Hornet Fun Club

Bok ekipa.
Moram vas uvest u svoju problematiku da bih mogao izvući za sebe korisne savjete od vas.
Nedavno sam položio A kategoriju sa 50+ godina i razmišljam o kupovini prvog ozbiljnog motora. Po gabaritima sam190cm/120kg. Prvi mi je izbor Honda CBF 600 ali se sad blizu mene prodaje Hornet N 600 2002. godina i koliko sam shvatio model do 2002. Motor ima vidljive tragove korištenja iako navodno ima 18000km ali ja nisam sitničavac koji ne prihvaća tragove godina. Na motoru je zadnja guma za zamjenu. Brojač okretaja reagira loše i primjetio sam da kod stiskanja kočnice svijetla malo oslabe. Predpostavljam da se ovde radi o problemu sa namotajima na alternatoru ali ispravite me ako mislite da griješim. Ono što sam primjetio je da motor ima zamjenski zadji lonac koji nije moguće homologirati te ono što meni nedostaje su vizir i nosač centralnog kofera.
E sad kreću dileme u kojima molim vaše savjete.
Dali je taj motor primjeren za početnika mojih specifikacija. Nije mi cilj jurcanje i naganjanje, nego užitak u vožnji.
Koju bi gumu za straga preporučili za neiskusnog i nezahtjevnog početnika poput mene.
Koliki bi mogao biti približan trošak za popravak ovog problema sa strujom i koliko bi moglo bit kompliciran popravak s obzirom da imam nešto iskustva sa mehanikom i strujom.
Koji vizir i nosač kofera bi preporučili i približna cijena koliko bi to moglo koštati te preporuka za prodavatelja istih dodataka?
Ima li smisla tražiti originalni auspuh za taj motor budući da nisam pokloni prebučnih motora a ugrađeni se nemože homologirati?
Dali po vama takav motor vrijedi 2000€?
Ako ima netko iskustva vožnje Horneta i CBFa volio bi da to podjeli ovdje sa mnom.
Hvala na čitanju i na svim smislenim odgovorima.
 
Ja ne bi.. - Pretpostavljam gledas uzeti motor da se vozis i malo jos uzivas to sitno sto ti je ostalo. :mrgreen:

Sad malo ozbiljno.. Auspuh bi jos mozda mogao naci original za neke razumne novce, obzirom da ga ekipa dosta brzo mijenja za nesto drugo. - Na tehnickom su postali dosta osjetljivi oko svega sto nije original.
Gume bi trebao obje (nesta tipa Road 6 il sto vec konkurencija ima), prednja ak pobjegne uglavnom nije dobro. Struja mozda nesto bzvz, mozda nije.
Jos je vjerojatno fergazer, pa i tu treba neki dobar majstor ak treba stelat. I to je sto vidis na prvu, tko zna sto jos ima.. Sad ak volis sarafat, super, al ak bi se radije vozio, ne znam bas.
I obzirom na gabarite, mislim da bi ti bio mali. - Po meni, ne bi trebalo biti straha od jacih motora, kao npr. suzuki gsx 1400, bandit 1250, cbf (mislim) 1000 i sl (ima sad friska tema sa takvima i slicnim)..

Uglavnom uzet nesto, pa muka da se dovede u red, a vozio bi se, ovisno o osobi, al mogla bi biti lose iskustvo.
 
Ako ima netko iskustva vožnje Horneta i CBFa volio bi da to podjeli ovdje sa mnom.
Hvala na čitanju i na svim smislenim odgovorima.
cbf smireniji, udobniji.....
hornet zabavniji.....

osnova je isti motor, samo u cbf uštelan da bolje radi na nižim, a hornet u višim okretajima.... tome prilagođen i položaj sjedenja....

modeli sa karburatorima (do 2007.) odlični.... modeli posli.... blah.....
 
  • Like
Reactions: DRbodul
Ja ne bi.. - Pretpostavljam gledas uzeti motor da se vozis i malo jos uzivas to sitno sto ti je ostalo. :mrgreen:
Ova ti je na mjestu.
Što se tiče šarafanja nije mi nepoznanica ali nije ni neka ljubav više, s obzirom mi je to struka iz koje sam se maknuo (oči, uši, trbuh, živci sa ljudima ...).
Financijski sam na nekih 3000€ i nemam volje ići puno preko toga jer pitanje koliko ću se držati motora i preći na veći skuter za loko vožnju.
U biti bi mi motor trebao služit za vožnju po otoku Krku i povremene izlete preko mosta pa nisam siguran koliko bi mi odgovarao pre težak motor ta gradsku ( među seosku) vožnju ali svaka sugestija dobro dođe za razmišljanje.
 
  • Like
Reactions: stock
cbf smireniji, udobniji.....
hornet zabavniji.....

osnova je isti motor, samo u cbf uštelan da bolje radi na nižim, a hornet u višim okretajima.... tome prilagođen i položaj sjedenja....

modeli sa karburatorima (do 2007.) odlični.... modeli posli.... blah.....
Zbog toga mi je CBF zanimljiv jer planiram smireniju vožnju.
 
Dali po vama takav motor vrijedi 2000€?
Nope.
Ja sam CBF 600 PC 38 sa 30 tisuća km platio oko 3100 eura, a motor je bio (još uvijek je!) u fantastičnom stanju, bez najmanje crtice, točke hrđe, štete od UV zračenja, kiše...

Je malo tromiji, ali ako ne misliš guliti gume, motor je jako udoban i lagan za voziti, ali i dalje može držati jako dobar tempo. I kad se govori da je smiren, to je i dalje motor od 210 kila sa 80 konja, i na ravnome i u zavojima ćeš bez problema ostaviti 99% auta i vozača na cestama.

Plus ako je naked, poprilično je lijep.
 
U biti bi mi motor trebao služit za vožnju po otoku Krku i povremene izlete preko mosta pa nisam siguran koliko bi mi odgovarao pre težak motor ta gradsku ( među seosku) vožnju ali svaka sugestija dobro dođe za razmišljanje.
Mene je isto malo mucila tezina (cca 240kg, mislim sa tekucinama), ali isto tako malo pitao, pa mi jedan tu na forumu rekao "pa ne bus ga nosio".
I stvarno je, nikakav problem u voznji (aj da su bas oni kamioni, sad to ne znam, al ovo oko 250..), malo manevri na mjestu, tu se osjeti tezina (al vjerujem da ti ni tu ne bi previse osjetio), al cim se krene, ko' bicikl.
 
Vama je stvarno tezak motor od 240 kila? Ja po gradu vozim skuter od toliko kila, a kad cu van grada onda sjednem na 360 kila i gonjam R-ove po Schwarzwaldu :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: stock
Nije problem, dok te ne uhvati na mjestu, na kosini i/ili skliskoj podlozi. Onda je tih 240kg zapravo 2tone.
 
Masa motora mi nije zanemariva, jer motor bi bio garažiran u limenoj garaži koja ima prag za ulazag oko 3-5 cm visine i svaki puta bi ga trebalo preko toga gurati u nazad.
 
Pozdrav,

jel imao netko situaciju da mu pregara osigurač od žmigavaca? Hornet 2007. godina. Ima li negdje shema instalacija pa ću tražiti gdje je žica ogoljena jer pretpostavljam da se negdje dogodi kratki spoj.

Hvala na odgovor
 
Hornet 750, , puno plastike
 

Attachments

  • IMG_20240609_184644019.jpg
    IMG_20240609_184644019.jpg
    2.7 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Tauren