnova je isti motor, samo u cbf uštelan da bolje radi na nižim, a hornet u višim okretajima.... tome prilagođen i položaj sjedenja....
modeli sa karburatorima (do 2007.) odlični.... modeli posli.... blah.....
Nope.Dali po vama takav motor vrijedi 2000€?
Mene je isto malo mucila tezina (cca 240kg, mislim sa tekucinama), ali isto tako malo pitao, pa mi jedan tu na forumu rekao "pa ne bus ga nosio".U biti bi mi motor trebao služit za vožnju po otoku Krku i povremene izlete preko mosta pa nisam siguran koliko bi mi odgovarao pre težak motor ta gradsku ( među seosku) vožnju ali svaka sugestija dobro dođe za razmišljanje.
To da, ja sa svojih 75 kila stvarno patim ako ga guram unazad.malo manevri na mjestu, tu se osjeti tezina
Sve sta propada u zemlju i treba metat kamen na bočnu nogaru je preteško...Vama je stvarno tezak motor od 240 kila? Ja po gradu vozim skuter od toliko kila, a kad cu van grada onda sjednem na 360 kila i gonjam R-ove po Schwarzwaldu